טסים לחו"ל? חופשת עם צילום, השילוב המושלם!

הישראלים אוהבים לטייל בעולם? בטח שאוהבים. דילים קצרים או חופשות ארוכות, מה זה חשוב, העיקר האווירה המיוחדת שיש מעבר לים. כשיש לכולם טלפון נייד בכיס, אין ספק שכתיירים, רובינו מצלמים אין ספור תמונות. אז הפעם אנו רוצים להמליץ לקחת את עניין הצילום רמה אחת למעלה.

יציאה לטיולים ולחופשות בעולם, ביחד עם מצלמה רצינית מוסיפה ערך מאוד מיוחד, הן לחוויה בזמן הצילום והן לזיכרונות שנשארים מצולמים לאחר מכן.

לא משנה לאן, העיקר עם מצלמה ביד

כשאנו יוצאים לחו"ל, לא משנה לאן, לא משנה מתי, אנו תמיד עם מצלמה בהישג יד. בין אם אנו ממריאים עם חבילות נופש לטורקיה או שיצאנו עם טיסה לאיים המלדיביים, בכל מקום אנו מחפשים (ומוצאים) המון דברים שכדאי לצלם למזכרת.

אחרי שחוזרים או לפעמים ממש תוך כדי טיול, אפשר לשתף חברים ועוקבים בפייסבוק או באינסטגרם. אבל את התמונות אפשר לאגד בשלב מאוחר יותר גם לאלבום טיולים מרהיב עין. וכמובן, מי שמפרסם בלוג או מעלה הגיגים לרשת, כאדם פרטי או בתפקיד עסקי, צילומים יפים ונופים מרהיבים בהחלט מעוררים הרבה מאוד עניין. במיוחד אם אפשר להוסיף כמה פרטים מעניינים על הדמויות, הנופים והסיפורים מהיעד, התרבות או המאכלים.

לא משנה מה, העיקר לצלם

מי שצובר ניסיון בעבודה עם מצלמה איכותית מגלה כי הצילומים משתדרגים באופן מופלא. הניסיון בדרך כלל מגיע עם העדפות שונות. יש אנשים שבחו"ל מגלים נטייה לצלם בעלי חיים. אחרים מעדיפים לצלם תמונות נוף, ממקומות אקזוטיים.
אפשר להעדיף צילומים אורבניים, דימויים או אייקונים ידועים או פחות ידועים. זן אחר של צלמים ומטיילים יעדיף להתמקד בצילומי פנים, חופים, מכוניות מיוחדות או העברת אירועים מעניינים דרך הצילום. גם אם אין לכם כל כך העדפות, פשוט קחו לטיסה הבאה מצלמה ליד. מיד נסביר מדוע זה כדאי.

מצלמים ורואים את הדברים אחרת

בחו"ל, צילומים של נופים, טיפוסים, בעלי חיים או כל דבר מעניין אחר מעניקים המון ערך מוסף. קודם כל, הזיכרונות שנשארים, בצבעים חיים. לאחר מכן, היכולת לשתף אחרים בחוויה. ובנוסף, עם הניסיון מקבל הצלם, חובב או מקצועי, פרספקטיבה אחרת.

מתחילים לראות את הדברים מסביב יותר לעומק. מגלים יותר תשומת לב לחוויות, לאנשים, לדיאלוגים, לאווירה. בצורה כזאת, הטיולים נחווים בצורה לא פחות מאשר מדהימה. ואם הצילומים באמת יוצאים מן הכלל, אפשר אפילו לעשות מזה כסף (יש אתרים שדרכם אפשר למכור תצלומים עבור עמלה).

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים