חמש אטרקציות במילאנו שאסור לכם לפספס

מילאנו היא העיר המאוכלסת ביותר באיטליה, כשהצורה הראשונה של התיישבות אנושית נרשמה שם כבר בשנת 222 לפני הספירה. לאורך העת העתיקה, ימי הביניים ומאוחר יותר, מילאנו שגשגה מאוד בשל מיקומה הפיקודי ביבשת איטליה. למרות שהעיר נפגעה במהלך מלחמת העולם השנייה היא התאוששה וראתה פריחה כלכלית ענקית שגרמה לצמיחתה ולהתרחבותה הגדולה. אמנם כל עיר מרכזית באיטליה מציעה מגוון רחב של אטרקציות חובה, אבל אף מטרופולין בחצי האי אינו משלב עת העת העתיקה עם זו המודרנית באופן טוב יותר ממילאנו. הצומת הזה של אמנות ברמה עולמית, אופנה גבוהה ואדריכלות מדהימה שופע אטרקציות שיעזרו לכם להבין כיצד העבר של איטליה ממשיך להשפיע על ההווה שלה. ועכשיו, כשאפשר להתחיל שוב לדמיין חופשה באיטליה, נה המספר אטרקציות שאסור לכם לפספס אם אתם מגיעים למילאנו:

קתדרלת מילאנו

אם יש אטרקציה אחת המייצגת את רוח מילאנו ואת כל ההיסטוריה שלה, זוהי בוודאות קתדרלת מילאנו – הדואומו די מילאנו. קתדרלה זו, שנבנתה במשך כמעט שש מאות שנים עד לסיומה, מאפשרת למבקרים להתאסף, להתפעל, ולהתענג על פאר היופי הטמון במבנה הגותי האיטלקי. פנים הקתדרלה דקורטיבי באותה מידה כמו חיצוניותה, וכולל כמה חלונות ויטראז' יפים ומלאי צבע. בנוסף, בין העמודים המרכזיים יש תצוגה נהדרת של יצירות אמנות ומספר פסלים המפוסלים לפרטי פרטים. המבנה העצום הזה הוא באמת לבה של מילאנו ושום נסיעה לעיר הזו לא שלמה בלי דריכה ברגל בתוך דלתותיו הענקיות.

אצטדיון סאן סירו

אם אתם חובבי ספורט בכלל וכדורגל בפרט, זוהי האטרקציה עבורכם – אצטדיון ג'וזפה מיאצה, הידוע יותר בשם סן סירו, הוא ביתם של שני המועדונים היריבים של מילאנו: א.צ מילאנו ופ.צ. אינטרנציונלה מילאנו (המוכר יותר בשם אינטר מילאן). אצטדיון זה אירח משחקי כדורגל חשובים רבים כמו המונדיאל, היורו ואפילו כמה משחקי גמר ליגת האלופות (גם אתם הייתם בין בני המזל שהצליחו לרכוש כרטיסים לליגת האלופות והריעו בזמן אמת על הדשא במילאנו ב- 2016?!) כרגע האצטדיון סגור, אבל ברגע שיפתח שוב, ושנייה לפני הריסתו לשם בניית אצטדיון חדש, כדאי לכם לצאת לסיור מודרך, לקבלת הצצה מאחורי הקלעים על החיים בתוך חומות האצטדיון, כולל חדרי ההלבשה, המנהרות, והמגרש בו עברו אגדות כדורגל רבות. תוכלו גם לדלג על הסיור ופשוט לבקר במוזיאון סן סירו שם תוכלו למצוא מזכרות, גביעים וגופיות, שכולם מספרים את סיפורם בן מאה השנים של קבוצות הספורט האהובות ביותר במילאנו.

"הסעודה האחרונה"

מורשתו של לאונרדו דה וינצ'י שזורה בהיסטוריה – הוא חי שם חלק ניכר מחייו, והותיר אחריו יצירות מופת, כמו הסעודה האחרונה, כחלק ממורשת העיר. הסעודה האחרונה היא אחת מיצירות האמנות המפורסמות ביותר, ואחד הציורים המשוחזרים ביותר בעולם. תוכלו לראות אותה מקרוב על קיר חדר האוכל של המנזר הדומיניקני לשעבר של סנטה מריה דל גרצי.

רובע נבילי

רובע נבילי הוא בהחלט אטרקציה שאסור לפספס בעיר – מדובר בשכונה יפיפיה, הידועה בתעלות הרבות שבה, כמו גם ב"אפריטיבו" הרבים המוצעים לכם ליד תחנת פורטונה ג'נובה. תוכלו למצוא כאן שתי תעלות: Naviglio Grande ו- Naviglio Pavese. שתיהן מוקפות בסוגים שונים של בתי קפה, מסעדות, חנויות מעצבים, גלריות אמנות וכו '. תוכלו לצאת לסיור בסירות לאורך התעלות (Naviglio Grande הכי יפה), או פשוט להסתובב וללכת לאיבוד בחנויות הקטנות , בבתי קפה, במסעדות ובבתי הסטודיו והגלריות הרבים שממלאים את הרחובות המרוצפים.

גלריית בררה לאמנות

פינאנקוטקה היא גלריה לאמנות משובחת המכילה אוסף גדול של אמנות איטלקית, וממוקמת בפאלצו בררה. בשנים קודמות שימש הארמון כמנזר וכספרייה לאומית ולא הוסב למוזיאון עד למאה ה -19. בתוך הגלריה תוכלו למצוא יצירות כמו נישואי הבתולה מאת רפאל, פיאטה מאת בליני, הסעודה האחרונה מאת רובנס, יצירות של קורג'יו ועוד.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים