רעיונות יצירתיים לטיולי נישה

טיולים בנישות שונות ומקוריות

בשנים האחרונות תופעה חדשה הולכת וצוברת תאוצה – הטיולים הנישתיים. טיולים נישתיים מיועדים לקבוצות מסוימות של אנשים בעלי מכנה משותף. היום כבר אפשר למצוא טיולים המיועדים לאנשים בעלי מכנה משותף מצומצם יותר, כמו תחביב ייחודי. בטיול נישה תוכלו לנסוע עם אנשים שמחפשים את בדיוק את מה שאתם מחפשים, אם זה קולינריה,

כך, אפשר למצוא טיולי נישה לשוחרי קולינריה, לאוהבי יין או לפאשניסטיות שנושמות אופנה, ובעצם לכל אחד שמחפש טיולים לא שגרתיים המתאימים בדיוק לתחומי העניין שלו ושמים עליהם את הדגש העיקרי. איגדנו עבורכם כמה טיולי נישה יצירתיים במיוחד שאפשר למצוא היום – במה תבחרו?

טיול נשים

טיולי נשים הם מהמגמות החמות ביותר בעולם התיירות. הזדמנות להכיר נשים חדשות ולחוות טיול שכולו העצמה נשית מדהימה, ועל הדרך לחוות מדינה חדשה וקסומה. הטיולים האלו מתרחשים בדרך כלל במקומות מיוחדים וייחודיים מסביב לגלובוס, כמו דרום אמריקה, הודו, יפן, או אפילו חבילות נופש לסיישל, ומאפשרים לקבוצת הנשים לצאת יחד למסע משותף בעולם. מעבר לחוויות המדהימות שמקבלים במהלך הטיול, הנשים מוצאות חברות חדשות, חוזרות ארצה מועצמות וחזקות, נפשית ופיזית, עם תובנות חדשות על החיים וגילוי עצמי מלא השראה שמתרחש גם בגילאים המאוחרים יותר. אגב, בשנים האחרונות גם טיולי הגברים הולכים וצוברים תאוצה!

טיול קולינארי

עוד סוג של טיול נישה שצובר תאוצה הוא הטיול הקולינרי, שמתאים לכל מי שאוהב לאכול טוב, לאכול שונה ולאכול מיוחד. הטיול הקולינרי מיועד לכל מי שרוצה להכיר תרבויות חדשות ומרתקות דרך האוכל שלהן, ולמי שאוכל בשבילו הוא מרכז הטיול. היום אפשר למצוא טיולים קולינריים מאורגנים, במסגרתם מתאגדים חבורה קטנה של אוהבי אוכל וטסים ליעדי קולינריה פופולרים בעולם, שם הם נהנים מארוחות גורמה במסעדות שף ונהנים מטיול שסובב כולו סביב תרבות האוכל המקומית ועל טהרת הקולינריה המקומית.

טיולי עובדים

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מחליטות לפנק את העובדים שלהם לא במתנה או בבונוס כספי, אלא בטיול מדהים בחו"ל. יש לכך אינספור יתרונות, ביניהם גיבוש העובדים, שמירה על נאמנותם וכמובן עליה של שביעות הרצון ממקום העבודה. טיולי עובדים יכולים להתחיל בחבילות נופש ביוון או בקפריסין, אלו הם כמובן היעדים הקרובים אלינו, וללכת רחוק עד לחבילות נופש לסיישל והאיים הקאריביים, למי שרוצה לתת חוויה ייחודית, יוקרתית ומושקעת לעובדים שלו. מה שבטוח, על החופשה הזאת העובדים ידברו הרבה מאוד זמן אחרי שיחזרו.

טיול אופנה

עוד סוג של טיול נישתי שצובר תאוצה הוא טיולי הסטיילינג והאופנה בבירות האופנה שברחבי העולם. טיולים כאלה מיועדים לפאשניסטיות (או לא) שרוצות לגעת באבק הכוכבים של האופנה הבינלאומית, ומתרחשים ביעדים כמו מילאנו, לונדון, פריז או ניו יורק. במהלך הטיולים האלו המטיילות יבקרו בבוטיקים קטנים ויוקרתיים וכמובן בבתי האופנה של מעצבי האופנה הגדולים ביותר בעולם, כמו ורסצ'ה או דיור, יסיירו בשדרות המעצבים וכמובן יעשו שופינג בכל המקומות השווים ביותר.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים