מסביב לעולם על יאכטה. המלצות, טיפים והכנה מראש

אם אתם רוצים לחוות טיול מסוג אחר, תוכלו לצאת למסע סביב העולם ביאכטה. אתם תגדירו את תקופת הזמן המתאימה לכם וכמו כן תוכלו להגדיר את הנקודות בהן תרצו להיות במסגרת הטיול שלכם. אז איך עושים זאת? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם יוצאים לשיט סביב העולם.

קורס סקיפרים ומשיטי יאכטות

אם אתם אלו שהולכים לנהל את השיט, מומלץ שתעברו קורס סקיפרים ומשיטי יאכטות. בקורס כזה, אתם תלמדו את כל מה שעליכם לדעת בשביל להשיט כלי שיט עד 24 מטר עם מנוע או בלי מנוע. בנוסף, תלמדו גם נושאים כמו, ניווט ימי, ניווט חופי, ניווט באמצעות מכשירים, ימאות, מטאורולוגיה ועוד. מעבר לכך, אתם גם תדעו קצת לתכנן מסלול הפלגה וגם כיצד לתחזק כלי שיט כמו יאכטות.

קניית יאכטה או השכרת יאכטה

אם עברתם את הקורס בהצלחה ואתם משוגעים על הים ויש לכם חלום לטייל מסביב לעולם עם יאכטה, תוכלו לעשות זאת באמצעות קניית יאכטה או אפילו השכרה של יאכטה. יש לא מעט חברות בישראל, שישמחו לתת לכם שירות מקצועי ולהסביר לכם על ההבדלים בין היאכטות השונות, התחזוקה הכרוכה בהחזקה של יאכטה וכמו כן המחירים שעולה כל התענוג הזה.

סוגי יאכטות

מפרשית – מדובר על יאכטה המשתמשת באנרגיית הרוח לתנועה. אנרגיה זו יוצרת לחץ במפרשים וכאשר הרוח הולמת בהם, כלי השייט יכול לנוע.
מנועית – מדובר על יאכטה שההנעה שלה היא על ידי מנוע דיזל. יש גם יאכטות מסוג זה שמונעות על ידי מנוע בנזין. סוג מנוע זה מאפשר ליאכטה מהירות הפלגה גבוהה יותר. מה שכן, בהשוואה למנוע הדיזל, מנוע הבנזין צורך יותר דלק ופחות בטוח.

קטמרן – מדובר על יאכטה עם שני גופי ציפה. היא מגיעה בגרסה מנועית או מפרשית.
גולט – מדובר על יאכטה עשויה מעץ. ניתן לראות אותה באזורים כמו, טורקיה, יוון וקרואטיה.

תכנון הוא המפתח לטיול שיט מושלם

נסו לתכנן מבעוד מועד את מקטעי השיט שלכם וכמו כן את מקומות העגינה. הצטיידו במסמכים כמו, ויזות, דרכונים, מסמכים של היאכטה וכו'. לאחר כל מקטע שיט, בדקו את היאכטה. יכול להיות שתצטרכו לתקן בה דבר או שניים. מעבר לכך, קחו בחשבון שבגלל תיקונים או תנאי מזג אוויר לא נאותים, יכול להיות שתצטרכו לעגון באותה נקודת עגינה שבועות או אפילו חודשים. עליכם גם לדאוג לביטוח ימי מקיף. במסגרת הביטוח, תבוטח היאכטה וגם כל מי שנמצא עליה. כמו כן, הביטוח יהיה גם עבור המטען והציוד האישי שלכם.

שיט ביאכטה לבד או בקבוצה?

ההמלצה היא לא לצאת לטיול יאכטה לבד אלא להזמין עוד אנשים להצטרף למסע המדהים הזה. תוכלו להזמין חברים, בני משפחה או אפילו להצטרף לטיולי קבוצות (את האנשים המתאימים תוכלו למצוא בקבוצות ייעודיות בפייסבוק וכמו כן בפורומים באינטרנט) ולצאת עם מספר יאכטות לשיט מסביב לעולם.

לא לצאת לטיול שיט בכל מחיר

כבוגרי קורס סקיפרים ומשיטי יאכטות, עליכם לזכור שאם מזג האוויר הוא לא לטובתכם, אז יש לוותר על הטיול. תסכימו איתנו שלא הייתם רוצים למצוא את עצמכם נלחמים ברוחות, סערות וגשמים וכך מסכנים גם את עצמכם, גם את מי שנמצא איתכם וגם את היאכטה שלכם.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים