כיצד לבחור את האטרקציה המושלמת ליום הולדת

התשובה לשאלה שבכותרת מורכבת. כדי להשיב עליה יש לשאול שאלות הנובעות ממנה: באיזה גיל הוא הבן או הבת החוגגים יום הולדת? היכן מיקום החגיגה? באיזו עונה? מה התקציב?
אם מחפשים יום הולדת עם ערך מוסף חוויתי, רצוי ומומלץ לתכנן אותה מבעוד מועד, לכלול בה מופע או הפעלה, אוכל שילדים אוהבים, ואף להעניק לכל מי שמשתתף שי קטן בסיומה, למזכרת.

אם, לדוגמה, המסיבה נערכת בקיץ- אפשר לייעד אותה לבריכת שחייה ולכלול בה מתנפחים- על המים ועל הדשא. ילדים אוהבים חופש, תנועה ומרחב. מתנפחים מאפשרים להם ליהנות מאהבתם. ניתן להסתייע בשירותו של מפעיל (מה שבהכרח ייקר את ההפעלה) אבל אפשר להסתפק רק בהשגחת ההורים. כאשר מסיבת יום הולדת נערכת עם פעילות שמהווה את העיקר שלה- כל השאר יכול להיות מעין ליווי, לרבות הכיבוד; אין כל צורך בארוחה שלמה, ניתן להסתפק במשהו פשוט- נקניקייה, צ'יפס, חטיפים, ממתקים ומשקאות קלים.

אטרקציה בצלמו ובדמותו- בעיקר באהבתו- של הילד או הילדה החוגגים יום הולדת היא, לדוגמה- פעילויות סביב כדורגל (בן) או נסיכה/פיה/מלכה (בת). ילדים אוהבים להידמות לאלילים שונים, וניתן לבנות תכנית שלמה ומלאה, מהנה ומספקת, סביב נושא מסוים. על מנת למקסם את הפוטנציאל החוויתי כאשר חושבים ומתכננים הפעלה לימי הולדת לבנות, כדאי מאוד לשאול את הילדה שמתכננת, מתכוננת ומתרגשת לקראת יום הולדת מה היא רוצה. חשוב ללכת לקראת הבת ולאפשר לה לממש את הרצון שלה, במסגרת תקציב מוגדר, כמובן. תהיה סוג ההפעלה או הפעילות אשר תהיה, היא צריכה להיבחר, בראש ובראשונה, בהסכמתה ובאישורה של הילדה.

קוסם או בדרן, ואם התקציב מאפשר- אחד מכוכבי הילדים האהובים, ודאי עשוי להיות אטרקציה מרתקת ומרגשת עבורם. כך או כך חשוב לדעת, ששעמום עלול להיות גורם שלא רק יפגום בחוויית יום ההולדת של הבן/בת החוגג/ת יום מאושר אלא להפוך אותה לטראומה. משום כך חשוב לתכנן את התוכן של מסיבת יום ההולדת, לפחות כדי שיהיה מעין "שלד". שינויים צפויים על פי האווירה, העניין שעשויים הילדים למצוא בפעילות או העדרו, ולכן רצוי לתכנן חלופה. לדוגמה: משחקים שונים, בינגו, תחרויות היתוליות ועוד.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים