נקודות חמד בצפון הארץ

יעדים אהובים בצפון

אחד מהיעדים האהובים עבור ישראלים שנופשים בארץ ,הוא כמובן אזור הצפון. אזור קסום שבמרבית היעדים שלו, נראה כאילו עצר הזמן מלכת, בעוד שאזור הגליל והגולן, העמקים והגבעות, מציע טבע מושלם, רוגע ושלווה.
אם אתם מחפשים אחר טיולים מעולים ובכלל – רוצים לנפוש בכיף בצפון: חשוב כי מלבד איתור צימר משפחתי, מתוכם תבחרו חדרים עבור הלינה במקום – כי תתכנו מראש את המסלולים אליהם תגיעו בזמן החופשה. על מנת שיהיה לכם קל יותר לתכנן, מצאנו עבורכם 5 יעדים שכדאי לפקוד בעת חופשה בצפון:

טיול בעמק חפר

אחד היעדים שכיף להגיע אליהם הוא עמק חפר. עמק זה, נמצא במישור החורף לאורכו של הים התיכון. עמק חפר ממוקם באזור הצפוני של השרון והוא מלא בבריכות דגים ובאלפי שקנאים! האתר, מאפשר מבט על ציפורים יפות ועל אורחות חייהם. באזור אפשר לצאת אל טיול מהמם בטבע קסום ולהגיע אל מצפורים נגישים. במקום ניתן לצאת לרכיבה על סוסים או על אופניים, תוך הכרות עם מגוון אתרי מורשת, תצפיות וסיפורים מרתקים על יבוש הביצות שהתרחש בעמק בימים של קום המדינה.

טיול במפלים של הגולן

אזור הגולן הוא אחד היפים והנעימים ביותר בארץ והוא מספק את ארץ ישראל היפה. בצפון, בעיקר בימי החורף והגשמים: המפלים הופכים לתוססים ומלאי חיים, בעת שאפשר לצאת לטיול מפלים מרגש בו ניתן לפקוד את מפל פרוד, את מפל החרמון (הידוע כבניאס), את מפל העיט והתנור, את המפלים השחור והלבן, את זה שנמצא בנחל עורבים ושאר מפלים מהממים. חלק מהמפלים מוגדרים כתופעות טבע מרהיבות שהן חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של עם ישראל. בין היתר מומלץ לפקוד את קיבוץ דפנה הקסום שם עובר נחל דן המרגיע.

טיול אל זיכרון יעקב

זה נכון, לא מדובר ב"צפון צפון" של הארץ, אלא באזור מרכזי צפוני אשר כולל את המושבה זיכרון יעקב. המושבה היפה ומלאת הסיפורים תציע לכל אחת ואחד קבלת פנים חמימה, עם בתים יפיפיים, גלריות אומנים וטבע קסום. בזיכרון ישנם מסעדות ובתי קפה מעולים, מסלולי טיול מלאי עניין, כמו גם חיי תרבות ענפים, כמו למשל קונצרטים שמנגנים באולמות התיאטרון של העיר, הופעות ופסטיבל של אמנים.
בזמן שאתם נמצאים בזיכרון יעקב, מומלץ להגיע אל יקבי כרמל המציעים סיורים וטעימות יינות מעולים! הגיעו אל בית אהרונסון המפורסם שם סיפורים על שרה גיבורת נילי ושאר סיפורי גבורה. עוד מומלץ לבקר בגלריית 'תות שדה' שם אפשר לחזות בייצור נייר בעיצובים שונים מחומרים טבעיים בלבד. מומחים בטיולים לצפון מסבירים כי מומלץ "לסגור את היום" עם ביקור בגלריות הנמצאות בינות למסעדות הטובות ביותר של העיר.

טיול לפסגת הר מירון

החברה להגנת הטבע ממליצה למטיילים להגיע אל הר מירון. ההר היפה מציע מסלול של 2 קילומטרים. בעת הליכה במסלול הקל יחסית, אפשר לפגוש בעלי חיים מקסימים ומגוון רחב של צמחים כמו גם חורשים ים תיכוניים. הר מירון מציע מסלול קל להליכה בכול ימות השנה עם טיול מעגלי של שעתיים קסומות.

טיול אל רכס הכרמל

מי שירצה לצאת אל מסע אל חייו של האדם הקדמון – יוכל לבחור טיול וסיור מאורגן אל רכס הכרמל אשר צופה אל הים התיכון. הכרמל הוא אזור יפיפה הטובל בירוק, ומציע מסלול טיול קל יחסית, עם מסלול רגלי של 4.5 קילומטרים בלבד. טיול אל רכס הכרמל יאפשר לכם להכיר את האדם הקדמון ואת המערות בהן הוא חי.

לסיכום, אם אתם יוצאים אל חופשה בצפון הארץ – רצוי להכיר מראש מסלולים נבחרים ולתכנן כל יום טיול אחר שיספק לכם חופשה כיפית ומלאת חוויות עבור כול המשפחה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים