מלונות בישראל בתקופת הקורונה – שווה להזמין?

נופש במלון בזמן הקורונה

בשל משבר הקורונה הרבה עסקים נכנסו למשבר, ועכשיו זה הזמן שלהם להרים את הראש מעט. כיום, המחיר של החופשות מלונות בישראל ירד בכ 12%. עכשיו זה הזמן להזמין חדר ולהנות מחופשה שקטה יותר מבדרך כלל, פחות צפופה ויותר זולה.

האם נהנה מאותן אופציות כמו שהיו לפני משבר הקורונה?

הסירו דאגה מליבכם, משרד התיירות דאג לכל פרט ופרט כדי להבטיח שהחופשה שלכם לא תיפגע ולו מעט. לא מזמן הכריזה הממשלה על סגירת הבריכות, אך זה לא נוגע לבריכות הקיימות במלונות. חדרי האוכל פתוחים, תהנו מארוחות ללא כל חשש מצפיפות. המלונות לא נמצאים בתפוסה מלאה כדי להבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל אורחי המלון. כמובן, כל המלונות בישראל עובדים לפי הנחיות משרד הבריאות, יבדקו לכם חום בכניסה וביציאה, שמירה על היגיינה תלויה בכל אדם בצורה אינדיבידואלית, אך את כל המצרכים הדרושים לכך תמצאו בכל פינה במלון.

האם ניתן למצוא מקומות?

כל המלונות בישראל בחודשים אלה בדרך כלל יהיו בתפוסה מלאה, אך כיוון שלא מזמן רק חזרו המלונות לעבוד, עדיין ניתן למצוא חדרים. כמובן, ככל שהזמן עובר הסיכויים למצוא חדרים יהיו נמוכים יותר כיוון שהמלונות גם לא יכולים להגיע לתפוסה מלאה. אם עד היום חלמתם על נופש אבל המחיר היה גבוה מדי, היום תוכלו למצוא מחירים נמוכים שיכולים להתאים לכל כיס, אטרקציות מושכות, אוכל כיד המלך ואינספור הצעות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים אם לחזור הביתה.

לא חייב לטוס כדי להנות מחופשה איכותית

ישראלים כמו ישראלים אוהבים לנפוש תמיד בחוץ לארץ, אבל מה בנוגע לתיירות הישראלית? זה הזמן לגלות שלא חסרים לנו נופים מדהימים ואטרקציות, חופשה בארץ יכולה להיות הרבה יותר נוחה לכיס והרבה יותר כיפית ממה שאתם חושבים. מלונות בישראל מציעים לנו היום מחירים נוחים, פנאי לילדים, וגמישות שלא ניתן למצוא כאשר טסים לחו"ל. מלבד לכך, זה הזמן שלנו לעזור לתיירות הישראלית שכל כך חשובה להתפתחות שלנו כמדינה.

לסיכום

לסיכום, לא מצאנו חסרונות בהזמנת חופשה במלונות בישראל בזמן הקיים, המחיר נוח, הכבישים פחות פקוקים, יש דילים משפחתיים, דילים לזוגות, והמגוון רחב יותר מאי פעם. מלבד לכך, אין צורך לדאוג מבחינה רפואית. כל מלון מחויב ומפוקח לעבוד על פי הנחיות משרד הבריאות, המלונות בישראל לא נמצאים בתפוסה מלאה, יש רווחים בחדרי האוכל, ובדיקת חום בכניסה וביציאה למלון. זה הזמן שלנו להתאוורר ממשבר הקורונה, גם לנו מגיע חופשה ולא ניתן לאף נגיף להרוס לנו את הקיץ. תוכלו למצוא אתרים המציעים לנו את כל המלונות שעדיין ניתן להזמין בהם חדרים, המלונות פרוסים מהצפון ועד הדרום. אין לכם מה לדאוג, אף מלון לא יחסיר ממכם אף אטרקציה שהייתה לפני משבר הקורונה. צאו להנות!

תמונה: Depositephotos

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים