חבילת נופש וכדורגל איטלקי

מהו כדורגל איטלקי? מה הרעש סביבו? ומה הוא מכיל? בואו נדבר על זה. הכדורגל באיטליה, הכדורגל האיטלקי הוא תחום הספורט המרתק והגדול ביותר באיטליה. הנבחרת הרשמית באיטליה זכתה בשלל תארים וגביעים, ציון הדרך הגדול ביותר שלה הוא בגביע העולם, בו היא זכתה 4 פעמים במהלך ההיסטוריה האיטלקית. למעשה, ישנם עוד מועדונים רבים שזכו לסימני דרך והוקרה גדולים במהלך תערוכת המשחקים של אופ"א. אז לאחר שהבנו את ההקדמה אודות הכדורגל האיטלקי, כעת הגיע הזמן לנבור יותר בהיסטוריה שלו.

קבוצות עיקריות לחבילות נופש וכדורגל

קבוצת מילאן

קבוצת מילאן נחשבת למועדון כדורגל מאוד וותיק, והיא שייכת לעיר מילאנו במדינת איטליה. הקבוצה זכתה ב 18 ציוני דרך ותארים שונים בעולם בתחרויות פיפ"א ו- אופ"א. למעשה, מדובר בקבוצה שהערצה עליה נמצאת במקום ה- 3 מסביב למדינת איטליה! מדובר בקבוצה שאתם מכירים לא מעט כוכבי עבר בה – חוליט, מאלדיני, ורונאלדיניו המוכשר.

קבוצת יובנטוס

קבוצת יובנטוס היא קבוצה מוערכת מאוד באיטליה. התחילה את דרכה ב- 97, ומאז זכתה בכמות תארים הגדולה ביותר בכדורגל האיטלקי. למעשה, הקבוצה היא הגדולה והמוערכת ביותר בגבולות איטליה והעולם. יש לקבוצה היסטוריה ממש מעניינת, שגם אותה ניתן לקרוא בויקיפדיה. מדובר בקבוצה שאין שנייה אליה, בעלת שלל כוכבים ומצליחה ביותר באירופה.

קבוצת מילאן

קבוצת הכדורגל מילאן נחשבת גם כקבוצת כדורגל מהמצליחות ביותר באיטליה, ובעלת שלל כוכבים מדורגים. הקבוצה נמצאת כרגע בליגה הראשונה, ונחשבת כיריבה קשה לשאר הקבוצות האיטלקיות. הקבוצה זכתה בשלל אליפויות! ליתר דיוק שלושים, ביניהם – סימני ציון בינלאומיים, איטלקיים, ואירופיים.

הידעתם? שלושת הקבוצות הללו נמצאות במדינת איטליה, ובאותה העיר – מילאנו. מדובר בשלושה קבוצות שמוערכות לא רק באיטליה, אלה גם בכל גזרה של העולם – בכדורגל הספרדי, האירופאי, האנגלי, והעולמי. למעוניינים, חברת ספורטיבי משווקת מגוון חבילות ספורט ומוכרת כרטיסים למשחקי הליגה האיטלקית, ניתן למצוא עוד פרטים כאן.

לסיכום

אם חושבים על נופש באיטליה למטרות כדורגל, הרי שמילאנו בהחלט יכולה לענות על הציפיות שלכם. ניתן למצוא מגוון רחב של סוכנויות תיירות המספקות שירות עם חבילות משולבות.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים