כך נמצא את הצימר האולטימטיבי עבורנו

צימרים הם מסוגי מקומות האירוח הנפוצים והפופולאריים ביותר בישראל, ומסיבה טובה –כשהצימר באמת טוב ומושקע מדובר במקום האירוח האולטימטיבי – בית הרחק מהבית בדיוק במיקום המושלם בו תכננו לנפוש, בו נוכל למצוא גם את כל הנוחיות והאבזור הנדרש על מנת להפוך את השהייה בו למושלמת ואת החופשה כולה למפנקת במיוחד. בעוד בישראל ענף הצימרים והתיירות המקומית הוא עשיר ומפותח ביותר, חיפוש מהיר אחר צימרים מומלצים בצפון, במרכז או בדרום במהרה יגלה לכם כי אתם עומדים בפני מבחר רחב במיוחד, אשר עלול בקלות גם לבלבל. כיצד, אם כן, נמצא את הצימר האולטימטיבי והמתאים ביותר ספציפית עבורנו?

מתחילים במיקום – היכן אנחנו מעוניינים לנפוש?

בשלב הראשון, נחליט עם האזור בארץ בו אנו מעוניינים לערוך את החופשה שלנו, על מנת לצמצם את האפשרויות. ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים מומלצים ומקומות אירוח מסוגים נוספים בכל אזור בארץ, החל מרמת הגולן ועד לאזור אילת. עלינו להחליט קודם היכן אנחנו מעוניינים לנפוש ובאיזה סוג חופשה אנחנו מעוניינים, ולפי זה להתחיל את החיפוש. לאחר שנחליט על אזור כללי (לא חייבים אפילו להחליט על אזור ספציפי ונקודתי), שאר התהליך כבר יהיה הרבה יותר פשוט ונוח.

במידה ואתם מתקשים להחליט מבעוד מועד, נסו לשאול את עצמכם שאלות כלליות יחסית, דוגמת – האם אנחנו מעוניינים בחופשה בחיק הטבע הפראי או אולי בחופשה עירונית בתל אביב או ירושלים? במידה ואיננו מעוניינים בחופשה בעיר – האם מושך אותנו יותר לנפוש בנופים המרהיבים של המדבר הישראלי או שמא אנחנו מעדיפים את הירוק והטבע של הצפון?
כך תוכלו לצמצם לעצמכם את האפשרויות עד שתגיעו ליעד הרצוי ביותר מבחינתכם.

סוג מקום האירוח בו מעוניינים

לאחר שהחלטנו על האזור בו נרצה לנפוש, ניתן לעבור לשלב הבא – בחירת סוג מקום האירוח בו נרצה לשהות. כמובן שצימרים מומלצים ואיכותיים נשמעים תמיד כמו פתרון מעולה, אך במקומות רבים נוכל למצוא מגוון סוגים שונים של מקומות אירוח, דוגמת מלונות בוטיק, וילות מפנקות ומאובזרות המשמשות להשכרה לחופשות, דירות נופש מסוגים שונים ואף אכסניות, חאנים ואוהלי אירוח, למעוניינים בחופשה מסוג זה.

בבחירת סוג המקום האירוח נרצה להתחשב כמובן בסוג החופשה בה אנו מעוניינים (עבור חופשת בטן גב נחפש אחר צימרים, וילות וכד', בעוד עבור טיול שטח במדבר נחפש יותר אחר אכסניות או חאנים לאירוח…).
מגוון סוגי מקומות האירוח השונים פותח בפנינו למעשה עולם שלם ועשיר עוד יותר של אפשרויות, כך שלבטח נוכל למצוא בדיוק את מה שמתאים לנו ביותר.

קטגוריות שונות לצימרים מומלצים שונים – למי מתאים הצימר?

גם בתוך קטגוריה אחת ספציפית של מקומות אירוח, דוגמת "צימרים", ניתן למצוא סוגים שונים של צימרים המתאימים להרכבים שונים המגיעים לחופשה. כך, תחת הקטגוריה של "צימרים לזוגות", למשל, תמצאו צימרים המתאימים לשני אנשים ומתאפיינים לרוב באווירה רומאנטית ואינטימית. בקטגוריה של "צימרים למשפחות" נוכל למצוא לרוב צימרים גדולים יותר הכוללים כמה חדרים ואבזור המתאים למשפחות, ואילו קטגוריות כמו "צימרים יוקרתיים" או "צימרים עם בריכה" יתאפיינו ברמה גבוהה יותר ויתאימו יותר לחופשה מפנקת במיוחד. כאשר מדובר בקובצה גדולה יותר או בכמה משפחות גם יחד, חפשו אחר "צימרים לקבוצות" ותמצאו צימרים המותאמים לאירוח מספר גדול יותר של אנשים.

כדאי לבחון גם את האפשרות של "צימרים בקיבוצים", שכן בקיבוצים שונים בישראל ניתן למצוא כיום חדרי אירוח נפלאים במיוחד, המעניקים אווירה מיוחדת ומאפשרים להתארח שמהלך החופש באווירה הקיבוצית הפסטוראלית.

לחפש כמה שיותר זמן מראש

למרות שישראלים נחשבים לעם ספונטאני יחסית, בכל הנוגע לחופשות שלנו אנחנו דווקא יודעים לתכנן מראש. כמובן שכאשר מדובר בחופשה בחו"ל היתרונות של תכנון מוקדם ברורים וידועים לכל (דוגמת כרטיסי טיסה זולים יותר), אך גם כאשר מדובר בחופשה מקומית כאן בארץ שווה לנסות ולהזמין כמה שיותר זמן מראש. חיפוש אחר צימרים מומלצים ביעדים מבוקשים יחסית יכול להיות מאתגר מאוד אם נזכרים ברגע האחרון, ועל מנת שלא ניאלץ להתפשר בסופו של דבר על צימר אשר יהיה פחות ממושלם עבורנו, כדאי לחפש אחר צימר מתאים כמה שיותר זמן מראש. כך גם נוכל למצוא את המציאות הטובות ביותר מבחינת המחיר, ולתכנן את החופשה האולטימטיבית מבחינתנו במחיר אטרקטיבי יחסית.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים