כך תתכוננו לחופשה משפחתית בצפון

ירוקים, מישורים שקטים ושלווים, כפרים וקיבוצים, תצפיות, מסלולי טיול בכל רמות הקושי ומקורות מים טבעיים לשכשך בהם בימי הקיץ החמים.

אין זה מקרי שכאשר אנחנו חושבים על טיול אטרקטיבי לנו ולילדינו, הרי שהצפון מיד קופץ בראש עם שפע של אפשרויות. אך למרות שמדובר בסופו של יום בטיול די שגרתי עבור מטיבי הלכת שבינינו, הרי שעדיין מוטב להיערך לחופשה עם ילדים בהתאם, ולהקפיד על מספר דגשים.

טיול משפחתי בצפון הארץ

פעוטות וילדים יכולים לצבור חוויות ילדות נהדרות מהצפון. להתחבר אל הטבע, לפגוש בנופים שהם טרם ראו קודם, וליהנות מן האווירה השמחה והקלילה בחיק המשפחה.

אך חשוב לזכור שעל אף שארצנו קטנטנה במפת העולם, הרי שעדיין צפוי לנו משך נסיעה בלתי מבוטל, כזה שבהחלט יכול להציף אתו אתגרים שונים, או "תקריות" שאולי יעיבו על האווירה השמחה. למה שבכלל נגיע לשלב הזה? ניערך ראש, ונשמור על אווירת החגיגה!

לינה קרובה לאטרקציות

בחיפושכם אחר צימרים למשפחות או בתי נופש, הרי שחשוב לקחת בחשבון לא רק את הטיול שקדם להגעתכם אל בית הנופש או הצימר, אלא גם את השלב שאתם נמצאים בו.

האם ישנן אטרקציות בקרבת מקום? ואם כן, מה הן שעות הפעילות? לרוב בשעות הערב, תחפשו אחר מסעדות דוגמת פיצריות והמבורגריות. מומלץ להיערך לכך בהתאם ולבדוק המלצות וביקורות ולהזמין מקום מראש.
זכרו שגם היום הצפוי לכם למחרת, גם הוא יכול לכלול נסיעות ארוכות. ייתכן שהשקעה בצימר שממוקם בקרבת האטרקציות שתכננתם, יאפשר לכם ליהנות מטיול פונקציונלי ומושלם.

תכנון הפעילויות מבעוד מועד

עם ילדים אין לנו את הפריבילגיה ליהנות מספונטניות. זכרו שאם ילדיכם ישתעממו, הרי שמהר מאוד הדבר ישפיע על מצב רוחם.

כדי להימנע מכך, תכננו את החופשה שלכם מבעוד מועד. זה גם יעזור לכם למלא את הסעיף הראשון בצורה המיטבית ולבחור בצימרים למשפחות בדיוק במיקום הנכון.

באופן הזה, גם תוכלו לתכנן את המסלול שלכם בצורה יותר מדויקת עם בחירת הכבישים הנכונים והיעדים שתוכלו לשים בכל פעם בווייז.

נקודות עצירה

בסופו של יום, ובעיקר כאשר מדובר בילדים קטנים שכבר נגמלו מטיטולים, הרי שחשוב נורא למצוא את נקודות העצירה המדויקת בהן הם יוכלו להתפנות (או שלפחות תוכלו להימנע מעצירות פתע באזורי טבע).

הקפידו לתכנן מראש את נקודות העצירה שלכם בהן גם אתם וגם ילדיכם תוכלו להתרענן, להתפנות במידת הצורך ולאכול עד להגעה אל היעד.

היכן מומלץ לנפוש?

באתר חמושה בעדשה תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות בצפון הארץ. אתם מוזמנים לגשת למדור טיולים בצפון הארץ, ולבחור לעצמכם את ההרפתקה הבאה.

לסיכום, חופשה משפחתית יכולה להיות חוויה יוצאת דופן ומהנה, אבל ללא תכנון מוקדם גוברת האפשרות לחופשה מעייפת, עם הרבה בכי וכעס. תכינו שיעורי בית, המידע האינטרנט נגיש וזמין ותוכלו לתכנן חופשה חלומית ובלתי נשכחת.

מאחלים לכם שהות נעימה באתר וחופשה מהנה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים