יעדי שיט מובילים לשנת 2019

מספיק שנערוך שיט קצרצר אל מול חופיה של ישראל, בשביל שניווכח בכך שגם הנופים המוכרים והידועים, יכולים להיראות שונים ומיוחדים מתוך המרחבים התכולים והבלתי נגמרים של הים.

לא בכדי ששיט היה ונשאר אחת מן האטרקציות המרכזיות עבור נופשים מכל רחבי העולם. עוד משחר האנושות, יצא האדם וחקר את רחבי הגלובוס מתוך ציפייה ודריכות לפגוש ביבשות חדשות, תרבויות שונות ונופים מרהיבים. כיום אמנם כל היבשות כבר נתגלו, אך עבורנו חובבי הנופש, כל יבשה חדשה אליה הספינה מתקרבת מביאה עמה פרפרים בבטן והתרגשות שאיננה יודעת סוף.

חושבים לרענן את הצ'ק ליסט שלכם לטיולים השנה? באווירת הקיץ של ארצנו הקטנה, החלטנו לצאת לרגע מן היבשה, ולהביא לכם את כל יעדי השיט הנחשקים ביותר לשנת 2019 ברשימה הבאה.

הים הבלטי

מתלבטים אם לטייל בדנמרק? או אולי בנורבגיה? או רוסיה? אנחנו שואלים למה לא לטעום מעט מכל אחד מחבלי הארץ השונים והמגוונים? בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר תיירים בוחרים באפשרות של שייט בים הבלטי כאטרקציה המאפשרת לעגון ולטייל במגוון רחב של נופים, תרבויות ושפות.

וכמובן שטיול שכזה איננו שלם אלא עם סיורים קולינריים למסעדות מובחרות הממתינות במיוחד למטיילים ואשר מפגישות את המבקרים עם התרבויות השונות בדרך הכי וותיקה ומוכרת – בטעמים. הטיול כולל מבחר של נופים פראיים מרהיבים, שפות שונות, מוזיקה נפלאה וקולינריה משובחת.

הים האדריאטי

ועתה נדרים אל עבר מימיו התכולים של הים האדריאטי המביאים עמם שפע של אתרים היסטוריים, טבע פראי ושמש קיצית המשלימה את התמונה לחוויית נופש אידיאלית.

החל מרצועת החוף המרהיבה של קרואטיה הכוללת את העיר דוברובניק העתיקה, דרך עריה המפורסמות של איטליה ובראשן ונציה הקסומה ועד לחופיהן הפסטורליים של מונטנגרו ובוסניה, בשייט זה תוכלו ליהנות משפע של נופים, מרחבים אורבניים עתיקים, ארכיטקטורה מרשימה, אוכל בלקני במיטבו וטבע פראי.

שייט בים האגאי

במרחק נגיעה מן הים האדריאטי, שוכן לו הים האגאי המביא עמו רצועות של חופים קיציים, סיורים בין מגוון רחב של איים, נופים מרהיבים, תרבויות וטעמים. בים האגאי תוכלו לקבל טעימה מטורקיה השכנה, לסייר בין איי יוון הנפלאה ולתור בערי החוף של המעגנים האיטלקיים.

כאן אתם יכולים לשכוח מן הרושם שאירופה הקלאסית תותיר בכם בשייט בים הבלטי או האדריאטי. שייט בים האגאי הוא חבילת הנופש הקיצי המושלמת שמשלבת בין אדריכלות נפלאה, לבין חופים זהובים עם מים תכולים, יחד עם מטעמים משובחים ים תיכוניים המוכרים לחך הישראלי.

שייט בפיליפינים

מעוניינים בחוויה הטרופית המושלמת? מן העבר השני של העולם שוכן לו האי פאלוואן שבפיליפינים. אל תתנו לשם "אי" להטעות אתכם, שכן מדובר ברצועת יבשת באורך של כ-1,000 ק"מ שבקצה הצפוני שוכנת לה העיירה אל-נידו. מתוך העיירה ניתן לצאת לסיורים תיירותיים באיים מבודדים ולחילופין לטיולים ביחידים בהם תוכלו להתרווח באי מבודד המתפרש על גבי מספר קילומטרים בודדים.

שייט בקריביים

ובמעבר חד אל עבר חצי הכדור המערבי, מיאמי היא נקודת יציאה נפלאה לכמה מחוויות השייט הנפלאות והמרהיבות ביותר בעולם. עם חופים טרופיים בעלי חול לבן, מים בהירים ושלל עיירות ונופים, תוכלו ליהנות מחוויה שמשלבת בין מיאמי ואיי הקיז, לבין מקסיקו ובליז.

מה אתכם? מתי לאחרונה יצאתם לשייט והיכן אתם חולמים לעשות קרוז? ספרו לנו בתגובות!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים