השכרת קרוואן לטיולים

נמאס לכם ללכת לבתי מלון רק כדי לשרוץ על סף הבריכה במשך חמישה ימים רצופים? רוצים לחוות חוויה משפחתית וחוויית טבע שאולי מעולם לא חוויתם על אף שיש לכם זיכרונות יפים של חוויות דומות מגיל הילדות? ייתכן מאוד שטיול קרוואנים הוא הפתרון בשבילכם, וכיום גם יש לכם מגוון רחב של פתרונות השכרת קרוואן לטיולים, שיכולים להעניק לכם חוויית טיול שאף בית מלון ואף צימר לא יוכל לתת לכם.

אילו קרוואנים ניתן להשכיר?

מן הסתם, יצא לכם כבר לחלוף על פני רכב פרטי שגורר אחריו קרוואן קטן וזהו אכן הקרוואן השכיח ביותר בתחום של השכרת קרוואן לטיולים. המדובר בקרוואן קטן יחסית, אך כזה שיכול לתת פתרון מצוין למשפחה שלמה. הקרוואן הקטן מתאים ללינת עד 3-4 אנשים, אך אין לכך כל חשיבות, שכן בטיולים רבים אנו מעדיפים לישון דווקא תחת כיפת השמים. אם אתם בני זוג שיוצאים לטיול, קרוואן זה יכול להיות מושלם עבורכם. ישנם גם קרוואנים גדולים יותר, שחלקם מגיעים בתצורה של נגרר אותו מחברים לרכב הפרטי או בתצורה של קרוואן ממונע, קרי קרוואן ורכב באותו מכלול. בשני המודלים, ניתן לשכור קרוואנים גדולים במיוחד שיכול להספיק גם ליותר מ-8 נופשים. האפשרויות הן רבות ומגוונות, ועליכם להחליט תחילה כמה אנשים יוצאים לטיול ולאחר מכן למצוא את הפתרון המתאים לכם ביותר מבחינת ציפיות הנוחות, העדפות הלינה שלכם וכדומה.

מהי רמת האירוח שתוכלו לצפות מהקרוואן?

כמו בבתי מלון, גם כאשר אתם מבקשים לבצע השכרת קרוואנים בישראל מגיעים עם רמות אירוח שונות, החל מקרוואן בסיסי ביותר שמספק לכם כמובן את כל הצרכים הפונקציונליים הדרושים לכם וכלה בקרוואנים מפוארים שממש מספקים לכם חוויית אירוח יוצאת דופן ברמה של בית מלון חמישה כוכבים. גם במקרה הזה, ההחלטה היא כולה שלכם ויש לכם את החופש לבחור בין רמות האירוח השונות שמוצעות לכם במסגרת השוק של השכרת קרוואן לטיולים, כל זאת כמובן בכפוף לכך שאתם מבינים כי רמת האירוח של הקרוואן, כמו גם הגודל שלו, יכולים להשפיע מאוד על עלות ההשכרה שלו.

כיצד מבצעים את ההשכרה?

השכרת קרוואן לטיולים מבוצעת על בסיס יומי וניתן להזמין קרוואן להשכרה בכל אחת מהחברות שמציעות את השירות בכל רחבי הארץ. ככלל, מומלץ לשכור את הקרוואן אצל חברה מורשה ומוכרת שתדע גם לספק לכם את השירות הנדרש, ובכלל זה אספקת וו גרירה על פי הצורך, שירותי חילוץ ותיקוני דרך על פי הצורך וכל רכיב שירות אחר שאתם עשויים להזדקק לו בכדי ליהנות מחוויית קרוואן שלמה ומושלמת. ישנם גורמים קטנים וקיקיוניים המציעים שירותי השכרת קרוואן לטיולים וחלקם גם יודעים להציע דילים לא רעים בכלל ושירות מיטבי, אבל בכל מקרה מומלץ לבדוק את הדברים לפניי ולפנים, לפני שמבצעים הזמנה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים