מתי מומלץ לצאת לחופשה בווגאס?

לאחרונה התבשרנו שווגאס הצטרפה לרשימת היעדים בארצות הברית אליהם נוכל לטוס באופן ישיר מישראל. אם פעם ניו יורק ולוס אנג'לס היו הכוכבות הראשיות, הרי שכעת נראה שהולך ומתהווה קו ישיר שמשנה את כל המסלולים שאנו הישראלים התרגלנו אליהם במרוצת השנים.

אז אם כעת לאס וגאס הופכת לנקודת התחלה מרכזית בטיול שלנו, הרי שמומלץ שנתכונן לכך היטב ושניקח בחשבון מספר גורמים קריטיים וביניהם מזג האוויר. נכון יהיה להגיד שמדובר בעיר המוקפת מדבר ומה כבר יכול להפתיע אותנו יושבי ארץ מזרח תיכונית כדת וכדין, אך בכל ישנן עונות בהן נוכל לחוות את האזור על הצד הטוב ביותר.

מתי כדאי לטוס ללאס וגאס?

מדינת נבדה היא רובה ככולה מדבר ולכן גם אם נגיע בחודשים הקרים, הרי שגשם הוא בהחלט לא אירוע תכוף והוא די במינון הנכון עבור תיירים שרוצים ליהנות מן היעד הנחשק. עם זאת, מומלץ בחום להתחשב בחודשים "החמים" ולאו דווקא במובן הקיצי כי אם במובן שבו נוח להסתובב ולנפוש בה. לרוב מומלץ להגיע לווגאס עם תחילת האביב עד חודש יוני אז מזג האוויר הוא חם ונעים. כנ"ל ניתן להגיע עם תום חודשי הקיץ עד לתחילת דצמבר אז הטמפרטורות מתחילות לצנוח.

אל תטעו לחשוב שחודשי הקיץ אינם הזמן העיקרי בו וגאס תוססת, אך קחו בחשבון שהטיולים בין המלונות וההליכה לאורך הסטריפ עלולים להיות די מאתגרים בשעות הצהריים בהם הטמפרטורות בקלות מגיעות לכארבעים מעלות. בכל אופן היו סמוכים ובטוחים ששעות הערב הן האטרקציה האמיתית אז העיר זוהרת בתאורה מרהיבה ומהפנטת במיוחד.

האם אנו לפני מסלול טיול חדש?

לאור העובדה שכעת ניתן לקחת טיסות ללאס וגאס ישירות מישראל, מסלולי הטיול עשויים בהחלט לעבור שינוי מסוים. כדרך קבע, טיולים לארצות הברית לרוב נפתחים בחוף המערבי בלוס אנג'לס ומשם למגוון ערים ופארקים במדינת קליפורניה, מדינות שכנות וטיסה לדרום (מיאמי) או למזרח (ניו יורק, וושינגטון ומפלי הניאגרה) או לחילופין מן החוף המזרחי בניו יורק במסלול דומה רק בכיוון ההפוך.

עתה, לאס וגאס יכולה להיות נקודת פתיחה מצוינת ובטח כשלאחר הטיסה הארוכה, כל שמתחשק לנו הוא לצבור כוחות לקראת הטיול הגדול. ייתכן מאוד שעתה, יהיה כדאי לנחות בעיר החטאים להעביר מספר ימים של בטן גב ולאחר מכן לטייל בשמורות הנפלאות של נבדה, יוטה ואריזונה ולאחר מכן להמשיך בנסיעה אל עבר קליפורניה ולקחת טיסה מאחת הערים המרכזיות שבה אל עבר החוף המזרחי.

האם ניתן לטייל מחוץ לווגאס?

אם כבר הספקתם לטייל ביעדים שונים בארצות הברית ועתה הנגישות של ווגאס עוררה בכם את התיאבון לטוס ולחוות יעדים חדשים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אז הרי שתוכלו למצוא מגוון יעדים מרהיבים במדינה המדברית ובשכנותיה. כך לצורך הדוגמה תוכלו לצאת לגיחה בת יומיים אל עבר העיר פייג' שבקרבתה נמצא המצפה אל עבר פרסת הסוס המרהיבה וקניון האנטילופ שמעניק לעיניים חוויה סוריאליסטית מיוחדת במינה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים