טיול מאורגן או עצמאי?

ישנן שאלות כן ולא, ישנן שאלות שיכולות להצריך תשובה ארוכה, מפורטת אך נחרצת, וישנן שאלות דוגמת הנושא אליו נתייחס במאמר זה שתשובתן היא סובייקטיבית בלבד.

הן טיולים מאורגנים והן טיולים עצמאיים, נהנים מפופולריות גבוהה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. במאמר הבא ננסה לפרק את השאלה החשובה לגורמים, וזאת כדי שאתם, מטיבי הלכת וחובבי הטיולים, תוכלו להגיע אל ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

טיול מאורגן מול טיול עצמאי

בעוד שתכנון טיול בישראל יכול להיות קל פשוט, טיול ברחבי העולם מציב אותנו בפני מספר קשיים: איננו מתמצים בפני השטח, איננו מכירים את הנפשות הפועלות ולמעשה – אין לנו כל אפשרות לדמיין כיצד הדרך תיראה. האם יש לפנינו נסיעות ארוכות? האם המלונות קרובים לאזורים המתויירים? האם יעד א' הוא עדיף על פני יעד ב' לאור אילוצים של לוח זמנים? וכיצד נמצה את הטיול בהתאם לתקציב שהוחלט עליו מראש? שאלות אלו ועוד בהחלט יכולות להעסיק אותנו ולהפוך את מלאכת התכנון למאתגרת במיוחד.

למי טיול מאורגן עשוי להתאים?

טיולים מאורגנים למעשה באים ואומרים כך: לפניכם "רשימת מכולת" מסודרת של כל היעדים, האטרקציות והמלונות אשר מרכיבים טיול נהדר! עלות כל החבילה היא X שקלים, ללא הפתעות וללא אותיות קטנות (כמובן מבלי להכליל בזבוזים ומסעדות).

חבילות של טיולים מאורגנים יכולות להתאים לקהלים מבוגרים וצעירים אשר אינם מתמצים בתכנון הטיול, או עבור מטיילים המבקשים ליהנות ולהכיר מטיילים נוספים. חבילות אלו פופולריות גם בקרב משפחות עם ילדים המתקשות בתכנון כלל הלוגיסטיקה המורכבת.

להלן מספר יתרונות של טיול מאורגן:

  • ברכישת טיול מאורגן אנו מבטיחים כי נגיע לכל האטרקציות המובילות והפופולריות ביותר.
  • טיולים מאורגנים פוטרים אותנו ממלאכת התכנון המתישה ומאפשרים לנו לקבל מסלול שהוכן מראש מניסיון עשיר והיכרות עם פני השטח.
  • בטיולים מאורגנים איננו צריכים לדאוג למלונות ונסיעות. אם אינכם חובבי נהיגה או שאינכם רוצים להסתמך על תחבורה ציבורית, הרי שזהו פתרון נהדר.
  • טיולים מאורגנים לעתים יכולים להיות זולים יותר מטיולים עצמאיים. שכירת רכב טומנת בחובה הוצאות גבוהות. כמו כן, לעתים תשלום כולל של קבוצה הוא זול יותר מתשלום פרטני עבור כניסה לאתרים תיירותיים אטרקטיביים.

למי טיול עצמאי עשוי להתאים?

טיולים עצמאיים יכולים להתאים לכל מי שאיננו נרתע ממלאכת מחקר לא קטנה. בטיולים עצמאיים זכרו כי עליכם לבדוק מה הוא המסלול הנכון אשר יטיב עמנו הן מטעמי נוחות והן מטעמי סימון וי על כל היעדים שפשוט אסור לפספס.

כמו כן, תכנון טיול עצמאי דורש מאתנו סקר שוק אחראי שבו אנו בודקים מגוון מלונות ואפשרויות לינה אחרות ומוודאים כי אנו משלמים על עסקה משתלמת במיוחד הן מבחינת מחיר והן מבחינת קרבה למקומות המתויירים.

אם אינכם חוששים מנסיעות עצמאיות או מהסתמכות על תחבורה ציבורית שלעתים מעוררת חשש בקרב מטיילים מסוימים, אז הרי שטיול עצמאי בהחלט עשוי להתאים עבורכם.

העולם הוא יפה, העולם הוא גדול – לא משנה באיזו דרך תבחרו, היו סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים לפני הרפתקה חדשה!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים