שמירת חפצים יקרי ערך בטרם יציאה לטיול

אתם עומדים לצאת להרפתקה ארוכת טווח בחו״ל, ובינתיים חייבים לפנות את הדירה ולמצוא מקום שבו תוכו לאחסן את כל הריהוט והחפצים שלכם עד שתחזרו? אולי אתם שוקלים להעביר את הכול למחסן של המשפחה או אחד החברים? לא בטוח שזה הפתרון האולטימטיבי עבורכם, בעיקר אם יש לכם חפצים גדולים במיוחד (פסנתר) או יקרים במיוחד (אופני מרוץ יקרים?).

למרבה המזל, יש היום חברות המציעות שירותי אחסון שיגנו וישמרו על החפצים שלכם מכול משמר, בזמן שאתם מטיילים לכם בראש שקט בחו״ל. שירותים אלה מבטיחים שכאשר תחזרו ארצה מהטיול הגדול תמצאו את החפצים שלכם באותו מצב בו אחסנתם אותם.

למה לבחור במחסן מושכר?

1. אתם יודעים שהחפצים שלכם מוגנים

כשאתם בוחרים לאחסן את החפצים שלכם במתקן אחסון מבוסס ואחראי, אתם יכולים למסור את הפריטים שלכם בלי שום חששות. יחידות אחסון מקצועיות הן מאובטחות ונקיות. יש בהן בקרות אקלים המגינות על החפצים הרגישים שלכם הזקוקים לבית זמני.

שכירת יחידת אחסון תבטיח שכל תכולת הבית שלכם תישמר במצב הטוב ביותר, כשהיא בטוחה גם מפני גניבות אפשריות.

זאת, בתנאי שאתם בוחרים בחברה אמינה ובעלת מוניטין. אחרי הכול, כל אחד יכול לפרסם היום באינטרנט שירותים לאחסון, ואולי באמת הם מציעים את מרחב המחסן שאתם צריכים ואת המחיר התחרותי ביותר, אבל כמה אתם

באמת יודעים על העסק הזה?

האם אתם יכולים לסמוך על העסק הזה ולהפקיד בידיו את כל רכושכם? האם אתם יודעים מי נכנס ויוצא למתקני האחסון שלו ועלול להעמיד את הסחורה שלכם בסכנת גניבה? והאם אתם באמת רוצים שהדאגה הזו תקנן בראשכם בזמן שאתם מנסים ליהנות מהטיול שלכם בחו״ל?

2. אין דד ליין להשכרת יחידת האחסון

אם תחליטו להמשיך בטיול למשך זמן רב יותר מכפי שתכננתם, מתקן אחסון רציני ומקצועי יוכל להאריך את תקופת ההשכרה שלכם בקלות. מה שלא בטוח אם תחליטו להפקיד את החפצים במחסן של אדם זר או חבר, שעלולים לטעון שהזמן שלכם נגמר, ואתם חייבים לפנות את כל החפצים.

אל תרגישו אשמה רק בגלל שאתם רוצים להמשיך וליהנות מהטיול שלכם בחו״ל. בחרו ביחידת אחסון שמתאימה לנפח החפצים שלכם, ותיהנו מהחופש לאחסן את כל התכולה בבטחה, כל עוד אתה זקוק למקום האחסון.

אחסון אצל חבר או בן משפחה, פותח גם דלת לאפשרויות לא נעימות. לדוגמה, אולי החבר התרגל להשתמש באופני הכושר שלכם בזמן שנעדרתם, וכאשר אתם מחליטים לחזור מוקדם מכפי שתכננתם, אתם מונעים ממנו להמשיך וליהנות מהמכשיר, מה שעלול ליצור מתח מיותר ביניכם.

כמו כן, אם הטיסה שלכם מגיעה ארצה בחצות, ואתם רוצים לגשת מידית לחפצים שלכם, כי יש לכם שם משהו שאתם חייבים לשלוף מיד – זה לא נעים לדפוק על הדלת בשעת לילה מאוחרת רק כדי לקבל גישה לחפצים שאחסנתם. לעומת זאת, כשמדובר ביחידת אחסון מושכרת, יש לכם מפתח ואתם יכולים לגשת למקום 24/7. אף אחד לא יכעס עליכם גם אם תגיעו בשעות המוזרות ביותר.

3. אתם יכולים לבטח את החפצים שלכם

אם אחסנתם את החפצים שלכם במחסן בחצר ההורים והמחסן חלילה יישרף או יאבד בשיטפון, לא יהיה לכם הרבה מה לעשות בנדון. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לחזור מהטיול הנהדר שלכם בחו״ל רק כדי לגלות שהחפצים היקרים שלכם עלו בעשן.

כאשר אתם שוכרים יחידת אחסון, בדרך כלל יש אפשרות להוסיף ביטוח לתכולה, כחלק מתקופת ההשכרה שלכם. למרות שבדרך כלל אולי אין צורך בהגנה ביטוחית שכזאת, כולנו זוכרים את השיטפונות הבלתי צפויים שאירעו לאחרונה ברחבי הארץ בעקבות הגשמים הבלתי פוסקים, ואת הנזקים האדירים שנגרמו גם בנפש וגם ברכוש.

לכן, כדי לספק לעצמכם שקט נפשי שהוא יקר מפז, ולהבטיח לעצמכם התמקדות בטיול, בלי דאגות מיותרות – רכשו ביטוח לתכולה שאחסנתם ביחידת האחסון.

אם אתם מתכננים טיול ארוך בחו״ל, ומתלבטים היכן כדאי לכם לאחסן את חפציכם בזמן שתהיו רחוקים מכאן, תוכלו לסמוך על חברות המעניקות שירותי אחסון מקצועיים ומיומנים שמבטיחות:

– אבטחה מעולה 24/7 והגנה מפני ונדליזם
– שירותי הדברה להגנת החפצים מפני מזיקים ומכרסמים
– בקרת טמפרטורה שתגן על המחסן מפני שינויי קור וחום קיצוניים
– הגנה מפני שריפות והצפות

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים