בחירת בית מלון לחופשת בטן גב בדרום הארץ

חופשת בטן גב היא הזדמנות נהדרת להתפנק ולהתנתק מהסטרס היומיומי. אם אתם מתכננים לצאת לחופשה כזו, דרום הארץ הוא האזור בשבילכם.

מדוע לבחור בחופשה דרומית לבטן גב?

כאשר מסתכלים במדריך בתי מלון בארץ, ניתן להבחין שהיצע המלונות בדרום הארץ כולל מלונות מובחרים ומפנקים בסטנדרט בין לאומי המתאימים לחופשת בטן גב מפנקת ואיכותית.

כחלק מהיתרונות הרבים שחופשה כזו מציעה, תוכלו למצוא:

  • מנוחה אמיתית– יישובי הדרום מתאפיינים בשקט ושלווה שאינה קיימת באזורים רבים בארץ. העובדה שבאזור הדרום יש אוכלוסייה דלה ביחס לאזור המרכז והצפון תאפשר לכם להנות מכבישים ריקים, כמעט ללא פקקים, אפשרויות חניה מרובות והכי חשוב- שקט ושלווה.
  • מזג אוויר נוח ברוב ימות השנה – האקלים המדברי השורר בדרום הארץ מאפשר לנו לצאת לחופשה חמימה ברוב חודשי השנה, שכן כמות המשקעים באזור זה נמוכה מאוד וברוב ימות השנה מזג האוויר נעים וחמים.
  • אופציות אירוח מגוונות ואיכותיות – אתם תמצאו מגוון רחב של אופציות אירוח לחופשת בטן גב משולמת, כמו מלונות יוקרה אקסקלוסיביים, מלונות בוטיק, אזורי קמפינג מסודרים וכמובן מלונות הכל כלול מפנקים. בזכות אופציות האירוח המגוונות האלו, תוכלו להתאים את החופשה בדיוק לפי הצרכים שלכם.
  • ארוחות כשרות מגוונות – בנוסף לנקודות שציינו, במידה ואתם שומרי כשרות, איזור הדרום הוא במיוחד בשבילכם. בדרום הארץ יש מגוון של מסעדות כשרות ומיוחדות, מה שלא מוצאים בכל מקום. כמו כן, כמעט כל בתי המלון באזור זה כשרים. יתרון זה בא לידי ביטוי בייחוד שמשווים חופשת בטן גב בדרום הארץ לעומת חופשת בטן גב בחוץ לארץ.

מלונות בסטנדרט בין לאומי

חופשת בטן גב בדרום הארץ ובאילת בפרט, תאפשר לכם להנות ממלונות מפנקים ואיכותיים שעומדים בסטנדרטים של מלונות יוקרה הנמצאים ברחבי העולם. בשל היצע המלונות הגדול שקיים בעיר, תוכלו להתאים את החופשה לתקציב שלכם על ידי בחירת בית מלון באילת שמותאם ליכולת הכלכלית ולרצונות שלכם. כל זה מבלי להתפשר על איכות החדרים, האוכל והשירות שתקבלו.

חשוב לציין יתרון נוסף שקיים רק באילת, הוא שאין תוספת מע"מ על כל ההוצאות בעיר. כך תוכלו לחסוך כסף גם בקניות שתעשו בעיר, במהלך החופשה עצמה, וגם בתשלום לבית המלון אותו תבחרו.

ים המלח – חופשת בטן גב בעלת סגולות ריפוי

כידוע, שהייה בים המלח והרחצה בו, ידועה כתורמת רבות ואף משפרת את איכות חייהם של הסובלים ממחלות עור ובעיות בריאותיות שונות. הוויטמינים והמינרלים הרבים שנמצאים במי ים המלח תורמים לחידוש תאי העור, הקלה על כאבים במערכת העצבית, הקלה בנשימה של חולי אסטמה ועוד. אם אתם או שותפכם לטיול סובל מבעיה בריאותית מסוימת, בחופשת בטן גב בים המלח תרוויחו את החוויה והשלווה שאתם מחפשים, ובנוסף, השהייה תתרום לשיפור המצב הרפואי שלכם תוך כדי חופשה. כמו כן, בים המלח קיימים מלונות רבים שכוללים מרכזי ספא מפנקים להשלמת חווית הריפוי.

תזכרו, בחופשה מפנקת בים המלח תוכלו לבחור את המלון המתאים במיוחד עבורכם בהתאם לתקציר שלכם, לרמת דירוג הכוכבים שאתם רוצים וכל שאר הדברים שחשובים לכם. ליותר פרטים בנושא, לחצו כאן.

לסיכום, היתרונות הרבים בבחירת בית מלון בדרום הארץ תורמים לחוויה נפלאה של חופשה בטן גב באווירה קסומה, בדיוק כמו שאתם מחפשים.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים