לטייל ברמת הגולן

רעיונות לטיולים באזור רמת הגולן

אחד המקומות האהובים על הישראלים הוא לטייל ברמת הגולן וליהנות מיופיו האדיר של האזור כולו שכולל אין ספור מקומות יפהפיים ומרהיבים.

זוגות רבים שמעוניינים לצאת מהשגרה משכירים צימרים בחד נס שהם בעלי נראות מיוחדת ומכילים בדיוק את מה שצריך עבור חופשה מפנקת, ריהוט איכותי, ג'קוזי מעולה, מרפסת הצופה לכנרת, שקט ורוגע עבור כל ימי החופשה.

מקומות מומלצים לביקור ברמת הגולן

בימי החופש נחמד ליהנות מטיולים מרתקים ברמת הגולן במיוחד לאחר חורף גשום, כל הנחלים מלאים במים, המפלים שוצפים והתחושה היא שנמצאים באירופה.

יש מקומות מסקרנים ואטרקציות נפלאות והמטיילים בוחרים מתוך ההיצע, את האפשרויות שמעניינות אותם במיוחד.

בימים חמים, נחמד מאד לשוט באבובים או בסירות קייקים במורד הירדן, להירטב מכל הכיוונים ולנוע במדרון בין הצמחייה העבותה והסלעים עד נקודת הסיום. המסלול הוא יפהפה, יש המון אתגרים בדרך ומשתדלים לשמור על איזון ולא להתהפך בדרך, זוהי משימה לא קלה בימים שבהם הירדן גואה.

אופציה נוספת הכוללת מים צוננים היא טיול רגלי שאורכו כשמונה קילומטר לנחל הזוויתן העליון עד ההגעה לבריכת הקצינים היפהפייה, כדי להשתכשך במים ולנוח מהמסלול הארוך.

טיולי אקסטרים

השבילים והנופים המדהימים קורצים לאוהבי הטבע ורבים מהם יוצאים לטיולי ג'יפים בסמוך לנחלים או לטיולי טרקטורונים באזורים שונים של רמת הגולן. אופציה נפלאה נוספת היא לשכור אופניים ולרכב עליהם לנקודות שונות באזור הגיאוגרפי הסמוך לצימרים.

יורדים לכנרת

הקרבה הגדולה לכנרת מדרבנת מטיילים רבים לרדת לאחד החופים הקרובים, ליהנות משחייה ורביצה על החול. אפשר גם לצאת לשייט בספינות קטנות או גדולות, כדי לחוש את גודלה העצום של הימה ורק כששטים מקצה לקצה, מבינים זאת.

יקב רמת הגולן

אחד היקבים הגדולים בישראל נמצא בסמוך לעיר קצרין. אפשר לסייר שבו כדי להבין את המסלולים שעוברים הזנים השונים של הענבים מרגע הקטיף ועד הפיכתם ליינות ייחודיים שרבים מהם זכו בפרסים בין לאומיים לאורך שנים רבות. מדובר בסיור מרתק ביותר, כל אדם לומד המון מהמסלול ומבין הרבה יותר טוב את דרך ההכנה של היינות שכוללת הרבה מאד תחנות בדרך.

אניעם

יישוב יפהפה שממוקם בסמוך לחד נס. ביישוב זה גרים אומנים רבים כמו ציירים, פסלים, חרשי עץ צורפים ועוד. כדי להציג את המוצרים שהם מייצרים הם הקימו במקום גלריות יפהפיות שממוקמות במדרחוב פסטורלי. אפשר לטייל לכל אורכו וליהנות מחוויה תרבותית יוצאת דופן וגם לקנות פריטים ייחודים כמו תכשיטים, או תמונות לתלייה בבית.

בילוי בחד נס

מי שמעדיף להישאר בישוב, מוזמן להגיע לבריכה הפתוחה של הישוב וליהנות מהשחייה בה ומההשתכשכות במים כדי להפיג את החום הכבד, להגיע למסעדות שהן ברמה קולינרית גבוהה ומטיול מרגיע ברחבי היישוב הפסטורלי על הרכס ברמת הגולן. .

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים