טיול מהפנט ליפן ארץ השמש העולה

ארץ השמש העולה

יפן היא אחת הארצות הייחודיות והמרתקות על פני הגלובוס. מי שרוצה להגיע אל ארץ השמש העולה צריך לתכנן זאת באופן מדוקדק. העונה המומלצת לטיולים היא תקופת פריחת הסקורה, הפריחה המרהיבה של הדובדבן שמתרחשת בדרך כלל בחודש אפריל.

נסיעה ליפן היא מאד יקרה, הן לאור מרחק הטיסה והן לאור המחירים של השהייה במדינה זו והעלויות הגבוהות של הנסיעות ברכבות המהירות. אך עבור מי שיקבל פיצויי פיטורים זו הזמנות מצוינת ליהנות מהכספים הללו, עבור נסיעה יוצאת דופן שהיא חוויה של פעם בחיים.

החוויות שצברנו בטיול ברחבי ארץ השמש העולה

תיירים שמגיעים ליפן נחשפים לעולם התרבותי של העם היפני ולדרכי ההתנהגות שלהם בינם לבין עצמם וגם כלפי התיירים. עד שלא נתקלים בכך בפועל, קשה להבין לעומק את החשיבה שלהם ואת צורת ההתנהלות יוצאת הדופן שלהם.

פריחת הדובדבן בקיוטו ובערים אחרות

השדרה המרכזית בעיר קיוטו היא שדרת הפילוסופים. לאורכו של כל המסלול הארוך נטועים עשרות עצי דובדבן. עם בוא האביב מתחילה הפריחה שלהם והמראה שנגלה לכולם הוא מרהיב, מעטה וורוד מכסה את צמרותיהם של כל העצים והוא יוצר מעין גג מעל כל השדרה והופך אותה למקום מהאגדות. היפנים והתיירים נהנים מהמראה הלא רגיל ולכן נותרים במקום לאורך שעות ארוכות.

מקדשים בקיוטו

בעיר קיוטו כמו בעריה האחרות של יפן, אפשר להתרשם מעשרות מקדשים שלכל אחד מהם יש את הייחוד שלו. אך המבנה הבסיסי של העמודים האדומים, נמשך כחוט השני בכל המבנים הללו. אפשר לראותם ברובעים שונים של העיר ועל הרים שצריך לטפס עליהם במשך שעות כדי להגיע לפסגה ולראות את המקדש הבנוי במיקום הגבוה ביותר.

המקדש היפה ביותר בארץ השמש העולה הוא מקדש הזהב הממוקם על שפת האגם ובנוי מזהב אמיתי. מדובר במחזה שהוא מרשים ועוצר נשימה של המקדש, על רקע הנוף הפסטורלי שנמצא סביבו.

טוקיו העיר הסואנת

טוקיו היא אחת הערים הסואנות בעולם אך מי שמסתובב בעיר ובתחנות הרכבת, לא חש בעומס הרב השורר בעיר. השמירה על הסדר והדיוק המופתי מותירים את תחנת הרכבת ריקה, דקות בודדות לאחר שהנוסעים ירדו מהרכבת. הרכבת המהירה מובילה את הנוסעים למחוז חפצם ברכבות מהירות במיוחד והתחושה היא כאילו נמצאים בטיסה ליעד.

הסיטי של טוקיו הוא המרכז העסקי והפיננסי של כל המדינה ואפשר להסתובב שעות בין רבי הקומות, המגדלים ונקודות התצפית על פני כל העיר כמו מגדל טוקיו, כדי ליהנות מיופייה הרב.

לכל אחד מהרובעים בטוקיו יש את אופיו המיוחד וכדאי להסתובב בכולם כדי לספוג את האווירה המיוחדת בהם. ברובע שיבוייה חוצים את מעבר החצייה המפורסם בעולם ונהנים מקניות בחנויות מדהימות ביופיין. אי אפשר לוותר על רחובותיה של שינג'וקו, כדי ליהנות מהטרנדים האופנתיים יוצאי הדופן הנראים בה.

בכל רחבי טוקיו יש מסעדות משובחות המציעות מאכלים ייחודיים, אך מי שמעוניין לטעום אוכל ביתי ייחודי מטייל בסמטאות של הכרך ונכנס לאכול במסעדות המשפחתיות.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים