טיול מאורגן לקניה

דמיינו לעצמכם אגם מוצף בלפמינגו, מפגש מסעיר עם נמר, צפייה בהיפופוטמים מתקלחים בטבע, גייזר מתפרץ במלא העוצמה. למה לדמיין כשאפשר לחוות את כל היופי הזה בהרפתקה מיוחדת בטיול לקניה. המדינה המרהיבה ביבשת אפריקה נחשבת ליעד שעולה על כל דמיון בו הטבע נחשף בשיא תפארתו ומסנוור מכל הכיוונים. מה חשוב לדעת על קניה ומהי הדרך המומלצת לטייל במחוזותיה?

מה חשוב לדעת על קניה לפני הטיול

תתחילו להתאמן על המילה ג'מבו ברכת השלום הנפוצה בקניה השוכנת במזרח אפריקה בגבול עם אתיופיה, סומן, טנזניה והאוקיינוס ההודי. בירתה של קניה היא ניירובי ויושביה מדברים שפות שונות מלבד אנגלית וסוואהילית הנחשבות לשפות הרשמיות. בקניה שמורות טבע רבות עם פילים, ברדלסים, ג'ירפות, זברות, קרנפים ועוד. את חמשת הגדולים ניתן לראות לרוב בפארק הלאומי מאסאי מארה העצום.

החודשים ינואר ופברואר נחשבים לחמים ביותר. המערכת האקולוגית של קניה ייחודית ומכאן גם הנופים המתחלפים והמהפנטים שלה – מדבריות, הרים, יערות וביצות וכמובן חופים המאופיינים בחולות לבנים ומים צלולים. הנהיגה בקניה היא כמו בבריטניה בצד שמאל ורוב תושבי קניה עובדים בחקלאות כאשר הקפה נחשב לאחד הענפים הפופולאריים בקניה, שהייתה בעבר מושבה בריטית ויצאה לעצמאות בשנת 1963.

האטרקציות האהובות של קניה

טיול מאורגן בקניה מתאים לחובבי הטבע באשר הם כולל זוגות בחופשה רומנטית, משפחות עם ילדים, חברים שמחפשים טיול ספארי מלהיב. אפשר לשלב בחופשה אחת בטן-גב בחופים, טיול ג'יפים בשמורות, לינה בתנאי שטח או בריזורט מפואר ומסלולי הליכה ותצפיות מרגשות. טיול מאורגן לקניה לרוב יכלול את החוויות הנבחרות והמקומות הפופולאריים ביותר בקניה. שמורת מאסאי מארה, ביתו של שבט המאסאי, היא אחד מיעדי הספארי האהובים כאן.

תוכלו לפגוש חיות בר, לחזות במאות מיני ציפורים, ליהנות מהנוף של שטחי המרעה ולפגוש את שבט המאסאי ולהכיר את הטקסים המיוחדים שלהם.

בשמורה מגוון טורפים כמו אריות, נמרים, ברדלסים ובמים חיים תנינים, אפשר להתבונן בחיות גם בטיולים ליליים. שמורת Tsavo היא מקום נהדר נוסף לטיולי ספארי בקניה המפורסמת בעדרי הפילים והנופים המרהיבים, סלעים וולקניים ומעיינות זורמים, תורות סלע גיאולוגיות ועתיקות. בשמורה מגוון אנטילופות ומינים שונים של חיות בר בסכנת הכחדה ולכל זה מצטרפים כמובן הפילים האדומים היפהפיים וסכר מרשים מעשה ידי אדם, מפלים ובריכות מים ומרחבים לפיקניק ולצפייה בשקיעת השמש. שמורה נוספת שכדאי להכליל בתוכנית הטיול לקניה היא Aamboseli ביתם של עדרי פילים, אריות, נמרים ובופאלו ותשכחו מכל מה שחוויתם בגני חיות – כאן החיות מסתובבות חופשי כמו בפארק של נשיונל ג'יאוגרפיק רק שהפעם אתם חלק מהפרק ולא צופים מהצד!

האגמים המרהיבים של קניה מושכים תיירים בין אם אגם Naivasha בו ניתן לשוט ברוגע ולראות זברות, ג'ירפות והיפופוטמים או אגם Nakuru המפורסם בפלמינגו הורודים היפהפיים ואם בכוונתכם לראות גייזרים ומעיינות חמים, טיול מאורגן בקניה ייקח אתכם גם לאגם Bogoria אתר מורשת עולמית בין הפוטוגניים שתראו כאן בקניה אם כי אי אפשר להפסיק לצלם כל רגע במהלך טיול בקניה המדהימה.

להתארגן על טיול מאורגן באפריקה

חשוב מאוד לצאת לטיול מאורגן בקניה שתוכנן על ידי מי שחיים ונושמים את יבשת אפריקה ומכירים אותה לעומק כולל אינטראקציה עם התושבים, הכרות עם התנאים הגיאוגרפיים ותנאי מזג האוויר כך שתוכלו ליהנות מטיול אשר עוצב מלכתחילה לפי הצרכים והרצונות שלכם כולל זמנים, תקציב, העדפות לינה, טיולי ספארי, אטרקציות כמו ריחוף בכדור פורח בשמורה או מפגש מסקרן עם השבטים, טיול ג'יפים או כל חוויה אחרת שתרצו לשלב בקניה. חברה מקצועית המארגנת טיולים לקניה תדע לכוון אתכם בהיערכות, בהכנות ובטיול עצמו לצבירת זיכרונות מרגשים מקניה.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים