תיירות בצל הקורונה – מתכוננים ליום שאחרי

ענף תיירות הפנים והחוץ היה הראשון להיפגע ממגיפת הקורונה, וככל הנראה שיהיה האחרון בתור להרים את ראשו עם שוך הסערה.

דווקא בימים אלו של משבר הקורונה בו עסקים רבים מושבתים וללא כל הכנסה, מציעה מערכת החדשות "בלב החדשות" עזרה קטנה.

הכירו את זיפ קורונה חינם

מערכת בלב החדשות פותחת את ההרשמה ל"זיפ" ללא עלות לתקופה של שלושה חודשים לכלל בעלי העסקים, וזאת בשל המצב הקשה שאליו נקלע המשק.

חשוב לציין: המערכת פונה לכל בעלי העסקים באשר הם, אך כאן מטבע הדברים שנבחר להתייחס בראש ובראשונה לתועלת שלה עבור עסקי התיירות שעוד טרם רואים את האור שבקצה המנהרה.

זפזופ בעסקים

"זיפ", המדריך לזפזופ בעסקים, הוא מנוע חיפוש מעוצב ואיכותי שנועד לחשוף את הלקוחות ולהניע אותם לחייג לבית העסק ישירות מהחייגן של זיפ. זאת במקביל לסיוע בקידום האורגני של העסק במנועי החיפוש.

האתר עצמו מאפשר ללקוחות לחפש לפי מקום או סוג השירות, את העסק אותו הם צריכים, ולחייך ישירות או לחילופין לשלוח הודעת וואטסאפ / מייל.

בעלי עסק בתיירות? קבלו חשיפה לקהל איכותי

ישראל מתחילה לחזור לשגרה, וכבר בקרוב צופים שתיירות הפנים תתחיל להרים את ראשה מחדש. עם מערכת זיפ לעסקים, תוכלו לקבל חשיפה איכותית דרך קידום אורגני במנועי החיפוש.

המשמעות של קידום אורגני ידועה לכל, והעלויות הגבוהות שכרוכות בקידום עסקים בכלל ועסקי תיירות בפרט, נתפסות כיום כלא-רלוונטיות עבור עסקים שזה עתה רק מתחילים ללקק את הפצעים ולשקם את יכולתם הכלכלית.
עם רישום לאתרנו שנהנה מכוח קידומי רב, בעלי עסקים יכולים להופיע במיקומים הראשונים בגוגל ולסייע לעסק לשוב ולצוף מעל המים.

גם אם העסק כעת עובד במתכונת מצומצמת או צפוי להיפתח בקרוב, הרי שרישום למערכת זו, יכול לסייע בשיריון מקומות ראשונים ולהתחיל ולקבל קהלים חדשים.

מה הכרטיס כולל?

כרטיס העסק "זיפ קורונה חינם" מכיל טקסט על העסק שלך, גלרייה של עד 10 תמונות, קישור לאתר שלך או לעמוד הפייסבוק וכפתורי הנעה לפעולה כגון חייגן טלפון, לחצן ווצאפ, כפתור שליחת הודעת אי מייל ועוד. בנוסף, בעמוד העסקי שלך מופיעה מפת גוגל שמאפשרת ללקוח לקבל הוראות הגעה ישירות אל בית העסק שלך במידת הצורך.

חשוב לציין שהכרטיס פונה לכל העסקים, ולכן במידה והעסק מתבסס על משלוחים בתקופה הזו, יכול הלקוח להגיע אל בעל העסק באופן ישיר ללא חיפושים מיותרים שגורמים ללקוח להתייאש לפעמים ובכך נוצר הפסד כלכלי.. זיפ הוא מנוע חיפוש ידידותי למשתמש ונוח לשימוש. הוא נמצא בתוך אתר החדשות ובכך למעשה, מסייע בקידום האורגני של העסק שלך.

בעלי עסקים שנפגעו ממשבר הקורונה מוזמנים להירשם ללא עלות עד סוף חודש מאי 2020 וליהנות מכרטיס עסק חינמי בזיפ. לשימוש בהטבה יש ללחוץ על הקישור הבא ולבחור בחבילת "זיפ קורונה חינם"

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים