טיפים ליום גיבוש עובדים מנצח בחיק הטבע

כיצד לערוך יום גיבוש עובדים בשטח?

כל עסק וכל חברה שמעוניינים להגיע לאווירת עבודה מושלמת, מוכרחים להשקיע בגיבוש העובדים באמצעות ימי כיף, סדנאות וחוויות. החוויה המשותפת בין העובדים ובין העובדים למנהלים, יוצרת קשרים חדשים, ובו-זמנית גם מעניקה לכל הצוותים את התחושה כי מקום עבודתם מוקיר את מאמציהם להגיע אל היעדים. זוהי דרך נפלאה לצבירת אנרגיות מחודשות שיסייעו לעמוד ביעדים והאתגרים העסקיים שמחכים כבר ממש מעבר לפינה.

לאור כל היתרונות שציינו לעיל, אין זה מפתיע לגלות כי ימי גיבוש עובדים רבים מתקיימים לא אחת בחיק הטבע. ישראל אמנם קטנה ביחס לארצות רבות בעולם, אך למרבה השמחה היא מציעה לא מעט אתרי טיולים וטבע שיכולים לענות בדיוק על הציפייה שלנו. החל מן הטבע הפראי שבצפון הארץ, דרך הרי ירושלים שממזרח ועד לטבע המדברי שמשתרך לו עד לאופק בדרום הגדול. אם אתם שוקלים לערוך יום גיבוש בטבע, כאן ריכזנו עבורכם את הטיפים המושלמים שיהפכו את היום לאפקטיבי, מוצלח ומהנה.

חשבו על אתגר מלכד

בילוי בחיק הטבע זה נפלא, אבל כאשר ישנה חוויה מאתגרת שרצופה בתנאי שטח שמצריכים מאמץ או שניים, הרי שאתם כמנהלים וכלל עובדיכם, תחוו חוויה מלכדת ומגבשת בה כולם צריכים לעזור האחד לשני. נסו לחשוב ולהתייעץ אף עם חברות המארגנות טיולים שכאלו, על מסלולי טיול בהם ניתן למצוא שלל אתגרים. כמובן שחשוב לקחת בחשבון כי מרבית העובדים אינם מורגלים לתנאי שטח, ושיש להבטיח כי התנאים אינם קשים יתר על המידה.

אפשר גם לחשוב על הפעלה בחיק הטבע בעזרת שלל סוכנויות טיולים המספקות שירותים מן הסוג הזה. משימות, או שמא יעדים כשכל צוות עובדים מגיע מתוך מסלול אחר וכולם ככולם מתחרים זה בזה כדי להגיע ראשונים כקבוצה לקו הסיום. יש בכך כדי ללכד ויש בכך כדי לדרבן את הצוותים להישגים.

התחשבו בעונה המדוברת

אנחנו יכולים לאהוב את זה, אנחנו יכולים גם לשנוא את זה, אך ישראל היא מדינה די קיצית במרבית ימות השנה. על כן, חשוב לוודא כי תנאי השטח אכן מאפשרים שהייה ולא מציבים את העובדים בסכנה.

כך למשל, דרום הארץ יכול להיות מקום בעייתי בשיא עונת הקיץ אך גם בעונות מעבר בהן גשמים עלולים להפוך במהרה לשטפונות מסכני חיים. צפון הארץ קם לתחייה בעונת החורף הגשומה ומספק שלל נופים פראיים ונפלאים של טבע מוריק. עם זאת, לעתים הוא עלול להיות גשום מדי ובתנאים בוציים. לכן, ייתכן שצפון הארץ יהיה דווקא היעד המושלם בעונת הקיץ.

חשבו על פרס לזוכים באתגר

זה יכול להיות גיפט קארד או אולי ארוחה במסעדה. נסו לחשוב על צ'ופר נוסף שיגיע לעובדים שיזכרו בתחרות תחת תנאי השטח שבחרתם. זהו מוטיב נוסף שידרבן את העובדים להפוך את הטיול הרגוע, ליום שכולו תחרות ועזרה הדדית.

מלאו את הטיפים הבאים והיו סמוכים ובטוחים כי הבילוי הבא שלכם עם העובדים ביום הגיבוש, יהיה חוויה בלתי נשכחת.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים