אף פעם לא לבד: כך תמצאו שותפים לטיול ברילוקיישן

רילוקיישן – כך תתכוננו נכון

הרעיון לרילוקיישן לארץ אחרת כבר מתבשל אצלכם, ואתם מתכוננים נפשית למעבר. כל ההכנות למעבר בעיצומן והריגושים לא מאחרים לבוא, אבל רגע לפני הכניסה לשדה התעופה והעלייה למטוס, תיקחו כמה צעדים אחורה ובדקו היטב עם מי אתם עוברים, מי האנשים שילוו אתכם במהלך הרילוקשיין.

אם אתם עוברים עם משפחה המעבר יהיה קצת יותר קל כי יהיה לכם עם מי להיות ולא תרגישו בודדים במהלך הרילוקיישן ובכלל, אך מה קורה כאשר אתם עוברים לבד? איך תוכלו בכל זאת להתאקלם במקום החדש?

דרושים שותפים למסע

לפני שאתם מזכירים את המושג רילוקיישן תחשבו טוב עם מי אתם רוצים לעשות אותו. מצאתם את עצמכם לבד במערכה ובכל זאת אתם רוצים לצאת מגבולות הארץ ולבדוק אופציות דיור אחרות לזמן מסוים? תשאלו ברשתות החברתיות, היום הכל מהיר וזמין ושיטוט קצר בקבוצות שונות ברחבי הרשתות החברתיות יכולות לדוג לכם יופי של מידע והכי חשוב יש סיכוי גדול שתמצאו שותפים למסע שלכם.

תבררו באזור המגורים שלכם אם יש מישהו שמכיר או רוצה להצטרף אליכם למסע רילוקשיין. בין החברים שלכם, מכרים או שכנים אולי גם שם תוכלו למצוא שותפים.
עוד אופציה שאתם יכולים להיעזר בה ולחפש שותפים לטיול שלכם וזה בעזרת פורומים שונים באינטרנט, כיום יש מבחר גדול של פורומים בהם ניתן לספר מה אתם מחפשים, ולהיכנס כל פעם לפורומים אחרים על מנת למצוא את השותפים המתאימים למסע שלכם.

ישנן חברות המתמחות במציאת שותפים לרילוקיישן, עשו חיפוש קצר באינטרנט ותוכלו למצוא אותן, בחברות מסוג זה תקבלו ייעוץ מקצועי הם ידריכו אתכם בדיוק כיצד עליכם לפעול בעניין ובכך תמצאו את מי שאתם מחפשים לחלוק איתו מסע נהדר ומרגש לא פחות.

אנו הישראלים נוטים לחכות לרגע האחרון ולהיזכר בדקה ה 90 שבעצם אין לנו עם מי לנסוע, לכן קחו לכם מספיק זמן כדי לעשות את כל הבדיקות הללו כדי שבאמת תצאו לטיול עם ראש שקט ועם פרטנרים שאתם סומכים עליהם ומרגישים איתם בטוחים.

לסיכום

לעבור למדינה אחרת זו באמת התרגשות גדולה המלווה בחששות וזה טבעי מאוד. כדי שתחושו מעט הקלה ותעברו בצורה נעימה למדינה שבחרתם, בדקו היטב עם מי אתם נוסעים. את החיפוש אחר האנשים הללו תוכלו לעשות בכמה דרכים שהוזכרו כאן:

בדיקה ברחבי הרשת החברתית יכולה לתרום לכם לא מעט ולקרב אתכם לאנשים המדויקים לכם, אם זה קבוצות ואפילו פרסום עצמי שלכם.

עוד מקום שתוכלו לחפש שותפים וזה בפורומים שונים באינטרנט, יש פורומים רבים בנושאים הללו בחרו לכם כמה פורומים מובילים בתחום וצאו למסע החיפוש.

חברות ייעוץ רילוקיישן – כן יש דבר כזה! בדקו כאן, חברות המייעצות ועוזרות לכם למצוא חברים לטיול, תעזרו בהם!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים