כבר מתכננים את חופשת הקיץ? 4 יעדים מעולים למשפחות

יעדי קיץ למשפחות בחו"ל

זה נכון, אנחנו נמצאים בעיצומו של החורף זמן בו סופות וגשמים מתדפקים על החלון. ובכול זאת בישראל, מדינה שיש בה המון הורים לילדים: כבר מתחילים לתכנן בני המשפחה טיול מושלם עבור חופשת הקיץ. כידוע, תכנון מקדים והזמנת כרטיסי טיסה ומלון כמה חודשים לפני תאריך החופשה – יאפשרו טיסות מוזלות ודילים מעולים לחופשה בחו"ל, ואין זה משנה אם תזמינו טיסות לפיליפינים (יעד שמצריך שעות טיסה ארוכות), לבין אם תבחרו לטוס אל מדינות שכנות כמו יוון, טורקיה או קפריסין.

תכנון חופשה בארץ או בחו"ל, מצריך לא מעט, בעיקר כאשר מדובר על חופשה משפחתית. זאת משום שהתכנון צריך לכלול אטרקציות לגדולים ולקטנים תוך איתור יעדים שכיף לטייל בהם עם כול המשפחה. כיום, אפשר לחפש המלצות על טיולים בחו"ל באתרים שמספקים מידע, תמונות, צילומים והמלצות. בכך אפשר למצוא אתרים של מצלמים מקצועיים, כותבי מאמרים ומומחים באיתור חופשה משפחתית מתאימה. אבל לאילו יעדים כדאי להגיע עם המשפחה? הנה 4 הצעות מעולות:

אירופה

טיסה לאירופה היא טיסה שנחשבת קלה יחסית. אל מדינות ים תיכוניות באירופה, אפשר להגיע בשעה וחצי עד שלוש שעות טיסה. אל מדינות צפוניות ונורדיות אפשר להגיע תוך מקסימום 6 שעות טיסה. חופשה משפחתית כיפית ומלאת חוויות באירופה, תהיה אל יעדים כמו צרפת, ספרד, הולנד, ושאר מדינות אירופאית המציעות תעלות ורחובות ציוריים, גני חיות, טירות וארמונות, מוזיאונים מעולים, טיילות ענקיות, פארק שעשועים וכל מה שילדים והורים אוהבים. יעדים מומלצים באירופה, הם סיציליה הססגונית, והעיר וורסאי שבצרפת.

הודו

מי שרוצה לצאת לטיול ארוך עם הילדים, יוכל לטוס לחודש או יותר ליבשת הודו המרתקת. כן, זה אמנם נשמע קשה לביצוע: אבל טיסה להודו עם ילדים וטיול בערי הצפון של היבשת יהיו נפלאים! עבור מי שרוצה לחוות עם הילדים את העולם הגדול ולהגיע אל פארקים ענקיים, איים עם חופים לבנים, כמו גם לתור את החיים במקום או בכפרים של הודו, ולהנות מהייחודיות של היבשת הענקית.

הפיליפיניים

קבוצת האיים של הפיליפיניים מצריכה תכנון קפדני וידוע מראש, בעוד שחשוב להגיע אל המסלולים והיעדים המומלצים ביותר. רפובליקת הפיליפינים מורכבת מ־7,641 איים בהם אפשר לנפוש עם ילדים. הרפובליקה שוכנת במערב האוקיינוס השקט, כ־1,000 קילומטרים דרומית מזרחית ליבשת אסיה. מי שיתכנן טיול כזה יכול לצאת לטראק בין הרי געש, לנפוש בחופים המרהיבים, לצלול ולהנות מאטרקציות מים ומטיול מדהים עבור כול המשפחה.
אפריקה

גם טיול באפריקה עם הילדים יהיה מושלם, בעיקר בשל חיות הפרא שבמקום, היערות ושמורות הטבע, המנהגים של הכפריים והשבטים והחוויה המרתקת של חשיפה לתרבות חדשה. כדי לקבל המלצות על טיולים בחו"ל – מומלץ לחפש אתרי טיולים בהם מומחים בתחום הטיולים כמו לצמים כותבים ומדריכי טיולים – שיכולים לספק מידע על יעדים לטיול עם משפחות.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים