אילת – טיפים כלליים ואטרקציות לילדים

לא מעט נכתב על אילת, היעד הפופולרי כל כך עבור משפחות ישראליות רבות, ואכן, עם תכנון נכון תוכלו ליהנות מחופשה משפחתית בלתי נשכחת לחופי הים האדום.

ישנם לא מעט דברים שאפשר לעשות באילת עם הילדים (וגם כזוג או לבד). אם אתם בדיוק מתכננים את החופשה השנתית שלכם, ריכזנו עבורכם מספר שיקולים שכדאי להביא בחשבון לפני שאורזים את כל המשפחה ויורדים דרומה. נוסף על כך, אספנו מספר אטרקציות נפלאות באילת לכל המשפחה שלא כדאי לפספס.

מתי כדאי לנסוע לאילת?

שיא עונת התיירות בעיר היא כמובן במהלך חודשי הקיץ כאשר הילדים נמצאים בחופשה מבתי הספר, עם זאת, גם בתקופות החגים ישנה עלייה חדה במבקרים הפוקדים את אילת ולעתים הכי משתלם לנסוע לאילת דווקא בחורף, עת העיר אינה עמוסת תיירים וקסם מיוחד שורר בעיר השמש הנצחית.

אם ביכולתכם לצאת לחופשה משפחתית במהלך חודשי החורף עשו זאת. כאמור, באילת יש קסם מיוחד במהלך החורף והתפוסה הנמוכה במלונות מאפשרת חופשה מרגיעה ביותר. מעבר לכך, המחירים בבתי המלון באילת זולים במיוחד במהלך החורף, וישנם לא מעט מבצעים ודילים שיחסכו לכם הרבה כסף. נוסף על כך, זכרו שהחורף באילת בסך הכל די נוח ולא דומה לחורף בשאר חלקי הארץ.

איך להגיע לעיר?

ובכן, התשובה לסוגיה זו אינה חד משמעית ותלויה בכמה משתנים, וכן בהעדפותיכם האישיות. עם זאת, לאחר פתיחתו של שדה התעופה החדש ע"ש אילן רמון וסגירתו של שדה דוב, ישנן לא מעט סיבות להעדיף דווקא נסיעה ברכב על פני טיסה לעיר התיירות הדרומית. בעיקרון, ובהתאם למקום מגוריכם, בהחלט ייתכן שזמן ההגעה לעיר בטיסה אינו קצר יותר משמעותית מנסיעה ברכב. נוסף על כך, שדה התעופה החדש באילת מרוחק כ-20 דקות ממרכז העיר, מה שמאריך את הדרך ומסרבל את ההגעה לעיר. יתרון נוסף לבחירה ברכב הוא האפשרות להתנייד בעיר ללא בעיה וללא צורך בתחבורה ציבורית.

אמנם בתי מלון רבים באילת מספקים שירות הסעות לשדה התעופה ובחזרה, אך ברוב המקרים הגעה ברכב פרטי מהבית ישירות לפתח המלון תהיה עדיפה יותר. אין ספק שהדבר תלוי במידה רבה בהרכב המשפחתי ולעתים יהיה זה עדיף ונוח יותר לטוס מאשר לשרוד נסיעה ארוכה לאילת ברכב, בפרט אם ישנם ילדים קטנים יותר מגיל 3.

מה עושים באילת עם הילדים?

אם בחרתם לנסוע לאילת בחורף וליהנות ממחירי המלונות הזולים ומהקסם החורפי של העיר, אז בהחלט יש מה לעשות באילת עם הילדים גם בתקופה זו. לדוגמה, פארק טופ 94 – מתחם אקסטרים מיוחד בכניסה לעיר הכולל, טיפוס על קירות, פארק חבלים, פיינטבול, מוזיאון לוחמי הנגב ועוד מגוון פעילויות מיוחדות לכל המשפחה. מעבר לכך, כמעט כל האטרקציות באילת זמינות גם בחורף ובהחלט תוכלו ליהנות מריף הדולפינים, המצפה התת-ימי, הגן הבוטני ועוד.

אם בחרתם לנסוע ברכב לאילת, תוכלו למצוא כמה אטרקציות מעניינות בדרך לאילת וכך להפוך את הנסיעה לחוויה מיוחדת שלעתים אף תתעלה על "החופשה האמתית" באילת. נצלו את הניידות ועצרו במקומות מעניינים כמו מכתש רמון, הגן הלאומי בעובדת וכמובן קיבוץ יטבתה המוכר והפופולרי בו תוכלו להספיק ביקור מעניין בפארק יטבתה החדש לפני שתנחתו באילת.

רוצים לקבל עדכונים במייל? הירשמו לניוזלטר של חמושה:

חדש! מטיילים בעקבות חמושה

פונים אלי לעתים לשאול אם אני מארגנת טיולים מהרשומות שלי בבלוג.

אני שמחה ונרגשת להשיק סיורים רגליים עם מדריכים מקצועיים בעקבות הטיולים שלי

תגובות

כתיבת תגובה

תגובות פייסבוק

חיפוש מלונות

Booking.com

חפשו יעד באתר

פרסמו את העסק בחמושה!

תוכן שעשוי לעניין אותך

חמושה גם בפייסבוק:

רוצים עדכונים למייל?

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות במייל?

פרסמו את העסק שלכם בחמושה!

כתבה פרסומית לבתי עסק

כרטיסי מדריכי טיולים

אטרקציות לילדים