סיורים מודרכים בעברית באתרי התיירות המובילים בפורטוגל

סיורים מודרכים ביעדי התיירות הפופולריים בחו"ל הפכו לטרנד חם ופופולרי. רבים מהישראלים משתתפים בסיורים המאורגנים בגלל הנוחות, האפשרות לקבל הסברים בעברית על אתרי החובה המרכזיים ביעד, ובגלל החוויה הנעימה והמדריכים המקצועיים. כיום, ניתן להזמין סיור מודרך בעברית כבר לאחר רכישת הטיסה והזמנת המלון ליעד, בין השאר ישנם סיורים מודרכים בעברית ביעדי התיירות המובילים בפורטוגל.

איזה סיורים מודרכים יש בפורטוגל?

פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות האהובים והפופולריים ביותר בקרב התייר הישראלי. המדינה מציעה ערים עתיקות עם מבנים היסטוריים חשובים וארכיטקטורה מלהיבה וייחודית, שווקים ססגוניים, כנסיות וקתדרלות מפוארות, ארמונות מדהימים ושלל אטרקציות תיירותיות נוספות.

כאשר מבקרים בפעם הראשונה בערים מרכזיות בפורטוגל, ביניהן ליסבון עיר הבירה, ופורטו – העיר השנייה בגודלה במדינה, כדאי להצטרף לסיור מודרך, עדיף כמובן בשפה העברית. כמו כן, ישנם סיורים מודרכים ליעדים נוספים כגון שמורת הטבע אראבידה, סיור באזור בלם, סיור יומי בסינטרה ועוד. לאור הדרישה ההולכת וגוברת מצד ישראלים לסיורים מודרכים בעברית, כיום אפשר להזמין עוד לפני הטיסה למדינה סיור מודרך במגוון יעדים לבחירה ובעלות משתלמת ושווה לכל כיס.

כדאי לדעת כי חברת תיירות בבעלות ישראלים הנמצאת בליסבון פיתחה סיורים מודרכים עבור התייר הישראלי במגוון יעדים מלהיבים בפורטוגל. במקום לקחת סיורים רגילים באוטובוס תיירים ללא מדריך צמוד או עם מדריך מקומי שקשה להבין את דבריו, בוחרים סיורים מאורגנים לישראלים.

סיור רגלי המתאים לכל גיל

ההכנות לקראת טיול בפורטוגל מתחילות לרוב כמה חודשים מראש, אלא אם מחליטים ספונטנית לקנות דיל משתלם במבצעי הרגע האחרון. בין אם מתכננים את הטיול זמן רב מראש ובין אם יוצאים לחופשה קצרה וספונטנית, כדאי לנצל את הזמן היטב ולבקר באתרי החובה ביעד בו מבקרים.

באמצעות סיורים מודרכים בעברית התייר הישראלי יכול לנצל את זמנו היטב, הסיור רגלי אורך לרוב 2-3 שעות, המסלול תוכנן בקפידה ומתאים לכולם, גם לבני גיל הזהב וגם למשפחות עם ילדים. חשוב לזכור כי תייר המבקר ביעד חדש שאינו מוכר לו מבזבז זמן רב כדי להסתגל לסביבה החדשה, לברר כיצד מגיעים לאתרי תיירות חשובים ומעניינים, למצוא תחנת אוטובוס או מטרו במרחק קצר מהמלון ועוד. לכן, כדאי להשתתף בסיור מודרך בעברית, כך אין צורך לנווט את הדרך בעיר לא מוכרת ובין סמטאות הנראות אותו דבר, וגם זוכים להסברים מרתקים ומעמיקים את הידע הכללי.

איזה סיורים בעברית יש בפורטוגל?

פורטוגל הממוקמת בחצי האי האיברי, היא שכנתה של ספרד. המדינה מציעה שלל אתרים תיירותיים ומבחר אטרקציות לכל הגילים. כדי לנצל את הזמן היטב, כדאי לכל אחד ואחת להירשם לסיורים מודרכים ביעדים החשובים ביותר. ניתן להזמין סיורים מודרכים בעברית בליסבון, בפורטו ובשלל יעדים מלהיבים נוספים, זו כמובן הזדמנות מצוינת לתעד את המבנים היפים, לצלם את המקומיים, לשתף ברשתות החברתיות תמונות מהסיור המודרך וליהנות מסיור מושקע באווירה שמחה וקלילה.

המאמר באדיבות: http://portugo.co.il/he/home

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים