אזורי טבע בישראל להצעת נישואין

טיסה ליעד תיירותי אטרקטיבי היא תמיד פתרון נפלא להצעת נישואין מרגשת ועטופה בתפאורה נהדרת ואווירה ייחודית. אך נכון לעכשיו עם מדינות שמשנות את צבען מירוק לאדום וחוזר חלילה (נכתב נכון לתקופת "שגרת הקורונה"), הגיע הזמן להסתכל קצת מעבר לפינה ולסרוק את מלוא ההוד וההדר שיש גם לטבע הישראלי להציע.

פינות טבע להצעות נישואין בישראל

אנחנו אמנם מקום די קטן שאפשר לגמוע בנסיעה ממושכת ברכב אפילו ביום אחד, אבל עד כמה שזה יישמע כמו קלישאה לעוסה, הרי שמספיקה נסיעה קצרה כדי שנשנה לחלוטין את הנוף והאווירה.

נס הרים בהרי ירושלים

אזהרת מסע: מדובר בעליות מאוד תלולות. אם הרכב ישן, ייתכן ורצוי יהיה או לנסוע עם חברים או לשכור רכב חלופי שיעמוד במשימה.

נס הרים מצוי בסביבות ה-45 דקות מאזור המרכז. גם בתקופת הקיץ הוא יפה וממוזג, אך בחורף ובעונות המעבר הוא עוטה עליו מרבדים ירוקים, פריחות מרהיבות ואוויר צלול ונהדר.

כתבו בווייז חניון בר-גיורא וכאשר אתם מגיעים אליו, חנו את הרכב מימין (אתם תעלו מכיוון אזור בית שמש). החנו את הרכב וחצו את הכביש בזהירות (אין מעבר חציה). בצד השני תוכלו למצוא שביל עם ספסלים ותצפיות שמהן אפילו ניתן לראות את גשר המיתרים של ירושלים מבצבץ מבעד להרים. לא חסרות שם תצפיות נהדרות ושקט מופתי. לא יהיו חסרים רגעים בהם תוכלו למצוא את הזמן הנכון לשלוף את טבעת האירוסין.

מאגר גלעד סמוך לחיפה

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאם כבר אתם סוחבים אתכם טבעות אירוסין אז וודאי שאינכם רוצים להיסחב איתן בהרים סלעיים או במדרונות תלולים.

מאגר גלעד הוא המקום המושלם להצעת נישואין שתגרום לכם לחשוב שלרגע טסתם ליעד טבע אטרקטיבי במרכזה של אירופה. מדובר במאגר מלאכותי שעטוף בגבעות.

המאגר מתמלא במים בחודשי החורף ומהר מאוד עוטה על עצמו מכל כיווניו מרבדים מוריקים נהדרים. בשבתות המקום יכול להיות יחסית עמוס, אך אם תגיעו ביום שישי הרי שצפויה לכם אווירה שקטה מאוד ורגועה.
הנסיעה למאגר לוקחת כ-50 דקות מאזור המרכז, וודאי שבאזור הצפון מדובר בנסיעה מאוד קצרה. מומלץ אולי לעשות נסיעה ראשונית ל"איסוף מודיעין" שיאפשר לכם למצוא לוקיישנים נוספים לשליפת טבעת האירוסין. תוכלו למצוא גבעות מסביב עם תצפיות ואפשרויות לפיקניק שצופה אל המאגר.

וכמובן.. מצפה רמון שבדרום

כבר ציינו שאין לנו בעיה להיות קלישאתיים? ההגעה למצפה רמון מהמרכז יכולה להיות יחסית קלה ופשוטה אם תצאו לפנות בוקר.

די בכך שתצאו בסביבות השעה 3 מהבית, כדי שתוכלו להגיע לשם ב-5 ממש לפני הזריחה (באם מדובר בחודשי הקיץ).

הזריחה המפורסמת של מצפה רמון והאוויר הקפוא שמאפיין את המדבר הצחיח, יכניסו אתכם מיד אל האווירה. נסו לרגע לשכוח את הלחות שבמרכז ובצפון הארץ – לפנות בוקר אתם תרצו ללבוש שם לבוש חורפי ארוך.
בקרבת החניון שסמוך למלון של מצפה רמון, תוכלו למצוא תצפית נהדרת. עת מצוינת לשלוף את הטבעת המיוחלת.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים