טיולים משפחתיים עם ילדים בחו"ל

טיולים משפחתיים בחוץ לארץ עם ילדים

משפחות רבות אוהבות מאד לטייל יחד בארץ ומדי פעם הן גם יוצאות לאתגר של טיולים משפחתיים עם ילדים ברחבי העולם. הטיסה הופכת למרכז העניינים בבית ולשיחת היום. במשפחות רבות הילדים מתכננים יחד עם ההורים את הנסיעה ואת סוגי הבילויים המועדפים על כולם.

במסגרת ההיערכות לקראת הטיסה והימים שבהם ישהו הילדים מחוץ לבית, מכינים ההורים עבור התיק האישי של כל אחד מהצעירים עבודות של יצירות לילדים כדי שייהנו מפעילות מרתקת לאורך השעות הרבות של הטיסה וגם כאשר נמצאים בחדר במלון אחרי יום מעייף של טיולים.

טיולים משפחתיים במדינות מסקרנות

התכנון המשפחתי לקראת החופשה הקרובה מתחיל בבחירת היעד. על הגלובוס מצביעים הילדים על הארצות שנראות להן מעניינות ומרתקות, אם למדו, קראו עליהן או שהחברים מהכיתה סיפרו כמה היה נחמד שם.
ההורים משתפים את הילדים באופציות של הטיסות האפשרויות בתאריכים שנוחים לכל בני המשפחה על פי החופשות מהלימודים וממקומות העבודה. מתוך כל האפשרויות הם שולפים את אלו שהן במחירים סבירים והגיוניים ואם יש תמימות דעים, מזמינים כרטיסי הטיסה.

הילדים מקבלים משימות להכין את מסלולי הטיולים בהתאם להיצע במדינה הספציפית שאליה הם טסים. הם מכינים רשימה של כל המקומות המעניינים שמתאימים לגילם כמו מוזיאונים אטרקטיביים, פארקי מים, לונה פארקים מדהימים, טיול טבע הכולל ביקור באגם יפהפה, מפלים שוטפים ונחלים מדהימים. טיפוס על הר, תצפית על כל העיר, סיבוב שופינג בקניון ועוד.

מתוך כל האפשרויות בוחרים כולם את המקומות שנראים להם הרלוונטיים ביותר וממקמים את כל אחד מהביקורים הללו בלוח הזמנים באחד מהימים שבהם ישהו מעבר לים. על פי הטבלה שהילדים מכינים, יודעים כולם באיזה מקום הם יבקרו בכל יום ומה ההכנות שיש לבצע לקראת נסיעה זו.

אם יש להם תוכנית לבצע טיול כוכב שבו בכל יום נוסעים לטייל במקום אחר וחוזרים בערב לאותו בית מלון, הם יחליטו אם לשכור רכב שיש להזמין אופציה זו מהארץ מבעוד מועד או לחלופין מדובר בנסיעות קצרות ולכן הם ישתמשו באמצעי התחבורה העירוניים כמו אוטובוס ורכבות. במקרה זה מכינים מראש רשימה אילו קווי אוטובוס מגיעים לכל יעד, היכן ממוקמת התחנה, שעות ההגעה של האוטובוס ומרחק הנסיעה וכך גם עבור הדרך חזרה כדי לא לצאת מאוחר מדי כשהתחבורה הציבורית כבר אינה פעילה.

החשיבות הרבה של תכנון הנסיעה על ידי הילדים

הילדים מחפשים כל הזמן אתגרים חדשים ותכנון נסיעה הוא עבורם פרויקט משמעותי. הם נהנים לחפש באינטרנט אטרקציות בעיר שאליה הם טסים, בערי הסביבה ובמקומות נוספים בסביבה. הם מכינים רשימה של כל האופציות וכולם יחד עוברים על הרשימה ומתקבלת החלטה באילו מקומות כדאי לבקר ואילו מהמקומות אינם מעניינים את רוב בני המשפחה ולכן הם יורדים מהפרק.

כאשר הילדים הם חלק מהותי בתכנון הנסיעה, הוא מקבל צביון נפלא של שיתוף פעולה, חלוקת מטלות והאצלת סמכויות. זוהי דרך מצוינת להעניק לילדים עצמאות וחשיבה יצירתית שממלאת אותם בתחושה נהדרת של אחריות.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים