טיול לארה"ב – טיפים קטנים וחשובים

ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא ללא ספק יעד נחשק ואהוב על-ידי מטיילים רבים מכל רחבי העולם. בישראל זוכה ארצות הברית לפופולריות גבוהה הן בקרב מבוגרים והן בקרב צעירים המבקשים להרגיש את המרחבים הבלתי נגמרים, לגעת בנופים הנפלאים והמשתנים ולחוות את החלום האמריקאי במיטבו, ממש כמו בסרטים!

ארצות הברית היא אמנם יעד נוח ונעים לטיול, בטח כאשר מדובר במדינה דוברת אנגלית, אך כמוה כמו בכל מדינה אחרת – חשוב שניערך בהתאם כבר בשלב התכנון הראשוני של הטיול. כאן ריכזנו מספר טיפים מרכזיים וחשובים שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם בצורה נכונה ומושכלת.

טיפים ראשוניים לתכנון טיול לארה"ב

הוצאת ויזה לארצות הברית

זהו ללא ספק אחד מן השלבים המאיימים והמלחיצים ביותר בכל מה שנוגע לתכנון טיול לארה"ב. מה יקרה אם לא נצליח להוציא את הויזה הנכספת לטיול? אז ישנם כמה טיפים מרכזיים שכדאי להכיר! ראשית כל, זכרו כי הוצאת הויזה לארצות הברית תלויה בהרבה מקרים ברושם הראשוני שלנו אל מול הפקיד. הקפידו תמיד להגיע בדיוק כפי שהייתם באים בראיון עבודה. מראה שאיננו מוחצן מדי לטוב ולרע. אל תנסו להרשים ואל תגיעו גם עם מראה מרתיע שנראה זרוק יתר על המידה.

נוסף על כך, הקפידו להגיע מוקדם ככל הניתן אל השגרירות. התייצבו כבר בשעה 6:00 בתור. תופתעו לגלות כי ישנם כבר מספר אנשים שממתינים לרגע פתיחת השגרירות. ככל שתגיעו מאוחר יותר, כך התור יהיה ארוך יותר. מבחינתכם תגיעו מותשים ועייפים וזה עלול לפגוע ברושם שתצרו בראיון.

זכרו כי מדובר במרחבים אדירים!

בתכנון הטיול עצמו, זכרו כי ארצות הברית היא מדינה עצומה עם מרחבים שלא נגמרים. אם אתם מתכננים טיול ברכב, מומלץ לעשות זאת עם שתי רגליים על הקרקע תוך שאתם מודעים לשעות הנסיעה הארוכות. נסיעה של 4 שעות משולה לנסיעה כמעט בכל אורכה של ישראל. היערכו מראש עם מלונות דרכים ועצירות מתוכננות. עבור הנהג הישראלי, אין מדובר בנסיעה קלאסית רגילה.

אם אתם נוסעים עם מספר חברים ומכרים, הקפידו לחלק ביניכם את הנהיגה בצורה נכונה. מרבית הדרכים הן ישרות ונוחות לנהיגה, אך עלולות לשעמם ולהרדים. עשו זאת בחוכמה והישמרו!

תכננו נכון את היעדים שלכם

האם אתם מתכננים גם לבקר בשכנתה הצפונית של ארצות הברית? במקרה זה תצטרכו להוציא ויזת תייר לקנדה. עם זאת, זכרו גם את העובדה כי עליכם לתכנן נכון את הביקור – האם אתם נוסעים לניו יורק ומשם לקנדה? במקרה הזה דעו כי מדובר בנסיעה ארוכה וממושכת שתצריך מכם לבצע עצירות ומנוחה. האם אתם מגיעים בטיסה ישירה מלאס וגאס? מה תעשו טרם לאס וגאס?

ארצות הברית היא יעד שכולל בתוכו מגוון עשיר של יעדים שונים. רבים מנסים לטייל בכולם אך לרוב מוצאים את עצמם מותשים ובמירוץ נגד השעון. תכננו את הטיול בהרמוניה נכונה. יעד אחר יעד בצורה שמסתדרת מצוין עם רכב או לעתים גם בטיסת פנים.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים