רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל– מה חשוב לדעת?

קרוב ל 100,00 גולשים ישראלים יטוסו בשנת 2020 לחופשת סקי חלומית באירופה, סקי כבר הפך ממזמן לספורט הלאומי של הישראלים בחורף. בטרם אנחנו יוצאים את גבולות המדינה בדרכנו לחופשה הסקי (כמו גם בדרכנו לנסיעות עסקים, לביקור חברים או בני משפחה או טיסה עבור כל מטרה אחרת…), אחד הסידורים החשובים ביותר אותם אסור להזניח ולשכוח הוא ועל אחד וכמה אם מדובר בספורט אתגרי הוא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לספורט חורף. גם אנשים אשר טסים באופן סדיר ובתדירות גבוהה לרוב אינם מודעים לפרטי הפוליסה ולהרחבות שיש לרכוש, להלן כמה כללים פשוטים אך חשובים שכדאי להפנים בכל הנוגע לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

השוואת מחירים מקדימה לפני רכישה – כמו בביטוחים ובמוצרים/שירותים אחרים שאנחנו רוכשים, גם במקרה של ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ ביותר לבצע השוואת מחירים קטנה לפני שרוכשים את הביטוח. תתפלאו לדעת שקופות החולים וחברות כרטיסי האשראי בד"כ מציעות ביטוחים יקרים יותר מאשר האלטרנטיבות הקיימות בשוק הביטוח, במקרה זה, בשונה ממוצרים רבים אחרים, השוואת המחירים פשוטה וקלה במיוחד –השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין כל החברות לוקחת כמה דקות ויכולה לחסוך לכם מאות שקלים, חשוב לשים לב לפרטים ולאותיות הקטנות בהצעות שעולות בפניכם – מהו גובה הכיסוי המוצע? מה גובהה הכיסוי לספורט חורף? אילו מקרים בדיוק מכוסים? מהי הדרך להפעלת הביטוח במקרה הצורך? וכל פרט מידע רלבנטי אחר שניתן להעלות על הדעת. קחו לעצמכם כמה דקות והתעכבו על קריאת עיקרי הפוליסה – אלו אינם רבים וארוכים כמו בפוליסת ביטוח רכב או דירה, כך שניתן להבינם יותר לעומק ולמצוא את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם, במידה ואתם זקוקים להסברים נוספים תרימו טלפון לחברה, ביטוח הוא חוזה בין החברה ללקוח וצריך להבין מה אתם רוכשים.

ביטוח נסיעות סקי ופעילות אתגרית – במידה ואתם טסים לחופשת סקי או לביצוע פעילות ספורטיבית אתגרית אחרת (דוגמת טיפוס הרים או גלישה) יש לרכוש ביטוח נסיעות הכולל הרחבה לספורט חורף או לספורט אתגרי, ישנם הבדלים גדולים בין החברות ביטוח, ביטוח נסיעות שירביט מציע הרחבה לסקי בפחות מ-2$ ליום לעומת ביטוח נסיעות הפניקס שמציע הרחבה כזאת ב-7$, ישנם הבדלים בין החברות בגובה הכיסוי, בהשתתפות העצמית ובכיסוי לצד שלישי החברות היקרות יותר בד"כ מכסות גם נזק שנעשה לגולש אחר, ניתן לבחור את התקופה שבהם אתם רוצים לעשות ספורט חורף או ספורט אתגרי ולשלם על ההרחבה עבור התקופה הזאת בלבד, חשוב לציין שהביטוח הרגיל לא יכסה אתכם במידה ונפצעתם במהלך ביצוע פעילות ספורט אתגרית. ביטוח נסיעות סקי וביטוח נסיעות לספורט אתגרי הוא הרחבה לביטוח הנסיעות הבסיסי שמחריג את פעילות אקסטרים..

כיסויים נוספים בפוליסה – ביטוח הנסיעות שמוכרות מרבית חברות הביטוח היום כוללים גם כיסויים נוספים, מלבד לכיסויים עבור הוצאות רפואיות וכו'. למשל – פיצוי עבור מקרים בהם הכבודה שלכם הולכת לאיבוד או מגיעה באיחור. פיצוי במקרה של ביטול נסיעה כתוצאה ממצב רפואי שלא מאפשר לטוס, כדאי לבדוק אילו כיסויים נוספים את מעוניינים שיהיו כלולים בפוליסה שאתם שוקלים לרכוש ולשקלל כיסויים אלו אל מול הצעות אחרות במסגרת השוואת המחירים שתבצעו טרם הרכישה. לא בהכרח כל כיסוי נוסף יהיה רלבנטי עבורכם, לכן שווה להתעכב על נקודה זו ולא לקנות הרחבות שאתם לא צריכים לדוגמא אין צורך בהרחבה לביטוח תאונות אישיות למקרה של נכות מלאה אם אתם טסים לטיול בפריז או ברומא.

ביטוח ביטול נסיעהביטוח ביטול נסיעה נרכש בנפרד לביטוח הנסיעות לחו"ל והוא מבטח אותכם לכל מקרה שהחלטתם לבטל את הנסיעה לחו"ל ומכל סיבה שהיא, ניתן לרכוש את הביטוח כשבועיים לאחר רכישת הכרטיסים ולבטח את העלות של כרטיסי הטיסה המלונות והרכב השכור, במקרה ותחליטו לבטל את הנסיעה והביטול נעשה על ידכם תוכלו לקבל החזר של עד 80% מעלות החבילה שרכשתם, חשבו לציין שהביטול נסיעה צריך להתבצע על ידכם בלבד והכרטיסים בוטלו על ידכם מכיוון שביטוח ביטול נסיעה לא מכסה מקרים שחברת התעופה ביטלה את הטיסה או סוכן הנסיעות ביטל את הטיול.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים