לימוד ערבית לפני טיול לסיני

אין כמו חופשה בסיני! סיני נמצאת כאן קרוב וכאשר אנו מבלים בסיני אנחנו שוכחים מהכול. אווירת הרוגע של סיני, החופים המשגעים והמאכלים המקומיים הם חוויה בלתי נשכחת. מי שלעולם לא היה בסיני אולי לא מבין זאת, אך מי שהיה בסיני צפוי לחזור לשם שוב ושוב.

לסיני רצועת חוף של 230 קילומטר ויש בה אזורים שונים. יש המחפשים את החופים הבתוליים והמבודדים ויש המחפשים את המלונות היוקרתיים, יש גם את אלו המגיעים בשביל לצלול בשוניות המרהיבות של הים האדום. את הכל אפשר למצוא בסיני, היא מתאימה למי שנוסע לבד, לזוגות, לקבוצות חברים ומשפחות. גם המחירים זולים ואפשר ליהנות מאווירה נהדרת מבלי לשלם סכומי עתק על טיסות ובתי מלון בחו“ל.

בשביל לנסוע לסיני אין צורך ביותר מידי הכנות; כמה ימים של חופש, ביטוח נסיעות, תיק עם בגדים, קרם הגנה, כלי רחצה ולא לשכוח ספר טוב ובטח שלא את הדרכון. אבל מי שבאמת אוהב את סיני ורוצה להתמזג בה היטב, מומלץ לו לקחת קורס בערבית לפני הטיול. התקופה הטובה ביותר לטיול בסיני היא בעונות המעבר בהן הטמפרטורות מתונות יחסית, אך מי שבאמת אוהב את סיני נוסע לשם כל השנה.

לימוד ערבית לפני טיול לסיני יכול מאוד לעזור לכם, גם במישור הפרקטי כמו למשל במעבר הגבול, וגם לצורך יצירת קשרים טובים עם הבדויים בסיני אשר מארחים את הישראלים כאילו היו משפחה. ישראלים רבים חוזרים לבקר באותם המקומות ויש להם היכרות ארוכת שנים עם הבדויים בסיני.

לימוד ערבית לפני טיול לסיני יעניק לכם את היכולת לדבר עם המקומיים בערבית מדוברת. אין זה סוד שלפעמים אנו נתקלים בעוינות או התנשאות במעבר הגבול, אך דיבור בשפה המקומית בדרך כלל פותח דלתות ומחליף את העצבנות בחיוכים. כך תוכלו להתחיל את החופשה שלכם בסיני ברגל ימין. ולכל אורך הטיול תוכלו לדבר עם המקומיים בשפתם, להתמקח על מחירים, לשאול שאלות ולהתמודד בצורה טובה יותר עם כל בעיה.

אך בסופו של דבר אתם תשבו על חופי הים, תוכלו במסעדות ותכירו את המקומיים הידידותיים אשר רבים מהם מדברים עברית עילגת. דיבור בשפתם, אחרי שהם עשו מאמצים ללמוד את שפתכם, שובר את כל הקירות ומאפשר יצירת חברויות אמתיות.

אבל עכשיו הרשו לי לספר לכם על היתרון הנוסף של לימוד ערבית לפני טיול לסיני. בחלק מהמכללות ללימוד ערבית שמים דגש נוסף על לימודי התרבות הערבית ולפי דעתי זהו חלק בלתי נפרד מלימודי השפה. לשפה הערבית יש עושר תרבותי הכולל סיפורים, פתגמים, שירים, מוזיקה ועוד. כאשר תגיעו לסיני לא רק שתוכלו לדבר עם המקומיים בשפתם, אלא גם תהיו יותר מודעים לקודים ההתנהגותיים, למסורות שלהם, לחגים, למאכלים ולכל מה שקשור בתרבות הערבית. לימודי ערבית מדוברת אפילו יאפשרו לכם ללמוד את הסלנג העדכני.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים