אטרקציה חדשה במרכז הארץ שאסור לכם לפספס – הטייסת

שילוב המילים "טייס ליום אחד" מרטיט בכם מיתרי הרפתקנות חבויים? כבר הבנתם שלא תהיו טייסים אבל אתם לא מצליחים לוותר על החלום? אם עניתם בחיוב לפחות על חלק מהשאלות הללו, אנחנו מאושרים לבשר לכם על המקום בו תוכלו להגשים את חלומכם ולממש את הפנטזיה שלכם. לבשו סרבל ובואו ל"טייסת"!

מהי ה"טייסת"?

בלב מתחם "סינמה סיטי" בגלילות מחכה לכם טייסת סימולטורים של מטוסי F-16, הראשונה מסוגה בעולם. הטייסת המיוחדת, שהוקמה על ידי אל״מ (מיל') קובי רגב, פועלת בהשראת חיל האוויר הישראלי ומספקת חוויה בלתי נשכחת, ממש כמו לטוס במטוס קרב אמיתי! עם סימולטור והדרכה צמודה של טובי טייסי הקרב במיל' ומדריכות סימולטור טיסה קרבית במיל' – הכי אותנטי שיש, הכי מהנה שאפשר!

היכנסו, אנחנו ממריאים!

אם אי פעם הייתם בטייסת קרב בחיל האוויר – אתם הולכים לגלות שה"טייסת" בגלילות היא העתק מדויק. במתחם יש עשרה סימולטורים של מטוסי F-16 וכל המתקנים הדרושים ליצירת חוויה מושלמת: חדרי הלבשה, חדרי תדריכים, מועדון טייסת ואפילו לוחות זמנים המקבילים לאלו של טייסת קרב אמיתית בחייל האוויר. לפני שיוצאים לדרך, יתאימו לכם סרבל וציוד טיסה, תקבלו תדריך בוקר, משימה לטיסה וכמובן טיסה בסימולטור! אך ההרפתקה לא מסתיימת עם הטיסה, כי אחריה תבצעו תחקיר טיסה כמו טייסים אמיתיים, תוכלו לבלות במועדון הטייסת ולקבל תמונות למזכרת מהיום המיוחד.

הכי אמיתי שאפשר

הכירו את החבר הטוב ביותר שלכם בטיסה: הסימולטור. זהו מתקן המדמה מטוס קרב אמיתי, בו יש תא טייס המצויד ממש כמו מטוס F-16 אמיתי – החל ממפסק תפעול ועד לסטיק המטוס. המסך המתקדם מעניק לכל מי שיושב בו תחושת מציאות אותנטית לחלוטין ובמהלך הטיסה תוכלו ליהנות מחוויה עוצמתית – האימון, חווית הטיסה ואפילו התקשורת עם מגדל הפיקוח והבקרה, הכל ירגיש לכם כאילו אתם באמת במטוס F-16 טסים באוויר.

מחפשים פעילות לקבוצות, חברות וארגונים? מצאתם!

הפעילות בטייסת היא אמנם חווייתית ומהנה, אך לא פחות חשוב, היא גם מלמדת ומגבשת. אם אתם מחפשים סדנאות לחברות, פיתוח מנהלים או פעילות גיבוש שיש בה גם ערך מוסף, זה ללא ספק המקום להיות בו. בנוסף, תוכלו לארגן ב"טייסת" אירועים פרטיים מדהימים, במהלכם תוכלו ליהנות מאקשן בלתי נגמר, משימות אווירובטיקה, קרבות אוויר ותחרויות קבוצתיות מדליקות!

מרכז למידה מוביל

ה"טייסת" היא מרכז למידה יחיד מסוגו בעולם, באמצעותו תוכלו 'להרכיב' יום גיבוש, ימי פיתוח מנהלים או כל סדנה קבוצתית אחרת וליהנות מכמה יתרונות ברורים:

  • פיתוח כלים ופתרונות – מעולם הטיסה, ישירות לארגון שלכם. באמצעות השימוש בסימולטורים, מתמודדים ה'טייסים' בדילמות אישיות, צוותיות וארגוניות. כל זאת, בסביבה מורכבת ומאתגרת
  • מיומנויות מגוונות – המשתתפים בטייסת לומדים מיומנויות חשובות, כמו: תכנון וביצוע, עבודת צוות, הובלה ומנהיגות וכן תחקור ולמידה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים