ארצנו הקטנטונת – מקומות מדליקים לבקר בהם

כאשר אנו טסים לחופשה בחו"ל, אחד הדברים שאנחנו עושים הוא לבדוק את כל האטרקציות והמקומות המדליקים שיש לבקר בהם. לפי המקומות הללו אנו בונים את הטיול, ומחליטים על סדר היום ועל מהלך הטיול. עכשיו, כאשר עדין לא אטרקטיבי לטוס לשום יעד ובכלל, כדאי להכיר את כל המקומות שלא כדאי לפספס בארצנו הקטנטונת, ונמצאים לנו ממש מתחת לאף, לפעמים, אף מבלי שנדע.

מרכז מבקרים גוש קטיף

כולנו זוכרים את הדרמה שהתרחשה ברחבי הארץ, כאשר תושבי גוש קטיף פונו מבתיהם, זה שודר בכל מהדורות החדשות ויצר הד ציבורי נרחב. לא הייתם רוצים לדעת מה עלה בגורלם של התושבים? כיצד הם חוו את המהלך? ואיך נראו החיים בגוש קטיף שקדמו לכך? מרכז מבקרים גוש קטיף הוא מרכז מבקרים בדרום אשר מאפשר לאנשים שונים להיפגש עם סיפור ההתיישבות בגוש קטיף ובצפון השומרון, על כל המרכיבים והמרוכבות של אזורים אלו.

מלבד פעולות ההנצחה, במרכז ניתן ליהנות מפעילויות חינוכיות, פעילויות מחקר, כנסים ואירועים מסוגים שונים.

מרכז מבקרים מהותי

מרכזי מבקרים הפכו לאחד מסוגי הבילוי המועדפים על הישראלים, במיוחד בחודשי הקיץ החמים, כאשר עולה הרצון לשהות כמה שיותר במתחם ממוזג ועדיין ליהנות מזמן איכות בחוץ. מרכזי מבקרים נמצאים בכל רחבי הארץ ומלבד בדרום, אפשר גם להגיע למרכז למבקרים בתל אביב. מרכז המבקרים "מהותי" הוא מרחב חווייתי המתאים למשפחות ולטווח רחב של גילאים. אלו מכם שמחפשים פעילות ערכית ומהנה, זו הכתובת. במהלך הפעילות המשתתפים יעברו מסע בין תחנות שחושפות את מה שייחודי בכל אחד ואחת מאתנו.

מרכז מבקרים לגעת בטבע

אם אתם גרים במרכז ומחפשים אחר מקום לחוות בו מעט טבע, אתם מוזמנים להגיע אל לגעת בטבע, מרכז מבקרים אשר ממוקם בכפר הירוק ומבוסס על תיירות חקלאית. בלגעת בטבע תוכלו ליהנות מבילוי חווייתי עבור כל המשפחה, ללטף חיות משק כמו עיזים, כבשים וחמורים ולהאכיל אותם. אם תרצו להגיע לביקור, יהיה עליכם לתאם מראש את המועד טלפונית.

מרכז מבקרים יד מרדכי

רבים מאתנו לא ראו מעולם מה קורה בתוך כוורת הדבורים. אם תרצו לקבל הצצה לתוך כוורת אמיתית, אתם תמיד יכולים להדרים למרכז המבקרים יד מרדכי. בנוסף להיכרות עם החיים בתוך כוורת הדבורים, במהלך הביקור תצאו לסיור בטרקטור ועגלה, תבקרו ברפת של הקיבוץ ואפילו תסיירו באתר שחזור קרב תש"ח. הביקור בקיבוץ יד מרדכי מתאים לטווח רחב של גילאים ומשלב בין הנאה לבין ערכים חינוכיים.

מרכז מבקרים מוזיאון העמק

לאלו מכם שגרים באזור הצפון, או שמצפינים באחד הטיולים, בקיבוץ יפעת מחכה לכם גם מרכז מבקרים מדליק שתוכלו לבקר בו. במרכז ישנן פעילויות ואטרקציות לכל גיל ותוכלו להכיר שם את ימיו הראשונים של הקיבוץ בעזרת מבחר ביתנים, שלוקחים אתכם אחורה בזמן לתוך מסע היסטורי וייחודי.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים