מציאת צימר איכותי

מציאת צימר בתקופת החגים

אנו כבר חשים את ראש השנה והחגים מתקרבים וכן גם את הלחץ, כאשר יש להספיק לסדר, לנקות ולבשל ארוחת חג דשנה. חשבו רגע, אולי הגיע הזמן לנוח והפעם אתם תתארחו ותנפשו. זה הזמן לחפש צימרים פנויים לראש השנה באזור הצפון או הדרום וליהנות ממתחם נופש פרטי משלכם, להזמין קייטרינג איכותי שיכלול מטעמים נפלאים של ארוחת ומנהגי החג. אין צורך לנקות את הצימר שאתם מגיעים או לנקות אותו כאשר אתם יוצאים ממנו. פשוט הירגעו, טייליו ושהו בכיף ובנחת עם המשפחה הגרעינית שלכם ובלו זמן איכות מקרב ובלתי נשכח יחד.

צימרים משפחתיים מרווחים ומציעים קומת גלריה גדולה וחדר נפרד לילדים. בכל צימר, תוכלו למצוא מיטה זוגית רחבה ונוחה עם מצעים נקיים, מטבחון מאובזר עם כל מוצרי המטבח ומוצרי החשמל וכן, חדר רחצה נפרד עם שירותים, בחלק מהחדרים ניתן למצוא ג'קוזי מפנק, טלוויזיה בכבלים ופינת ישיבה נוחה בסלון ושולחן אוכל לישיבה בארוחות השונות שתכינו או תזמינו. ישנה אפשרות להתארגנות של כמה משפחות והשכרת צימרים באותו המתחם, כאשר החצר היא משותפת לכולם. בחלק מהצימרים, ניתן אף למצוא בריכת שחייה משותפת.

טיולים ואטרקציות בתקופה היפה של חגי ראש השנה

קבלו את השנה העברית החדשה בכיף ובאנרגיות מחודשות. תוכלו ליהנות בצימרים באזור הצפון, אשר מציע אטרקציות, מעיינת, נהרות ונחלים. הנוף מרהיב ועוצר נשימה וכן האטרקציות למבוגרים ולילדים הן רבות. תוכלו לקבל הנחה מהנהלת הצימרים לגבי אטרקציות וכן ההנהלה תנחה אתכם לגבי אילו אטרקציות הן מהמומלצות ביותר, היכן מומלץ לטייל באזור שבו תשהו כאשר אתם בוחרים צימרים פנויים לראש השנה. יש לציין, כי הזמנת צימרים בתקופה של ראש השנה היא עט בעייתית, היות ואנשים לא יכולים לטס לחו"ל כמו בעבר עקב משבר הקורונה ולכן התפוסה בארץ היא מלאה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים