מקומות בצפון שממש שווה לצלם

רמת הגולן, הגליל העליון, הגליל התחתון, הגלבוע והעמק. הצפון הוא פנינה ירוקה הטומנת בחובה שלל אתרים ונקודת תצפית מרהיבות המזמינות להקליק על המצלמה וללכוד ולו לרגע קט את כל היופי המופלא הפרוס למרגלות ההר והנהר. אספנו עבורכם מספר מקומות שממש שווה לצלם בצפון הארץ.

סטלה מאריס- מצפור סן פרנסיסקו, חיפה

כשאריק איינשטיין ישב בסן פרנסיסקו על המים הוא למעשה הצפין אל עבר מצפור סן פרנסיסקו אשר נמצא בחיפה, שם תחת כיפה כחולה הוא חזה בנוף פנורמי יפיפה אל הנמל, אל חוף הים ואל מרגלות העיר היפה. לאוהבי צילומי הפנים מחכה חוויה מפעימה במערת אליהו ובכנסיית סטלה מאריס, שם אפשר לעצור למנוחה בבית קפה אוסטרי קטן. למקום אפשר להגיע ברכבל, ולשלב לינת צימרים בצפון או לינה במלון מקומי קטן.

לאלו הרוצים להישאר במרחק נסיעה קצרה מחכים הגנים הבהאים היפיפיים – יצירת אומנות מרגשת, המספקת חוויה רגועה ושפע של נקודות צילום במאקרו ומיקרו של עולם החי והצומח במקום.

ממשיכים צפונה אל עבר ראש פינה

במורדות הגליל העליון שוכנת פנינה יפיפייה וצלולה המהווה גן עדן לצלמים עירוניים, לצלמים טבע ושוחרי חופש. המושבה שהוקמה לפני כמאה שנה מאכלסת מבנים באבנים לא מסותתות ובמראה עתיק. במקום מומלץ לבקר בגני הברון אשר הוקמו בהשראת גני ורסאי נראים ממבט הציפור כמנורת שבעה קנים. כדאי לבקר גם בבית הכנסת ברחוב הראשונים המתהדר בתקרה ייחודית, בית הכנסת הוקם על ידי הברון רוטשילד. טיפ פנינת חמד: בנקודה החיבור הגבוהה ברחוב החלוצים נגלית תצפית נוף לכיוון עמק החולה והחרמון – המראה מפעים וההנאה מובטחת. אם חשקה נפשכם החופשה קטנה ותרצו ללון באזור, צימרים בצפון ובאזור ראש פינה יהוו פתרון לינה נוח ואיכותי.

פונים מזרחה אל עבר הכנרת

עין הציפור מחמיאה לכנרת והדרך המרהיבה ביותר לצלם אותה נעשית מהירידה של צומת אלומות. שם נגלה מראה יפיפה ומרגיע המתפרש על פני שלושה קילומטרים עקלקלים, שבסיומם נגלית לעינכם הכנרת במלוא הדרה, נקודה זו מושלמת לעצירה ואתנחתא.

טבריה עיר של הפתעות

האם נכון יהיה לסיים את הביקור באזור הכנרת ללא נסיעה אל עבר טבריה? העיר העתיקה טומנת שלל פינות חמד ביניהן מוזיאון דונה גרציה אשר במושבה כינרת. מוזיאון יפיפה המעוצב באופן קלאסי ולצדו בית מלון קטן וכן מתחם בית הכנסת סיניור אל ניניו – מתחם עתיק עד מאוד המלא חורבות ארכיאולוגיות. המקום מהווה מוקד חוויה רגשית וגורם למבקרים בו לחוש כאילו הם חוזרים בזמן.

הצפון הקרוב

לאלו הרוצים לחוות את הצפון במרחק של שעה נסיעה מהמרכז, ישנו אתר היסטורי אחר הנמצא ממש בסמיכות לכביש החוף – קיסריה. מרכז המבקרים העתיק עצר את הזמן מלכת ומאפשר לחזות בחורבות ממלכות ששלטו כאן בעבר. מעבר לצילום אורבני, המקום מספק שפע של תצפיות מרהיבות אל עבר הים התיכון וארובות חדרה.

לסיכום, הצפון היפיפה הוא פנינת חמד לצלמים חובבי צילומי עיר וצילומי טבע, כמעט בכל מתחם תוכלו למצוא את השילוב בין שני אלו. הצטיידו בעדשות מאקרו ומיקרו, פנקו עצמכם ביום חופש מהעבודה או סופ"ש קצר ובואו לחגוג את יופייה של הארץ הברוכה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים