הסיורים של אוהד טורס במדריד ובטולדו

לקבלת מידע נוסף התקשרו או השאירו פניה:

להזמנות בוואטסאפ: 0545640030 / 0034-697463525
להזמנות דרך המייל: info@ohadtours.com

reservations@ohadtours.com

להזמנות דרך האתר: ohadtours.com

קצת עלינו

אין ספק שהיום העיר החמה באירופה היא מדריד! 

באוהד טורס לא מסתפקים רק במה שקורה מעל פני השטח, בסיורים תיהנו גם מהמערות והמחילות הסודיות מתקופת האינקוויזיציה, בהן השתמש וגם יהודים בכדי לשמר את דתם ותרבותם במחבוא. הסיורים גם במדריד וגם בטולדו לוקחים אותנו לעבר הרחוק של ספרד. תקופת קולומבוס, תקופת האינקוויזיציה, המלכים הקתולים ותור הזהב של היהודים. הסיורים מתמקדים בחיים האמתיים, בשכונות השונות בהם חיו האריסטוקרטים וגם כמובן במעמד הפועלים שלקח את ספרד על גבו. עד היום מגיעים מבקרים מכל קצוות העולם ליהנות מספרד החדשה אבל לא פחות חשוב, ללמוד מספרד הישנה. 

עם אוהד טורס  תיהנו מהעבר המלכותי של והחשיבות של היהודים אבל גם מהמידע האקסקלוסיבי על איפה ספרד נמצאת היום. בסיורים מסוימים, כגון הסיור בשכונת הגרפיטי שלהם, לאן ספרד מתפתחת. אל תשכחו, היה בספרד שלטון דיקטטורי עד 1975, או במילים אחרות, עד אתמול.   

גם אם אמנות זה מה שאתכם מעניין, הגעתם למקום הנכון. ניקח אתכם לחוויה בלתי נשכחת במוזיאון הפראדו ומוזיאון הריינה סופייה, בהם תיהנו מפיקאסו, דאלי ומירו, גויה, אל גרקו, אל בוסקו, וולזקז ועוד.

איך תדעו לזהות את המסעדות הכי שוות במדריד? בסיור אתם תלמדו ובנוסף למי שאוהב לבשל, כל המדריכים יוכלו לתת לכם את המתכונים!     

בסיורי הגסטרונומיה שלנו תיהנו מסיורים במסעדות משפחתיות וטברנות בנות יותר ממאה שנה! מאוכל ספרדי משובח מכל קצוות ספרד בסיור קולינרי בלתי נשכח! 

בנוסף, הייחוד של אוהד טורס גם נמצא בקבוצות עצמן. 

סיורי איכות פרטיים בקבוצות קטנות, כדי להגשים את החוויה האמתית והאותנטית, מאחר  ולא ניתן להיכנס לבתי העסק המקומיים (מעל מאה שנה) עם קבוצה של 30 אנשים ומעלה. אצל אוהד טורס תזכו ליחס אישי בקבוצות אינטימיות עם המדריכים הטובים והמקצועיים ביותר במדריד. 

מחכים לכם בקוצר רוח! 

סיורים של אוהד טורס:

הסיור במדריד העיר העתיקה

הסיור היהודי בטולדו ומערות העיר

הסיור הקולינרי במדריד

הסיור במוזיאון הפראדו ומוזיאון הריינה סופייה

הסיור ברובע הגרפיטי של מדריד

הסיור ברובע האמנים, משולש הזהב ופארק הרטירו