חופשות סקי ביעדים זולים באירופה

עבור חלקנו, יבשת אירופה מסמלת ארכיטקטורה במיטבה והיסטוריה מרתקת, עבור אחרים אירופה היא לא אחרת מאשר יעד נחשק לטיול רכב עם שלל נופים מוריקים והרים מושלגים, ויש את אלו שאותם שמרנו כדובדבן שבקצפת שמבחינתם אירופה היא יעד סקי נבחר ועשיר בנופים ובאתרים שונים.

הריה המושלגים, מזג האוויר הנוח בחודשי הקיץ והסדר האירופאי הכה מוכר והידוע, כל אלו מיצבו את אירופה, כיבשת עם יעדי הסקי הנחשקים והאהובים ביותר על חובבי הז'אנר למיניהם. עם זאת, גם לחובבי הסקי שבינינו, מיד עולה המחשבה המרתיעה בדבר התקציב הרב הנדרש עבור חופשה שכזו.

במאמר הבא החלטנו לעשות קצת סדר בבלגן וריכזנו את יעדי הסקי הסודיים והזולים שיהפכו את החופשה הבאה שלכם ללא פחות מהנה, אך להרבה יותר זולה!

בולגריה – בורובץ

תשכחו מסופיה וגשו מיד לחפש את אתר הנופש בורובץ, אתר סקי מובחר ויוקרתי הממוקם במרחק של כמספר שעות נסיעה בודדות בלבד.

לא בכדי שמדובר ביעד סקי נפלא אשר זוכה גם ללא מעט ביקורים עבור חובבי הטבע והנופים. עבור לינה באתר הסקי וחופשה מפנקת הכוללת לא פחות מאשר 13 מסלולים שונים, תיפרדו מכ-400 עד 500 יורו בלבד.

סלובקיה – דמנובסקה דולינה

נשאר לרגע באזורה המזרחי של יבשת אירופה ונגלוש הישר אל עבר דמנובסקה דולינה.

מדובר אם כן, ביעד סקי הממוקם בצפונה של סלובקיה ואשר דורש כמספר שעות נסיעה בודדות לאלו מכם המבקרים בקרקוב שבפולין, שכנתה מצפון. ביעד זה תמצאו למעלה מעשרים מסלולים שונים ושלל בתי אירוח שונים המציעים לינה יוקרתית במחירים שווים לכל כיס.

יתרונו האדיר של אתר הסקי טמון בעובדה שהוא מציע מדרוני החלקה נהדרים ואיכותיים ושהוא כולל כמה מבתי המלון היותר נחשקים ואהובים על חובבי הסקי למיניהם.

אתרי סקי באנדורה

רגע, למה לא בחרנו באתר אחד? ובכן, מספיק להציץ על המפה של הנסיכות הזעירה שממוקמת בין ספרד לצרפת, כדי להבין שמדובר ביעד נחשק שהוא פשוט "פארק שעשועים" אחד גדול עבור חובבי הסקי שביניכם.

לאלו מכם המעוניינים בנופים הררים וביכולת לגוון בין שלל אתרים שונים, מומלץ לברר אודות סקי באנדורה, נסיכות קטנה הנמצאת במרחק של שעות ספורות בלבד מברצלונה שטופת השמש ובה תשנו פאזה לחלוטין עם שלדל אתרי סקי לא פחות ממרהיבים, מתקנים משוכללים ומחירים נוחים.

אנדורה החלה לככב כיעד סקי נבחר לפני מספר שנים, אז השקיעה מאות מיליוני דולרים בשכלול האתרים הקיימים. נוסף לאתרי הסקי, היא יעד שופינג נפלא ללא מכס הכוללת גם מגוון מועדונים וברים המשלימים את התמונה עם נופש יומיומי וחיי לילה מעולים.

אוש – צרפת

במדינה כל כך גדולה הכוללת שלל אתרי סקי שונים, אין זה פשוט למצוא את המקומות שמציעים טווחי מחירים גמישים. עם זאת אוש שבצרפת מציעה חוויה בוטיקית (באופן יחסי לאתרי הסקי שברחבי ארץ היין) עם 50 קילומטרים של מדרונות מושלגים וכפר נופש השוכן בסמוך לנופים עוצרי נשימה.

המחיר עבור ראש הינו 500 יורו בלבד, מחיר מפתיע ונוח לנוכח החוויה והאיכות המוצעת במדינה האירופית המובילה.

יש לכם גם יעדי סקי מובילים במחירים מפתיעים? ספרו לנו עליהם בתגובות!

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים