דובאי נפתחת לישראלים והנה האטרקציות שאסור לכם לפספס

טיול לדובאי

בתקופה האפלה של הקורונה שבה השמיים סגורים וקשה לראות מתי הפעם הבאה שנוכל לעלות על מטוס, טוב שיש קרן אור חזקה במיוחד: דובאי. העובדה שדובאי נפתחת לישראלים הופכת את פתיחת השמיים להרבה יותר מתוקה, ועכשיו רק צריך לחכות שזה יקרה כדי לעלות על טיסות לדובאי ולהנות מאחד המקומות המרשימים ועוצרי הנשימה בכדור הארץ.

אם אתם כבר מתכננים טיסות לדובאי ברגע שזה יתאפשר, ליקטנו לכם את 5 האטרקציות שאסור לכם לפספס במדבר היוקרתי (מעבר כמובן לכל בתי המלון, הבטן-גב והעושר שיקיף אתכם!)

בורג' ח'ליפה

אם אתם נמצאים בדובאי, אין סיכוי שלא תציצו במבנה הגבוה ביותר בעולם(!) הבורג' ח'ליפה. גורד שחקים שמתנשא לגובה של לא פחות מ-828 מטרים, עם מספר הקומות הגדול ביותר בעולם – כ-163 קומות. אם אתם באזור, טפסו לקומה ה-124 של הבניין, למרפסת התצפית. הנוף שנשקף מהקומה הזו יחשוף אתכם לקו הרקיע של העיר ויספק לכם כמה מהתמונות היפות ביותר ב-360 מעלות, שם רואים את המדבר מצד אחד ואת האוקיינוס מהצד השני. אם תגיעו בלילה, תזכו לראות את האורות המפורסמים של העיר. בתחתית הבניין ישנן גינות ואת מזרקות דובאי, ונחמד לשוטט שם.

קניון דובאי

עוד מקום שאסור לפספס כשמגיעים לדובאי הוא קניון דובאי, הקניון המרכזי של העיר. בקניון היוקרתי הזה תמצאו מתחם החלקה על הקרח, איזור שלם של גיימינג וקומפלקס סרטים, זאת כמובן לצד אינסוף חנויות ומסעדות, אירועי מוזיקה, תערוכות אופנה ופסטיבלים. גם הארכיטקטורה הייחודית של הקניון תוציא לכם את העיניים!

דובאי העתיקה

עם כל העושר והזהב, אסור לשכוח לבקר גם בצד העתיק יותר של העיר – דובאי העתיקה. ברובע בסטקיה, שנבנה בסוף המאה ה-19, התגוררו סוחרים פרסים עשירים שסחרו בפנינים ובבדים. בבסטקיה מבנים מאלמוגים ומגיר שהשתמרו בצורה מרשימה, לצד שבילים צרים המעוטרים בארכיטקטורה ערבית. בין כותלי העיר העתיקה תמצאו את גלריית מג'ליס, בתי קפה, תערוכות אומנות ועוד.

דובאי פריים – המסגרת של דובאי

בין השכונות הוותיקות של דובאי, סביב הנחל והחלק המודרני של העיר, תמצאו את המסגרת המיוחדת של דובאי, מסגרת תמונה עצומה בגובה 150 מטר(!). אל המסגרת הזו ניתן אף אל הכנס, ובפנים מוצאים סדרת גלריות שתיקח אתכם דרך ההיסטוריה של העיר ותחקור אתכם את מורשת האמירויות, כאשר צד אחר של הגלריה מספק הצצה לעתיד של דובאי ומהו חזון העיר לעתיד הקרוב והרחוק. תוכלו גם לטפס לגובה המסגרת ולצפות בפנורמה של דובאי העתיקה והחדשה.

האקווריום של דובאי

ולסיום, אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי היא האקווריום, המאכלס 140 זנים של חיות ים בתוך אקווריום עצום בקומת הקרקע של הקניון של דובאי. ניתן לטייל במנהרות האקווריום ולצפות בחיי הים, ואף לצלול עם כרישים או לעשות שנורקלינג. מומלץ עם ילדים!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים