טיול שטח קבוצתי לרמת הגולן

קבוצת רוכבי האופנועים שלנו מטיילת כמעט בכל סוף שבוע במקומות שונים ברחבי ישראל. פעם בדרום, במרכז ופעם בצפון. אחד האזורים הגיאוגרפיים שאהוב על כולם הוא רמת הגולן וגם בשבת האחרונה בילינו שם במשך שעות רבות ואם לא הייתה יורדת החשיכה, היינו ממשיכים לטייל בטבע עוד כמה שעות.

מסלול הטיול שלנו ברמת הגולן

ברוב המקרים אחד מאתנו מתכנן לקראת סוף השבוע את מסלול הטיול בשטח ואנחנו קובעים נקודת מפגש, בשבת האחרונה נפגשנו בשעה שבע בבוקר בצמח ומשם המשכנו לטיול שטח קבוצתי ברמת הגולן.

כדי שנוכל להיות תמיד בקשר רציף וליידע על שינויים במסלול או בלוח הזמנים כולם התקינו דיבורית לקסדה בדגם איכותי שמאפשר קליטה מצוינת גם בצפון הרחוק, כדי שנוכל להעביר עדכונים שוטפים.

אחת האהבות הגדולות של כולנו היא לרכב בכבישים היפהפיים של רמת הגולן וליהנות מהנופים המרהיבים הכוללים צמחייה ייחודית, מבנים עתיקים כמו בגמלא, פינות חמד, הרים ומדרונות, אבני הבזלת שהן השאריות של הרי הגעש הכבויים ואין ספור מקומות מדהימים שאנחנו רואים בדרך.

הפעם החלטנו לטייל במסלול רגלי ובסופו הגענו לנחל זוויתן התחתון ולבריכת המשושים. אחרי ההליכה המעייפת להיכנס למים הצלולים זו חוויה אדירה ולאחר מנוחה קצרה חזרנו לאופנועים.

בהמשך עצרנו באנדרטת גדוד 77 בעמק הבכא כדי להבין את הלחימה בשטח במלחמת יום הכיפורים במקום האסטרטגי, שהיה לשדה לחימה קשה ביותר.

את ארוחת הצהרים עם כל החברים בחרנו לאכול במסעדה דרוזית נפלאה, האירוח היה ייחודי ואכלנו מאכלים אותנטיים טעימים במיוחד ולא יכולנו לצאת לדרך ללא כוס קפה ובקלווה משובחת.

צפון רמת הגולן

המשכנו ליער אודם הממוקם לא רחוק מהר החרמון, שמענו על הג'ובה הגדולה שהוא מכתש וולקני בתוך יער אודם ורצינו לראות את פלא הטבע הזה. בתוך היער הטבעי אפשר ליהנות מטיול מקסים הכולל את הג'ובה, ביער האיילים אפשר ליהנות מצפייה באיילים שחיים בטבע באופן חופשי. בעונות השונות צומחים ביער אודם פרחים מרהיבים כמו הסחלבים הנהדרים בקיץ והכרכומים הסגולים בחורף.

היקב הממוקם ביער מאפשר לנו הצצה לתהליך הכנת היין מהזנים השונים של הענבים והם מייצרים יינות טעימים במיוחד. מסלול ההדרכה הוא מסקרן ומעניין מאד ורבים מאתנו חזרו הביתה עם בקבוקים של יין משובח לבני המשפחה.

חוזרים הביתה

אחרי יום שבו טיילנו במקומות רבים ונהנינו מיופיו של הטבע ברמת הגולן, החשיכה החלה לרדת וירדנו מרמת הגולן כדי להמשיך איש איש לביתו.

בנקודת הסיום כבר דיברנו על הטיול המתוכנן לשבוע הבא, החברים מעוניינים להגיע שוב לרמת הגולן וליהנות ממקומות שבהם עדיין לא ביקרנו, כמו בריכת הקצינים בעין עלמין ששימשה את הכוחות הסורים, נחל יהודייה ומקומות נוספים.

נמתין בסבלנות לשבוע הבא לטיול מרתק נוסף בחבל ארץ יפהפה זה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים