איפה הכי כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

יש כאלו שמכנים אותו פספורט קארד, יש כאלו שיכנו את המוצר – פספורטכארד. ככה או ככה, הכוונה היא לאחד ממוצרי הביטוח המובילים כיום בשוק, ולא בכדי. בואו נכיר את הדרך הטובה ביותר לעשות בימינו ביטוח נסיעות לחו"ל.

אם נניח לרגע בצד את התקופה הנגיפית המשוגעת הזו שהעולם עובר כרגע, הרי שביטוח נסיעות הוא מוצר ביטוחי נדרש ללא שום קשר לקורונה. וכשמדברים על ביטוחי נסיעות לחו"ל, חשוב לציין כי ישנם סוגים רבים ושונים של פוליסות ביטוחי נסיעות לחו"ל. בעוד שחלק מהביטוחים מכסים מפני אובדן כבודה ומטען, פוליסות אחרות יכסו במקרים של נזקקות לשירותים רפואיים (כולל מקרי קורונה).

ביטוח נסיעות לחו"ל – רקע

אם כבר מישהו הזכיר ביטוח נסיעות לחו"ל שמכסה מקרים רפואיים, חובה כנראה גם לדבר על הקורונה, הנגיף שהעולם עדיין מתמודד אתו. אמנם בשנת 2019 אף אחד לא דמיין את זה קורה, אבל כיום מדינות רבות סגרו ועדיין סוגרות את השמיים שלהן מפני תיירות.

בעוד שהשמיים לאט-לאט נפתחים בחלק מהמדינות עבור תיירים מחוסנים, חשוב לשאול עדיין שאלה מהותית. והיא: האם ביטוח נסיעות פספורט קארד כולל כיסוי הוצאות רפואיות במקרה של הידבקות בנגיף קורונה? הנה כל המידע לפניכם, אבל קודם בואו נבין ביחד מה הוא פספורטכארד וכיצד הוא עובד.

מה הוא ביטוח נסיעות פספורט קארד?

רבים סבורים כי ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל הטוב ביותר בין היתר בשל העובדה שהוא מצייד אתכם בכרטיס פלסטיק. הכרטיס הזה עובד כמו כרטיס אשראי לכל דבר, כאשר תוכלו גם לטעון אותו דרך האפליקציה או בטלפון מול חברת הביטוח. הנוחות המרבית באמצעות כרטיס פלסטיק אחד, עד כדי כך פשוט.

ביטוח נסיעות לחו"ל יאפשר לכם לא רק לקבל כיסוי למקרי ביטוח שונים, הוא גם יאפשר לכם לטוס בראש שקט לחו"ל. הטיסה לחו"ל לעיתים עשויה להיות מלווה באי-אלו חששות ופחדים למיניהם, מה שביטוח הנסיעות יכול להשקיט. הביטוח עשוי לכסות מקרים שונים, לרבות מצבים בהם אדם עשוי להזדקק לשירותים רפואיים בגין נגיף הקורונה.

ממה מורכב מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל?

מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב ממספר פרמטרים, כמו הפרמטר של מטרת הנסיעה. אם הנסיעה היא למטרת טיול בחו"ל הכולל ספורט אתגרי למשל, אז ביטוח נסיעות יהיה יקר יותר מביטוח של מטייל אחר שלא מבצע את סוגי הפעילויות האלו.

מעבר למהות הטיסה והמטרה שלה, גם העבר הרפואי של האדם ישליך וישפיע על מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל. אם האדם הינו בעל רקורד רפואי של בעיות כאלו ואחרות, בדרך כלל מחיר ביטוח הנסיעות יהיה גבוה יותר. בין אם אתם טסים למדינה זו או אחרת, ההמלצה הגורפת היא לרכוש ביטוח נסיעות פספורט קארד שניתן להטעין 7\24 ובכל מקום.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים