המקומות המומלצים לטיול בארץ

ישנם לא מעט מסלולי טיולים בארץ, חלקם מאוד מומלצים לזוגות, בעוד שחלקם יותר יתאימו לבילוי משפחתי. מוקמות לטייל בהם עם מקורות מים? יש! חברת הסעות שאיתה כדאי להתנייד? גם יש! הסעות לטיולים, איפה לטייל בארץ וכל המידע הכי חשוב. להתחיל לרשום.

מחפשים אחר מקום מיוחד לטיול בארץ? השכרת אוטובוס לטיולים היא אפשרות מעולה עבור קבוצות קטנות וגדולות, אך בהחלט ישנם מסלולי טיולים אליהם תוכלו לצאת בגפכם או בליווי אהוביכם. אם בכל זאת אתם בוחרים לצאת לטיול מודרך, שגם מתניידים במהלכו עם חברת הסעות מומלצת, כדאי תמיד להתרשם מההמלצות השונות הניתנות על אותה חברת הסעות. במילים אחרות, בקשו רשימת לקוחות ממליצים מחברת ההסעות.

איפה כדאי לטייל בארץ?

טיולים בארץ יכולים לכלול הגעה אל מוקדים נפלאים בצפון, כמו למשל מסלולי מים עם מקורות מים, מסלולים שבמהלכם ניתן לצפות בעופות דורסים (עמק החולה), מסלולים הכוללים מפלים ונחלים ועוד. ואם כבר מדברים על מסלולי מים מומלצים, כדאי לדעת שבאזור מג'דל א-שמס (מג'דל שאמס) ישנם מקורות מים טבעיים, חלקם אפילו חמים כל השנה!

בקרבת החרמון אכן תוכלו למצוא מוקדי טבע יפהפיים, אך אין זה אומר שמרכז הארץ ודרומה נשארות מקופחות. אם מוזמנים ליהנות מהנופים הכי יפים, בין אם אתם מטיילים באזור השפלה, המרכז או הדרום. למשל, באזור שמורת ניצנים, תוכלו למצוא מדבריות יפהפיות, שגם פורחות בעונות המעבר.

איפה מטיילים בדרום הארץ ועם איזו חברת הסעות?

אם אתם מגיעים לאזור דרום הארץ, כמובן שאילת היא אטרקציה בפני עצמה, אך בדרך לאילת ישנם לא מעט מקומות לטייל בהם, לעצור להתרענן, לקבל סיורים מודרכים ועוד. חברת הסעות מומלצת, בדרך כלל תוכל להצמיד לכם גם מדריך טיולים מעולה, שיספר לכם שלל פריטי מידע מרתקים במהלך הדרך.

ואפרופו מדריכי טיולים, בואו נחזור לרגע למרכז הארץ. אנחנו מעוניינים להציע לכם משהו פחות שגרתי, טיולי גרפיטי בדרום תל אביב. סיורי גרפיטי נהפכו עם השנים לשם דבר, במיוחד באזורים כמו דרום תל אביב, שם העירייה משלמת לאומני רחוב מסוימים בכדי שיעטרו את קירות ת"א בצבעים וציורים.

סיורי גרפיטי בתל אביב חוויה מומלצת

אתם מוזמנים לאתר חברה המספקת הסעות לטיולים בכל הארץ, להגיע לתל אביב ולעלות אפילו על סגוויי (מעין קורקינט חשמלי, אך נוח יותר), לקחת לכם מדריך וליהנות מהנופים האורבניים. רק שתדעו, בדרום תל אביב, ישנם המון ציורי גרפיטי עם משמעויות פוליטיות נרחבות, ציורים רחוב שהם אומנות בפני עצמה. מומלץ מאוד.

בדרום הארץ, בצפונה ובמרכזה, תוכלו למצוא שלל אטרקציות מעולות עבור כל סוגי המטיילים. ככה גם רלוונטי לגבי אזור השפלה. אם אתם מגיעים לאזור השפלה, מומלץ מאוד לסייר באזור שמורת פלמחים, שם תוכלו, אם יהיה לכם מזל, לצפות אפילו בשועלים, בחזירי בר ועוד. טיול נעים!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים