המדריך לתכנון חופשה מושלמת באילת

אילת נחשבת לעיר התיירות האולטימטיבית. משבר הקורונה פגע אנושות בתיירות ולכן גם היציאה ההדרגתית והמבוקרת ממנו פותחת בפני הציבור שפע של אפשרויות שהייה לנופש וחופשה בה. ספק אם יש עור עיר בארץ שמסוגלת להציע שפע ומגוון כה עשיר של אטרקציות כמו זו המזומנת לתיירים הפוקדים את אילת.

על מנת להפיק ולמצות את המרב ואת המיטב מחופשה באילת מומלץ לתכנן אותה מבעוד מועד. בין השאר, חשוב לבצע סקר שוק לבחירת מלון מועדף. אתם תופתעו להיווכח עד כמה אטרקטיביים ומפתים הם המחירים המוצעים לכם. אילת מתאפיינת ומצטיינת במספר גדול של מלונות של רשתות כלל ארציות.

רצועת החוף באילת היא מקום מפגש אולטימטיבי לאנשים שבאים לעיר ממקומות שונים. היא מזמנת אפשרות להחליף מידע וחוויות על אודות אטרקציות, מלונות ומקומות בילוי בעיר.

מלונות באילת- אזורי הנוחות והפינוק

מלונות באילת הם אזורי נוחות ופינוק עבור התיירים. יש בהם משהו שמהווה ערך מוסף לכל כוכב שהמלונות מדורגים בו. האוויר והאווירה, תחושת החופש הגדול, המרחבים הפתוחים, האתרים המזמנים חוויה בלתי נשכחת, היותה של העיר מקום מצוין לחופשות רומנטיות ומשפחתיות, המגוון הגדול של כל סוג אטרקציה אפשרית- עם ילדים ובלעדיהם ( חשוב לציין ולהדגיש כי חלק הארי של האטרקציות מיועד ומיוחד להנאת ילדים).

האטרקציות האטרקטיביות והאולטימטיביות

ביקור ושהייה בעיר לא תהיה שלמה ללא ביקור באתרים וללא מימוש אטרקציות אלה: ריף הדולפינים, המצפה התת ימי שמורת טבע חוף האלמוגים, הגן הבוטני, הקניון, המזרקה המוזיקלית, מוזיאון העיר, החלקה על קרח, טופ 94 פארק אתגרים, מצנחי הים האדום, טרקטורוני המדבר, חוות הגמלים, מצנחי ים, פארק החבלים… הנשימה נעתקת? זה הזמן להירגע, ליהנות מהמסעדות ובתי הקפה, לאגור כוח ו… להמשיך ולבלות: מועדון צלילה, מתחם אטרקציות אייס מול, אקסטרים – ספורט ימי ( בכלל, יש שפע של סירות ויאכטות לסוגים שונים של שיט והפלגות קצרות), סירת זכוכית WOW, כפר הצוללים, חוות האנטילופות, ספירל פארק ועוד.
אם מתקבל הרושם, לפיו אילת אינה אלא כפר שעשועים אחד גדול הפתוח 24/7 הרושם הזה משקף מציאות ואף יוצר אותה. זאת וכזאת היא, אכן, העיר אילת, אשר הקיץ הזה עשוי להשיב לה את עטרת עיר התיירות מספר אחת ליושנה ולהניח את כתר הבכורה אל ראשה הווירטואלי.

המלצות וטיפים

  1. מהרו והקדימו להזמין ובכך לשריין לעצמכם מקום במלון מועדף בתאריכים המתאימים לכם.
  2. בדקו היטב מה כל אטרקציה כוללת ומה הוא משך הזמן הרצוי והמומלץ למיצוי חוויית הביקור בה.
  3. תכננו את סדר היום כך שמנוחה ולו גם קצרה באמצע היום תאפשר לכם ולילדים לאגור כוחות להמשך הבילוי לאחריה.
  4. השפע עלול לבלבל. בחרו סוגי אטרקציות שונות ונבדלות זו מזו ולא "עוד מאותו דבר".
  5. שמרו היטב על ההנחיות בתקופה זו.

חופשה נעימה ומהנה!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים