איך להתכונן לטיול גדול?

אוהבי הנסיעות מתכננים כל טיול על כל פרטיו ויורדים לרזולוציות הקטנות ביותר, כדי שהטיול יהיה לא פחות ממושלם.

תכנון של הטיול הגדול

ברגע שמזמינים את מועדי הטיסות ואת מיקומם של בתי המלון בחו"ל, הראש נמצא כבר בטיול הגדול ומתחילים להיערך לכך.

השיטה הנוחה ביותר היא להכין רשימות מסודרות אשר כוללות את כל הציוד שיש לקחת בהתאם למזג האוויר ביעד בעת ההגעה, כמו לדוגמה מעיל, כובע, כפפות ומגפיים אם מדובר בחורף או לחילופין בגד ים ובגדים קצרים אם מגיעים בעונה החמה.

הכנת ציוד עבור הטיול הגדול

סוג הציוד נקבע על פי אופיו של הטיול. אם מדובר בטיול אשר כולל מסלולים רגליים של קילומטרים רבים, טיפוס על הרים וספורט אתגרי נערכים לכך על ידי הכנת ציוד ייעודי, אשר כולל נעליים גבוהות המותאמות לטיפוס וביגוד נוח אשר כולל חולצות נושמות לנוחות מרבית.

מעבר לכך, רושמים את הציוד האישי הכולל דרכון תקף, כסף זר, כרטיס אשראי, הפעלת ביטוח נסיעות לחו"ל ומצלמה איכותית.

בתום הטיול, הדבר אשר מלווה את המטיילים לאורך שנים הוא התמונות אשר צולמו במהלכו. לכן, המגמה היא להנציח את כל סוגי הפעילויות במהלך הטיול, את הנופים המשגעים, הטרקים המעייפים, ההגעה לפסגה, בתי המלון, החברים וכל נושא נוסף. המכלול של כל התמונות ייצור את מסלול הנסיעה מתחילתה ועד סופה.

נרשמים לקורס צילום לפני הטיול

כיוון שהמטרה היא להעביר דרך התמונות את החוויות העוצמתיות אשר קורות במהלך הטיול, רבים מהמטיילים מחליטים לשפר את היכולות שלהם בתחום הצילום, ולכן לפני מועד הטיול הם נרשמים לקורס צילום במרכז.

תחומי הלימוד בקורס צילום הם רבים וכוללים את יסודות הצילום, אופן הפעלת המצלמות תוך שימוש מושכל בעדשות בגדלים השונים ובפלאשים, טכניקות צילום אשר יוצרות תמונות מושלמות, מזוויות צילום שונות.

לאור הקלות לצלם גם בטלפון הסלולרי ומכיוון שמדובר במצלמה שהיא בטיב מעולה, לומדים גם את שיטות הצילום המתוחכמות באמצעות מכשיר זה.

קורס צילום מעניק פרספקטיבה ודרכי צילום מקצועיות לכל משתתף, ידע שילווה אותו לאורך כל חייו. בנוסף לכך, לומדים את אופן השימוש בתוכנות החשובות לייטרום ופוטושופ וכך משפרים לאין ארוך את התמונות המגיעות מהשטח.

הרגע הגדול הגיע

מועד הטיול הגיע, כולם אורזים את החפצים האישיים על פי הרשימות כדי לא לשכוח פריטים חשובים ויוצאים נרגשים לשדה התעופה. מעכשיו הראש רק בטיול, במסלולי ההליכה, בטרקים ובצילום התמונות.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים