נוודות דיגיטלית לעבוד ולטייל

הטרנד החדש הוא נוודות דיגיטלית שמבוסס על כך שאדם שהוא פרילנס בכל תחום שהוא ובדרך כלל עובד מביתו, יכול להמשיך לעבוד אך במקום מחדר העבודה, זה קורה מאין ספור מקומות ברחבי העולם.

נוודות דיגיטלית לעבוד ולטייל

באופציה זו, העצמאי ממשיך לעבוד כדי ליצור הכנסות ועם זאת, הוא מבלה ומטייל במקומות רבים על פני הגלובוס ומספר על כך באתר שלו וברשתות החברתיות.

מדובר בשילוב מנצח של עבודה עם הנאה, בחלוקה נכונה של הזמנים ותוך שמירה על כמה כללים ברורים.

העבודה בפועל כשנמצאים מעבר לים

בהתאם לתחום העיסוק מבצעים את ההתאמות כשנמצאים בחו"ל, שעות העבודה והשיחות עם גורמים שונים בהתאם לשעות העבודה בישראל. הנוודים זקוקים למחשב בלבד והם מסוגלים לעבוד מכל מקום בעולם בתחום העיסוק שלהם כמו לדוגמה, כתיבת תוכן, קלינאי תקשורת המטפלים בזום, מוכרים יצירות אמנות באי ביי, מנהלים חנות איקומורס של מוצרי טיפוח ועוד.

הבסיס לנוודות דיגיטלית הוא אם קיימות הכנסות קבועות מהלקוחות, כך שאפשר יהיה לממן את העלויות הנלוות כמו טיסות, בתי מלון או השכרה של דירות ועלות המחייה היום יומית. גם כשנמצאים בחו"ל ממשיכים לפתח את העסק, לקלוט לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים.

מי שהיה עד תקופת הנוודות שכיר, צריך לשנות סטטוס לעצמאי על כל המשתמע מכך ולכן כדאי שיחפש רואה חשבון שייצג אותו ויבצע עבורו את כל ההתנהלות החל בפתיחת תיקים ודרך כל ההתנהלות החודשית והשנתית הנדרשת מו הרשויות.

ההשפעה של ימי הקורונה על הרצון להיות נוודים דיגיטליים

בעקבות מגפת הקורונה, שכירים רבים נותרו בתקופת חל"ת, אחרים פוטרו ועצמאים רבים המשיכו לעבוד מביתם. עבור רבים תקופה זו הייתה קרש קפיצה להפוך גם הם לנוודים דיגיטליים, להמשיך לעבוד במקצוע שלהם ועם זאת לטייל בעולם.

בלוגים אישיים על המסעות בעולם

חלק גדול מהחוויה הוא לחלוק עם אחרים את המראות היום יומיים שרואים בכל אחת מהמדינות שאליהם מגיעים הנוודים. לכן הם כותבים בלוגים באתרים שלהם ומוסיפים לכך סרטונים, תמונות וגם משחקים אינטראקטיביים, כדי ליצור יחסים עם הקוראים והעוקבים.

כדי לבצע באופן מקצועי את צילום התרחישים בזמן אמת, יש ללמוד קורס יוניטי אשר בו לומדים את אופן הצגת האובייקטים השונים, איך לבצע תכנות בשפת # C לעצב שלבים ולפתח משחקים. מדובר בתחום מרתק מאין כמוהו וכשמתחילים לעסוק בו, אי אפשר להתנתק ממנו.

ההצלחות הגדולות של הנוודים הדיגיטליים

אופציה זו של נוודות דיגיטלית החלה להתרחב כמו אש בשדה קוצים וכמות הנוודים גדלה מדי יום. הם בוחנים את מזג האוויר ואת אפשרויות הטיול והביקור במדינות ספציפיות ובהתאם לכך הם מחליטים לאן לטוס, לאחר מכן עוברים למדינה שכנה וכך הלאה ומדי פעם הם קופצים חזרה לישראל ונודדים שוב ושוב.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים