חופשות יוקרה מפנקות בצפון

הנטייה של רבים מאיתנו, הישראלים, היא לחפש ללא הרף אחר יעדים מרגשים ומרהיבים בחו"ל, לא משנה איפה – זו יכולה להיות קפריסין הסמוכה או פטגוניה המרוחקת – העיקר שנטוס לחו"ל ונהנה מנופיה ושביליה הקסומים של מדינה זרה כלשהי. בעוד טיולים בחו"ל הפכו לאחד התחביבים העיקריים והמועדפים ביותר על אינספור ישראלים, אנחנו נוטים לשכוח כי ממש כאן מתחת לאף, במדינתנו הקטנה והצנועה, ניתן למצוא כמה וכמה אזורים מרהיבים ומרתקים לא פחות, כאלו המהווים יעד טיול אטרקטיבי ומלא עניין אשר אינו נופל מאלו של המדינות המרוחקות והמיוחדות ביותר בתבל. ספציפית, צפון הארץ מציע כמה אזורים שאסור בשום פנים ואופן לפספס, וחופשת יוקרה באזור זה יכולה להיות הדבר המהנה והמפנק ביותר שעשיתם מזה שנים רבות. הן עבור צלמים חובבים או מקצועיים המעוניינים בתמונות מרהיבות ובלתי נשכחות והן עבור מי שסתם רוצה להתפנק וליהנות מהחופשה המושלמת במרחק נסיעה קצר וללא טיסות – צפון הארץ מציע שילוב מעולה בין יוקרה ואירוח באיכות הגבוהה ביותר לבין נופים מרהיבים.

וילות בצפון
צלם: ארנולד בר

צימרים מפנקים ווילות בצפון – אזור אשר מלא במקומות אירוח חמישה כוכבים

בצפון ישראל ניתן למצוא כיום לא מעט בתי אירוח מסוגים שונים, דוגמת צימרים מעץ או וילות בצפון במגוון יישובים שונים, המציעים אירוח חמישה כוכבים, כזה אשר הופך חופשה רגילה ל"חופשת יוקרה" של ממש. לכולנו יש בראש את הדימוי המוכר של צימר עץ חמים ונעים, עם קמין דולק וג'קוזי מעץ בגינה. הנוף הירוק של הגליל הנשקף מבעד לחלונות הצימר נותנים תחושה של בקתה מבודדת אי שם בהרי הרוקי הקנדיים, למרות שכל זה נמצא מרחק של כשעה וחצי עד שעתיים נסיעה ברכב פרטי ממרכז תל אביב.

בעוד ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים בדיוק מהסוג שתואר כאן למעלה, ואף כאלו מפנקים ויוקרתיים במיוחד המציעים מגוון אטרקציות ופינוקים אפשריים שונים, ניתן למצוא מקומות אירוח יוקרתיים מסוגים רבים נוספים בצפון הארץ כיום. דוגמה טובה לכך היא וילות מסוגים שונים – וילות בצפון הפכו להיות בשנים האחרונות סוג פופולארי במיוחד של מקומות אירוח, כאלו אשר משפחות שלמות נוהרות אליהם מדי סוף שבוע או חג. בוילה שכזו ניתן לרוב למצוא את כל מה שרק ניתן לרצות עבור חופשה של כמה ימים, החל ממטבח מאובזר לעילא ועד לפינות ישיבה מפנקות ונוחות, גינה פסטוראלית ומספר חדרים המאפשרים גם לכמה זוגות או כמה משפחות שונות לחלוק יחד וילה שכזו.

וילות בצפון
צלם: ארנולד בר

 

וילות בצפון
צלם: אמנון אוזן

 

כמובן שצימרים מעץ או וילות בצפון אינן מהווים את הסוג היחידי של מקומות אירוח יוקרתיים בצפון הארץ, אך הרעיון הכללי ברור – אולי יותר מכל אזור אחר במדינה, הגליל וצפון הארץ בכללותו מציעים כיום מגוון חסר תחרות של מקומות אירוח יוקרתיים, לאירוח חופשת היוקרה המפנקת האולטימטיבית.

נופים מרהיבים, טבע תוסס ופסטוראליות מרגיעה בעת ובעונה אחת

סקרנו את הצד הטכני של חופשת יוקרה בצפון – מקומות האירוח בדמות צימרים ציוריים או סוגים שונים של וילות בצפון המציעות חופשה מפנקת ובלתי נשכחת. אך מה עם הטיולים והחוויה המצפה לנו באזור זה של הארץ?
ובכן, בעוד רבים הבוחרים באופציה של חופשות יוקרה בצפון מעוניינים בעיקר להירגע, לנפוש יחד עם החברים, בן/ת הזוג או המשפחה במקום האירוח המפנק ומקסימום לצאת לסיבוב הליכה קצר ברגל בקרבת מקום, אינספור מטיילים ונופשים אחרים בוחרים בצפון גם ובעיקר בגלל מה שיש לו להציע מבחינת טיולים, מראות וחוויה כללית. לא חסרים בצפון הארץ מסלולי הליכה מרהיבים מסוגים שונים, מציר המפלים התוסס ומלא הזרימה (בחורף ובאביב) של רמת הגולן ועד לשבילי הליכה שונים ונקודות תצפית מרהיבות בגליל העליון, באזור עמק החולה ובאזור הגבול הצפוני שבגליל המערבי. צפון הארץ מציע חוויות מגוונות ושונות, כל אחת מהן והייחודיות המאפיינת אותה, הן מבחינת נופים וטבע והן מבחינה תרבותית וקולינארית – בצפון לא חסרות מסעדות גורמה מפנקות מצד אחד, וכפרים ערביים ודרוזיים פסטוראליים ומלאי עניין מצד שני, הן עניין קולינארי והן עניין תרבותי כללי.

עבור חובבי צילום במיוחד, אך גם עבור כל מי שמחפש חוויה מעניינת ועשירה במסגרת החופשה השנתית או סוף השבוע המפנק אליו יוצאים – צפון הארץ הוא ללא ספק יעד אטרקטיבי שכדאי מאוד לשקול להעדיפו על פני הטיול הבא לחו"ל.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים