ישר לסטורי – חופשה על הים בתל אביב

חופשה פוטוגנית בעיר תל אביב

בעידן הדיגיטלי בו החוויות פוטוגניות יותר מתמיד, אין כמו לבחור לוקיישן מנצח לחופשה שמצטלמת היטב. העיר תל אביב שלא עוצמת עין לרגע ולא מפסיקה להפתיע ולרגש בזירה הקולינרית, חיי הלילה, תרבות ופנאי מהווה יעד נחשק לכל מי שמחפש את הרקע האולטימטיבי לנופש. יש משהו בהווי האורבני התוסס, בגורדי השחקים בחיבור לבנייני הבאוהאוס של פעם, העיר הלבנה הנושקת לחופי הים התיכון והקצב המהיר שפשוט מטעין באנרגיות.

מעוניינים לתפור חופשה פוטוגנית בתל אביב ותוך כדי ליהנות מהאטרקציות שהעיר מציעה? המלצה על מספר לוקיישנים חובה. סט לצילומים ובמה לחוויות.

סוויטה במלון בתל אביב על הים יעניק לכם את חוויית האירוח המושלמת בשל הקרבה לקו החוף, לטיילת הססגונית וכמובן לשקיעות הרומנטיות שצובעות את השמיים בגוונים חמים. זמן מעולה לתמונות בשל תנאי התאורה האופטימליים ולא משנה מתי הגעתם לחופי תל אביב, קיץ או חורף, עונות מעבר, תמיד תחוו כאן סצנות מרשימות על רקע הגלים השוצפים או המים השקטים.

מתחם התחנה – מסע אחורה במנהרת הזמן

אי אפשר שלא ללכת שבי אחר הקסם של מתחם התחנה הקרוב לים. תחנת הרכבת פעלה כאן בין 1892 ל-1948 וכיום תיהנו כאן ממבנים משוחזרים ובתים טמפלרים בהם מסעדות שוקקות ובוטיקים, מגוון הופעות וירידים, פעילויות לכל המשפחה. הזדמנות להצטלם עם הקרון ועל רקע המבנים המוארים בחשיכה וליהנות מבריזה טובה מהים ומקולינריה משובחת.

נמל תל אביב – מהיריד ועד המונומנטים

הנמל הוא אחד האזורים התוססים באזור הים ומהווה נקודת יציאה גם לטיול בפארק הירקון. דק העץ ייקח אתכם למסע בין מסעדות ובתי קפה, חנויות, קבלת שבת אלטרנטיבית ויריד האיכרים האהוב. ביריד המזרח תוכלו ליהנות מהיצע גסטרונומי עשיר, מגרש משחקים וגינת פעוטות, מזרקה מאירה. באזור הנמל גם שבילי אופניים למדוושים החרוצים ופסלים ייחודיים ששווים צילום כמו הגרמופון הענק ואל תפספסו את המנוף המואר שמדליק כל תמונה.

גן צ'ארלס קלור – פינת החמד של העיר

הריאה הירוקה של הסביבה הימית של תל אביב היא ללא ספק גן צ'ארלס קלור. מרחב ירוק עם כרי דשא מטופחים, אזור מיוחד לברביקיו ונקודות תצפית מסנוורות. פעמים רבות נערכים כאן מצעדים ופסטיבלים ססגוניים – כדאי לבדוק מתי החגיגה הבאה ולהצטרף לשמחה. אפשר לפנות מכאן למוזיאון האצ"ל או ליהנות ממתקני השעשועים באזור וכמובן מהמסעדות ובתי הקפה. להצטלם בשילוב בין הירוק לכחול המתמזגים יחדיו בהרמוניה.

טיילת תל אביב

טיילת העיר היא בהחלט הלב הפועם של סביבת הים. שורה ארוכה של בתי קפה ומסעדות, מועדונים, החופים המוזהבים רק מחכים שתגלו אותם בסגנון המועדף עליכם, בין אם בטן-גב וספר נפלא ביד או אקסטרים ימי – קייקים, גלישה וכדומה. אפשר כמובן ליהנות מהליכה לאורך הטיילת ומהשקיעות הכתומות. הארכיטקטורה של הטיילת אף היא מעניינת להפליא עם מבנים מיתולוגיים ובניינים משופצים וחדשים, אל תפספסו את חוף מציצים, חוף הכלבים, חוף גורדון, פרישמן וכמובן המרינה. ניתן לצאת גם לשייט ביאכטה – הפלגה רומנטית לאוהבים בלב ים. חפשו לעצמכם מלון בוטיק בתל אביב שיענה על מבוקשכם עם חדר מאובזר שצופה לנוף הים, ארוחות בוקר עשירות, יוגה על הגג ועוד הפתעות.

כדי לשדרג את התמונות וסרטוני הוידאו שצלמתם במהלך החופשה תוכלו להשתמש בפילטרים שונים ומעניינים, באפליקציות כמו storyart שמוסיפות כיתובים ואפקטים מעניינים לכל תמונה ולא לשכוח לעשות צ'ק אין היכן שצולמו התמונות ולפנות לצלם מומחה כדי ליהנות מבוק איכותי ומקצועי או אלבום תמונות משפחתי – מזכרת לכל החיים מהחופשה בתל אביב..

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים