ישראל נופים רבים לה

בין אם אתם אוהבים לטייל לרקע סביבה כזאת או אחרת, ישנם בארץ לא מעט מסלולי טיולים ממש מומלצים שחשוב להכיר כבר בסופ"ש הקרוב. מתכננים טיול בשבת? בואו נדבר על אזורים מומלצים למשפחות, אטרקציות טובות ומה שבין כל אלו.

אין ספק, ישראל התברכה בסוגים באמת מגוונים של נופים, מדבריות, אזורים מושלגים ועוד. ייתכן שאתם מחפשים אחר אטרקציות משפחתיות, אולי בכלל אחר איזשהו נופש צימרים בצפון, אבל דבר אחד בטוח – אתם לא תתפשרו על פחות מאשר שבת מושלמת! אז בואו נדבר על כל הדרכים להפוך את השבת הקרובה למדהימה, כולל טיפים לבחירת חברות הסעה שייקחו אתכם לכל פינה בארץ כמעט.

אזורים בישראל שחובה להכיר עם הילדים ועם בני הזוג

אין כמו צפון הארץ, למרות שדרומה מציעה לנו לא מעט מסלולי טיולים מהממים גם כן. אם אתם מחפשים אחר מסלולי טיולים מרהיבים ביופיים, אנו קודם כל רוצים להמליץ לכם על אזור חד נס ואזור עמק החולה. שימו לב, אזור עמק החולה מהווה מוקד עלייה לרגל עבור רבבות תיירים מכל העולם.

מה הם מגיעים לחפש שם? במילה אחת: צפרות.

באזור עמק החולה אתם עומדים לחוות מינים וסוגים מאוד מגוונים של עופות דורסים, נשרים, ינשופים ועוד יצורים מהאגדות. קחו לכם משקפת, שבו בשקט ותנו לטבע לקיים את המופע המרהיב שלו. בכדי להגיע לאזור זה, כדאי לאתר חברת הסעות מומלצת ולהגיע בעזרת אוטובוס או מיניבוס.

מדוע עדיף לטייל עם חברות הסעה מקצועיות?

אנחנו לא סתם ממליצים לכם על כך, מאחר שעצם העובדה שתגיעו עם חברת הסעה מקצועית, תאפשר לכם להנות מהטיול הרבה יותר. יהיה לכם הרבה יותר נחמד אם תדעו שאתם לא צריכים לנהוג, שהאחריות היא אצל מישהו אחר. וכדאי שהיא תהיה אצל נהגים מקצועיים, כדוגמת הנהגים של חברות הסעה עם מוניטין.

מה עוד, שגם תוכלו לצלם תמונות מרהיבות במהלך הדרך בזמן שמישהו אחר נוהג. ואם אתם כבר באזור הזה של עמק החולה, ההמלצה הכי גורפת היא להגיע לאזור נהר הירדן. טיול אחד ארוך כבר היה לכם (עמק החולה), ככה שכרגע יהיה הכי מושלם להגיע לאיזו אטרקציית מים SUPER מרעננת.

אטרקציות למשפחות וזוגות ברמת הגולן והצפון

מכירים את נהר הירדן? ברור. אז תוכלו למצוא שם כיף של אבובים, חגיגות עם קייקים, טיולי ג'יפים לנהיגה עצמית ועוד. כמובן, שגם תמיד תוכלו להתאמן על קווי השיזוף שלכם בספורט הלאומי שלנו – בטן גב תחת השמש.
אגב, אם כבר מדברים על טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית, כדאי מאוד להכיר את המושג שנקרא "רייזרים". לידיעתכם, מדובר בסוג של טרקטורונים ממוגנים ומאוד עוצמתיים, שניתן לשכור אותם לנהיגה עצמית בצפון, בדרום ובמרכז הארץ.

תעשו חיים!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים