מחפשים מקומות יפים בצפון?

אזורים ששווה לטייל בהם בצפון הארץ

אין ספק כי אזור צפון הארץ הוא אזור מיוחד מאוד. בצפון אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של מסלולי טיולים מיוחדים מאוד, ובמאמר זה תוכלו לקרוא על כמה מהמקומות היפים ביותר לטיולים בצפון.
ולפני שתתחילו לקרוא על המסלולים – לא לשכוח לקחת אתכם שתיה וכריכים מפנקים שיעבירו לכם את הטיול בהנאה רבה יותר, ויסדרו אתכם גם במקומות בהם אין מסעדות או חנויות קרובות למזון או שתיה בזמן הטיול.

נחל הג'ילבון

נחל הג'ילבון הוא אחד הנחלים המוכרים ביותר בצפון הארץ, מדובר במסלול אשר מציע גם ערוצים יבשים וגם רטובים (בהתאם לעונה) וכולל מסלול אשר יכול להתאים לטווח רחב של גילאים. במהלך המסלול תגיעו אל בריכת הקצינים עין ג’ילבון, בריאה מוצלת ונעימה בה ניתן לבלות שעות ארוכות, במיוחד בימי הקיץ החמים.

בריכת המשושים וזוויתן תחתון

מסלול אשר מחולק לשני חלקים, וכך מאפשר התאמה לגילאים ודרגות קושי, ניתן לבחור האם לבצע את המסלול כולו הארוך או לקצר אותו. אם אתם בוחרים במסלול הארוך, תעברו את מסלול נחל הזויתן אשר בסופו תגיעו אל בריכת המשושים, ואם תבחרו באופציה קצרה יותר, תוכלו להגיע ישירות אל הבריכה עצמה.

מדובר בבריכה ייחודית מאוד אשר נוצרה כתוצאה מהתגבשות של לבה, והמים בה קרירים ובהחלט מרעננים לאחר מסלול ארוך ביום חם.
במסלול הזוויתן עצמו תפגשו בנופים מרהיבים מאוד, מגוון רחב של צמחיה, בריכות מים נוספות והליכה בתוך טבע מרהיב במיוחד.

נחל אל על

מסלול נחל אל על מתחיל ביישוב אבני אית"ן וממשיך אל תוך שמורת יער מדהימה ביופייה, בה חיים בעלי חיים רבים בהם תוכלו להיתקל בזמן המסלול. בתחילת תמצאו גם נקודת תצפית מרשימה על החרמון והאזור המיוחד, ולאחר מכן תגיעו אל מפלים גובים וכמה בריכות נעימות לשכשוך. אם אתם מחפשים טיול יום קצר, קל ומרשים, אין ספק כי זו הבחירה הנכונה.

נחל שניר-חצבאני

נחל שניר הינו הנחל הארוך ביותר מבין הנחלים אשר זורמים אל נהר הירדן, ולמעשה מדובר בנחל אשר מתחיל מלבנון וכאשר הוא זורם, אפשר לזרום ממש איתו. שמורת החצבאני היא ללא ספק אחת השמורות המסודרות ביותר באזור הצפון, אך עדיין ניתן להרגיש בה את הטבע האמיתי לצד הנחל המרשים, הצמחייה הירוקה והרוגע המיוחד. שימו לב כי בחורף הזרימה חזקה מאוד, ומסוכן להיכנס אליה בימים של שיטפונות וסחף מהיר.

במקום ישנה גם בריכת שכשוך אליה ניתן לפנות, וגם נקודת תצפית במגוון עופות אשר מקננים בשמורה. אחד היתרונות הגדולים במסלול הזה הוא הנוחות, כך שגם ילדים יכולים להצטרף אל המסלול שלכם בהנאה רבה, וגם כאלו בעלי קשיים בהליכה ממושכת יוכלו ליהנות ממנו ללא כל בעיה, כך שמדובר במסלול מושלם למשפחות, במיוחד בחופש הגדול ובחודשי הקיץ.

לסיכום

ארץ ישראל שלנו שופעת נופים ומקומות קסומים שלא כדי לפספס, לפעמיים לא צריך לחפש רחוק כל כך בכדי למצוא מקומות לטייל בהם, צריך רק להכיר היטב את האזורים סביב ותתפלאו מה אפשר למצוא.
רק זכרו כשיוצאים לטיול מומלץ להצטייד בפרטי לבוד נוחים, אוכל טוב עם סיבים תזונתיים ומינרלים, והרבה מצב רוח טוב!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים