לא עוזבים את הארץ: מתכון לחופשה משפחתית מושלמת

חופשה בארץ

לארוז את הילדים ולצאת לחופשה בחו"ל? משימה יקרה ומורכבת. לצאת לחופשה בארץ? פתרון הרבה יותר פשוט, ואם עושים את זה נכון – הוא גם הרבה יותר חסכוני. כדי לעשות את זה כמו שצריך וליהנות מהרפתקה נפלאה, יש כמה צעדים קטנים שיעזרו לכם בדרך.

1 – צימר או בית מלון?

לפני הכול, הגדירו מה אתם באמת רוצים להשיג מהחופשה הזו, ומה חשוב לכם. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות, וכך תוכלו להזמין חדר בבית מלון ולקבל ארוחת בוקר אבל גם לחלוק את הבריכה עם מאות אנשים זרים. מנגד, צימרים למשפחות בצפון מספקים יותר שקט והרבה יותר אינטימיות. אם אתם רוצים לבלות עם הילדים בנחת, להיכנס למים בשקט או ליהנות ממנוחה אמיתית על שפת הבריכה, צימר בהחלט יעשה את העבודה.

2 – צפון או דרום?

האם אתם מעדיפים חופשה בחום הכבד של אילת, במדבר הרגוע בדרום או בכלל בין ההרים הירוקים והטבע העשיר של הצפון? אפשרויות יש בשפע, גם אם נדמה שאפשר להקיף את ישראל כולה בתוך כמה שעות בלבד. זה הזמן שלכם להחליט האם אתם מחפשים שקט ושלווה או רעש והמולה, קניות או מנוחה, ים ובריכה או אתרים היסטוריים. בהתאם תוכלו לבחור את הצימר האידאלי במקום המתאים לכם באמת.

3 – אטרקציות או מנוחה?

בהנחה שאתם יוצאים לחופשה גם עם הקטנטנים, רצוי לוודא שיש להם מספיק הפעלות והזדמנויות להתרוצץ ולהתעייף. אם כן, ודאו שיש בצימר בריכה אבל גם מתקני משחקים, ורצוי שבסביבה יהיו מסלולי הליכה וגם אפשרות לפעילויות לא מאוד שגרתיות, כולל קיאקים, קיר טיפוס או רכיבה על אופניים במסלול מרתק במיוחד. ברוב המקרים תגלו שאתם יכולים לחלוק את הזמן עם הילדים, וכך לבלות יחד בפעילות מלהיבה בחיק הטבע.

4 – אוכל מוכן או לבד?

בכל הקשור לאוכל, יש לכם המון אפשרויות, ובמקרים רבים תוכלו לשלב. למשל, בבית מלון תקבלו כנראה ארוחה או שתיים (ואפילו שלוש) ביום, מה שאומר שאת רוב הארוחות שלכם תאכלו בחדר האוכל עם תפריט מצומצם למדי. לעומת זאת, בצימר תוכלו להכין לעצמכם מנות ביתיות ועדיין תהיה לכם האפשרות להתפנק עם ארוחה מפנקת במסעדה שבה התפריט מגוון והמנות מותאמות להעדפות האישיות שלכם. כשיש לכם את כל השליטה על החופשה שלכם ועל כל ארוחה שתאכלו במהלך היממה, נדמה שהצימר מנצח בגדול. האמת היא שזו לא הפתעה גדולה, וזו בהחלט הזדמנות נהדרת לצאת לחופשה בלתי רגילה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים