יעדי רילוקיישן פופולריים לישראלים

יש הרבה יעדים אהובים על הקהל הישראלי בתקופות שונות בשנה ואין כמעט ישראלי אחד שלא אוהב לטייל בחו"ל, להנות מהאווירה בתאילנד, טיול טרקים במזרח או סתם בטן גב ביוון. אך כמדובר על תקופה ארוכה יותר, המשלבת גם עבודה וגם מגורים, האם יש יעדים מועדפים יותר?

בשנים האחרונות הרבה ישראלים מקבלים הצעת עבודה ייחודית או אף מקבלים החלטה באופן עצמאי לעבור למדינה אחרת ולהשתקע שם למשך תקופה, מעבר זה מכונה "רילוקיישן". הסיבות לבחירת ארץ מסוימת למעבר יכולות להיות מגוונות כמו למשל אהבת התרבות, עבודה, תנאי מחיה וכו'.

למה לעשות רילוקיישן?

הבחירה לעשות רילוקיישן היא בחירה לא קלה עבור המשפחה ועבור האדם שמחליט לעשות את המעבר, ויכולים לצוץ קשיים רבים. לכן לפני בחירת ארץ המעבר ותהליך המעבר עצמו חשוב לעשות הכנה מראש עבור הרילוקיישן.
הבחירה לעשות רילוקיישן היא שילוב של הצעת עבודה ייחודית או לימודים בתחומים שונים האופייניים לארץ אליה מתכננים את המעבר, אווירה שונה והרצון ללמוד שפה ותרבות חדשים המביאות אלפי ישראלים להחליט לעשות מעבר ליעד מסוים.

מה הם היעדים הפופולריים?

ארה"ב

ארצות הברית המכונה גם ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הארץ המועדפת על הקהל הישראלי מבחינת רילוקיישן, והמדינות המועדפות בארצות הברית בשנים האחרונות הם סיאטל ופאלו אלטו. ארה"ב מציעה מגוון אפשרויות תעסוקה בעיקר בתחום ההייטק עם משכורות גבוהות שיכולות להגיע לסכומים חודשיים של כ- 10,000-15,000 דולר. הבחירה של המעבר לארצות הברית לרוב בשל אפשרויות התעסוקה ובשל התנאים המצוינים עבור הייטקיסטים.

לונדון

לונדון המכונה עיר ללא הפסקה, מאפשרת עבודות בהייטק לישראלים בתחומים שונים. למרות יוקר המחיה היא מושכת אליה מגיוון ישראלים ומציאה חיי לילה תוססים במיוחד. השפה האנגלית מקלה על הבחירה בה כיעד לרילוקיישן ומציעה מגיוון רחב של אפשרויות תעסוקה לקהל הישראלי כגון הייטק, בידוק ואמנות. שכר חודשי במקצועות נחשקים בהייטק יכול להגיע לכ-10,000 פאונד.

הולנד

הולד היא ארץ חביבה עבור הקהל הישראלי, ובריתה אמסטרדם נחשבת לבין התוססות באירופה. תחומי ההייטק, ההנדסה התעשיה והאמנות נפוצים בקרב הישראלים בהולנד, ועבור בעלי דרכון המעבר קל יותר מכיוון וזכאים לזכויות והטבות סוציאליות כמו שאר אזרחי המדינה. שכר חודשי ממוצע כ7,500 אירו .בנוסף, עובר חובבי האופניים הולנד היא גן עדן.

סינגפור

למרות שסינגפור נחשבת יקרה, היא אהובה על ידי הישראלים שמחליטים לעשות רילוקיישן. סינגפור מוכרת כעיר עם שדות ירוקים, פארקים רחבים, חיי קהילה מגוונים, תרבות ומוזיאונים. ומכילה סניפים רבים של חברות הייטק גדולות. בתחומים הנפוצים ביותר בסינגפור על ידי ישראלים הם בתחום השיווק, פיננסי, פיתוח, תקשורת והנדסה, והשכר ממוצע כ 180,000 דולר ויותר בשנה.

לסיכום

אם גם אתם חובבי טיולים ואוהבי תרבות ושפה, אל תחששו לשקול מעבר ליעד לאחד מהיעדים הנ"ל ולהנות מעבודה חדשה, ואתגרים נוספים.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים