אירוע בר מצווה בחיק הטבע

כך תתכננו אירוע בר מצווה בטבע הישראלי

הנער הקטן כבר עוד רגע בגיל מצוות, ואנחנו ההורים הנרגשים נהפוך עולמות כדי להעניק לו אירוע שיהפוך לזיכרון ילדות נפלא.

הגעה לגיל מצוות יכולה לסמל רבות עבורנו. עבור הנער הצעיר הוא מרגיש שהנה הוא הופך לאדם בוגר ועושה מהפך משמעותי בחייו. עבורנו ההורים, זוהי נקודת ציון מדהימה ומרגשת במיוחד. הרי אנחנו עוד ממש יכולים להיזכר כיצד הוא הגיח לעולמו, תינוק קטן ומקסים, והנה היום הוא כבר נער בוגר שמנהל חיים משלו עם שפע של חברים, תחביבים, רצונות ומאוויים.

אולם אירועים? או אירוע בחוץ?

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר הורים וגם חוגגים צעירים, שמעוניינים להוציא את האירוע מן הקונספט השבלוני והמוכר, או יותר נכון פשוט להוציא את האירוע מתוך האולם.

במקרים שכאלו חשוב לדעת שתכנון אירוע בחיק הטבע הוא איננו עניין של מה בכך. ישנו הבדל משמעותי בין עריכת סעודה עם חברים קרובים ובני משפחה, לעומת תכנון אירוע מקיף שאליו מגיעים מוזמנים, ושכולל מערכות הגברה, תאורה ושלל הפקות ואטרקציות שונות. במקרים כאלו שישנם אירועים בסדרי גודל גדולים מאירועים משפחתיים, הרי שחשוב לקחת בחשבון היבטים דוגמת ביטוח המוזמנים ולוגיסטיקה מורכבת של שינוע ציוד לרבות מערכות הגברה, תאורה, בימה, מקרן ושלל הפעלות נוספות.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון היבט חשוב לא פחות והוא תכנון האירוע בתיאום אל מול הרשויות. ישנם אזורי טבע בהם קומזיץ זה דבר אחד, ואילו יצירת אירוע זה דבר אחר לחלוטין אשר דורש קבלת אישורים. ישנם אף אזורי טבע בהם חלים איסורים שונים ומשונים דוגמת איסור על שימוש במערכות תאורה בשעות הערב לאור הפגיעה בבעלי החיים שבאזור.

האם ישנה אלטרנטיבה לאירוע המתקיים בחוץ?

אם החלה להתעורר בכם הדאגה שמא מדובר בכאב ראש לא קטן, ראשית כל דעו כי קיימות חברות אשר כל התמחותן הוא בהפקת אירועים המתקיימים מחוץ לאולם הסטנדרטי. בהיבט של עלויות, הרי שמוטב לוודא היטב את גובה ההוצאה שתלויה לא רק בתכנון והפקת האירוע, אלא גם באטרקציות המשולבות בו.

אם אתם חשים כי מדובר ביציאה להרפתקה מורכבת יתר על המידה, הרי שניתן גם למצוא חלופות לחגיגות המתקיימות רק עם האנשים הקרובים אלינו ביותר. כך, ישנן חברות המספקות הפקה לאירועי בר מצווה בכותל; אירוע אשר יכול להיצרב היטב בזיכרונו של הנער הצעיר, ועדיין להיחשב כטיול נפלא יחד עם כל בני המשפחה.

אפשרות נוספת לתכנון אירוע מחוץ לאולם האירועים, הוא בתיחומם של אזורים בפארקים הלאומיים השונים. פארקים אלו מציעים לנו בריחה ולו לרגע קט מן העיר הצפופה, והם נחשבים לנוחים הרבה יותר בתכנון אירוע גדול.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים